Gå til innhold

I dag


jeanette 1974

Anbefalte innlegg

jeanette 1974

I dag fyller jeg 35 år og jeg har bestemt meg for å feire min dag, da jeg frem til nå alltid har hatt et traumatisk forhold til dagen min. Hvorfor? Jo på den dagen jeg fylte 10, altså for 25 år siden ble jeg utsatt for min første voldtekt.

Hvert eneste år har jeg tenkt på den dagen, ja selv da jeg var gift var denne dagen en tung og vond dag. Men i sommer traff jeg en fantasktisk mann etter å ha vært singel og skilt i 5 år.

Så i dag begynner jeg på en måte en ny epoke i livet mitt.

Gleder meg til kaffe og kake gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest så flott

Vil bare si at det er kjempebra at du legger dette litt bak deg og greier å feire dagen din på en bra måte igjen.

Jeg opplevde det samme som du på samme alder så jeg skjønner vel litt hva du snakker om. Det vil alltid være der, men det er viktig og holde fokus på nåtid og framtid. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratulant

Så bra at du greier å snu tankegangen! Fortida kan vi ikke gjøre noe med, men dagen i dag og framtida kan vi forme, utnytte og glede oss over.

Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Så koselig å høre at du tar et valg om å gå videre, deilig! (:

Flott å høre. Kos deg, og grtulerer med dagen. (: (På etterskudd, hehe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...