Gå til innhold

Nervøs blære


Gjest joulie

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv

''Har du et bidet,''

Er det vanlig å ha det? Jeg vet ikke om noen.

Jeg vet om noen, men har dessværre ikke selv.

Jeg bruker ofte slike vaskeservietter beregnet for spedbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffepiken. Jeg har legetime den 20 mai, og kan da høre om dette, men i mellomtiden? noen type salve?

En eller annen barrieresalve kan lindre og beskytte huden, hør på apoteket. Inotyol er bra, den inneholder også zink. Eller du kan forsøke silulen salve, evt A-derma. Du bør lufttørke godt når du kan, og prøve å skåne huden ved å "klapptørke" i stedet for å gni. Bruk asan eller laktacyd såpe nedentil.

Når du kommer til lege må du få ham til å kikke på det, du kan jo ha fått en sopp eller bakteriell infeksjon i tillegg sånn at du trenger noe annet.

Vet ikke hvor gammel du er, men mange får vannlatingsproblemer når man har passert overgangsalderen og østrogenproduksjonen avtar. Da blir gjerne huden nedentil veldig tynn, sår og irritert også. Da kan en østrogensalve hjelpe.

Dette høres ikke godt ut, håper du får god hjelp hos legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Nei jeg drikker lite fordi jeg er redd for å tisse enda mer.. hmm kanskje derfor den er sterk.

Ja skal snakke med fastlegen min den 20 mai for da har jeg time.

Nei ingen smerte i selve urin blæren.

Ok takk for link:)

Når du drikker lite så gjør du faktisk bare vondt verre. Blæren vil ikke ha den sterke urinen, og vil ha den ut, dermed får du tissetrang, og derfor blir du så sår.

Så drikk mer vann. Juice, kaffe, te, brus er vanndrivendes, så styr unna det, spesielt dersom du skal ut av huset og vil løpe minst mulig på do. Rent vann er det aller beste, og du vil ikke bli så sår, og blæren ikke så stresset.

Jeg har hatt det som deg, løpt på do hele døgnet men jeg har en sykdom som gjorde det), og det er slitsomt. Ta en skikkelig prat med legen, ikke avfei det med nervøs blære med en gang, det kan være andre årsaker, men først og fremst, drikk nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest joulie

''Har du et bidet,''

Er det vanlig å ha det? Jeg vet ikke om noen.

nei har ikke bide. Jeg tisser vært kvarter så prøver å vaske mye, men det går mye kluter i løpet av en dag.. sukk

Har fått mange tips nå , så skal få kjøpt meg i morgen noen kremmer på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest joulie

Jeg vet om noen, men har dessværre ikke selv.

Jeg bruker ofte slike vaskeservietter beregnet for spedbarn.

Høstløv:))) Ja våtservietter for barn.. Den kjøper jeg:) Skal huske i morgen når jeg drar på apoteket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Når det gjelder sårene kan du ha hjelp av en kortisonsalve.

Man skal jo ikke ha kortison på åpne sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Høstløv:))) Ja våtservietter for barn.. Den kjøper jeg:) Skal huske i morgen når jeg drar på apoteket:)

Jeg har to barn, og begge er blitt såre av vanlige baby-våtservietter. Anbefaler deg å kjøpe Asan, selv om disse er en god del dyrere. Fås ikke i alle dagligvarer, men hvertfall på Vita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Høstløv:))) Ja våtservietter for barn.. Den kjøper jeg:) Skal huske i morgen når jeg drar på apoteket:)

Jeg anbefaler også Asan eller andre intimservietter, barneserviettene er ikke alltid like milde for vært underliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1241986949' post='4146875]

Jeg anbefaler også Asan eller andre intimservietter, barneserviettene er ikke alltid like milde for vært underliv.

''for vært underliv''

Jada, det skulle jo stå vårt underliv ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...