Gå til innhold

_Dette_ er mobbing


Gjest Kayia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vil ikke si at det kom som noen overraskelse av TV2 aktivt gikk inn for å skaffe diverse deltakere til slike programmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Tenk det, noe så frekt og nedverdigende for de mennesker, som ble invitert til å delta, og så få de ekle kommentarene av dommerpanelet.

Dette blir sikkert sendt på TV, for at folk skal more seg på andres bekostning.

Fy og fy, sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Du vil ikke si at det kom som noen overraskelse av TV2 aktivt gikk inn for å skaffe diverse deltakere til slike programmer?

Jeg har egentlig tenkt at *eh* enkelte har et litt vel oppblåst selvbilde kanskje, men at TV2 _aktivt_ innehenter særpregede folk for så å offentlig henge dem ut, det er langt over grensen.

Jeg så innslaget med han teatermannen, og skjønner nå hvorfor han så movillig forlot scenen. Han hadde jo sagt at han ikke hadde noe spes talent, men til nød kunne fortelle en historie, og blir så regelrett hundset med for dette valget. My lord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Tenk det, noe så frekt og nedverdigende for de mennesker, som ble invitert til å delta, og så få de ekle kommentarene av dommerpanelet.

Dette blir sikkert sendt på TV, for at folk skal more seg på andres bekostning.

Fy og fy, sier jeg bare.

Det ble sendt forrige fredag. Jeg så innslaget m han teatermannen, og tenkte "hvorfor går du ikke bare når de sier det ikke holder?". Så viser det seg altså at han er spesielt invitert til å framføre??

Kult at dette er en mann med integritet og selvrespekt, som gidder å ta medieoppmerksomheten som følger med å si fra. Lurer på hvilke andre orginaler dette gjelder for? Sikkert mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra artikkelen:

''Hun avviser at folk blir kontaktet utelukkende for å være underholdningselement.

- Vi har tro på at alle vi plukker ut har en sjanse til å komme videre, og går ikke ut og leter etter folk som kan drite seg ut. ''

Dette tror jeg ikke noe på!

Også på Idol kom det fram at de har en slags pre-casting før audition-rundene, og "ekstremfolk" ble alltid sendt videre til aufition fordi de "gjorde seg" på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kayia

Fra artikkelen:

''Hun avviser at folk blir kontaktet utelukkende for å være underholdningselement.

- Vi har tro på at alle vi plukker ut har en sjanse til å komme videre, og går ikke ut og leter etter folk som kan drite seg ut. ''

Dette tror jeg ikke noe på!

Også på Idol kom det fram at de har en slags pre-casting før audition-rundene, og "ekstremfolk" ble alltid sendt videre til aufition fordi de "gjorde seg" på TV.

''Også på Idol kom det fram at de har en slags pre-casting før audition-rundene, og "ekstremfolk" ble alltid sendt videre til aufition fordi de "gjorde seg" på TV''

Ikke sant. Hun er nok langt mer ærlig her:

''men i mange sammenhenger kan underholdningsverdien være like viktig, sier Sivertsen''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...