Gå til innhold

Gratulerer med dagen, mrxx


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Nå husker jeg det. Du tok lappen i '73 og dermed blir du 55 år i dag.

Hehe, det er feil det også, men riktig at jeg tok førerkort i 1973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    93

  • morsan

    22

  • Colette

    11

  • AneM1365380603

    8

Mest aktive i denne tråden

Gratulere så mye med dagen!!!

Messe i helga?

Takk, takk:-)

Jeg må prøve å få til det, selv om den kom litt brått på. Trodde den var ut i april en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Han har sikkert sagt en mye lavere sum enn hva det kostet, de fleste tror de er bedre sjåfører enn gjennomsnittet:-)

Han svarte faktisk en mye høyere sum, men jeg tror at det var fordi han regnet med sertifikat til trailer med tilhenger og buss med passasjerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte faktisk en mye høyere sum, men jeg tror at det var fordi han regnet med sertifikat til trailer med tilhenger og buss med passasjerer.

Da blir jo førerkortet svært mye dyrere, både pr. time og i totalsum, så det kan ikke sammenlignes. Nå var ikke forskjellene så store for 30 år siden som de er i dag, men likevel koster det mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Også feil:-)

Da er det 52 år, og du tok sertifikat til lett motorsykkel i 1973 og var da 16 år.

Det forvirret meg, fordi vi ikke hadde en slik regel om tung eller lett motorsykkel i Danmark.

Jeg fikk lov til å kjøre moped da jeg ble 16 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Da blir jo førerkortet svært mye dyrere, både pr. time og i totalsum, så det kan ikke sammenlignes. Nå var ikke forskjellene så store for 30 år siden som de er i dag, men likevel koster det mye mer.

Ja, og det var svært stor forskjell på hva jeg betalte for sertifikatet mitt, og det han sa han betalte for sitt.

Dessuten var timeprisen i Danmark noe lavere enn timeprisen i Norge var dengang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 52 år, og du tok sertifikat til lett motorsykkel i 1973 og var da 16 år.

Det forvirret meg, fordi vi ikke hadde en slik regel om tung eller lett motorsykkel i Danmark.

Jeg fikk lov til å kjøre moped da jeg ble 16 år.

Nå traff du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå traff du:-)

Gratulerer med 52-årsdagen, da:-)

Hvis man bare tipper lenge nok, får man jo alltids rett til slutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert sagt en mye lavere sum enn hva det kostet, de fleste tror de er bedre sjåfører enn gjennomsnittet:-)

''de fleste tror de er bedre sjåfører enn gjennomsnittet:-)''

Det fleste _menn_, mener du vel;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 52-årsdagen, da:-)

Hvis man bare tipper lenge nok, får man jo alltids rett til slutt:-)

Ja ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''de fleste tror de er bedre sjåfører enn gjennomsnittet:-)''

Det fleste _menn_, mener du vel;-)

''Det fleste _menn_, mener du vel;-)''

Nettopp. Jeg regner meg _ikke_ for å være en bedre sjåfør enn gjennomsnittet. På den annen side skal du ikke se bort fra at jeg _er_ det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det fleste _menn_, mener du vel;-)''

Nettopp. Jeg regner meg _ikke_ for å være en bedre sjåfør enn gjennomsnittet. På den annen side skal du ikke se bort fra at jeg _er_ det ;)

Mener å huske å ha lest en undersøkelse der det kom frem at 90% eller noe slik at alle menn mener de er flinkere sjåfører enn gjennomsnittsmannen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''de fleste tror de er bedre sjåfører enn gjennomsnittet:-)''

Det fleste _menn_, mener du vel;-)

Det også, men ikke bare dem, det tror jaggu meg kvinnene også. Det har jeg hørt mange ganger, det oser av at de er bedre enn de fleste når det snakkes om bilkjøring:-)

Men jeg tror nok at det er flere menn som tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg lurer nå

Litt feil.

OK jeg er ikke "helt" ung lenger, og jeg tipper du er i min alder. Dvs. rundt femti, så kanskje du er femti en.....................men det høres så mye mer ut enn 49. Jeg prøvde å være snill............................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det fleste _menn_, mener du vel;-)''

Nettopp. Jeg regner meg _ikke_ for å være en bedre sjåfør enn gjennomsnittet. På den annen side skal du ikke se bort fra at jeg _er_ det ;)

''Jeg regner meg _ikke_ for å være en bedre sjåfør enn gjennomsnittet. På den annen side skal du ikke se bort fra at jeg _er_ det ;)''

Den var god :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Takk, takk:-)

Jeg må prøve å få til det, selv om den kom litt brått på. Trodde den var ut i april en gang.

Gratulerer så mye med dagen, mrxx;) Du skal se at kona di har noe spesielt for deg senere i dag....

Vil ellers takke for alle dine supre kommentarer her på DOL, du er et unikum blant menn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det også, men ikke bare dem, det tror jaggu meg kvinnene også. Det har jeg hørt mange ganger, det oser av at de er bedre enn de fleste når det snakkes om bilkjøring:-)

Men jeg tror nok at det er flere menn som tror det.

Åja, kjenner til dem også. Men hos kvinner skal det uansett ikke så innmari mye til å være bedre enn gjennomsnittskvinnen bak rattet *hø hø* Kjenner litt for mange kvinner som er skikkelig bilpyser og overlater all kjøring til mannen osv.....

Når det gjelder de 90% jeg viste til i et svar til Elextra, er det tydligvis mange ulike prosenter ute og går, ut fra en kjapp googling. Jeg fant ørten treff, der "bedre enn gjennomsnittet" varierte fra noen og tjue prosent til over 90, så hvilken undersøkelse man skal stole, på aner jeg ikke;-)

Et par utvalg:

''Hele 39 prosent av de mannlige bilistene i undersøkelsen mente at de er bedre sjåfører enn gjennomsnittet, mens kun 18 prosent av kvinnene svarer det samme. ''

http://www.nettavisen.no/motor/article2103021.ece

''Undersøkelser bekrefter bilistenes tro på egen usårbarhet. 80 prosent av bilistene mener at de ”er bedre” eller ”mye bedre” sjåfører enn gjennomsnittet. ''

http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=1206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...