Gå til innhold

Ny overgrep!


Gjest Gråter!

Anbefalte innlegg

Gjest Gråter!

Avslaget fra voldsoffererstatningskontoret kom i dag. En tre siders brev der mine forklaringer er oppsummert + henvisning til en masse paragraf. Etter det sto det opplyst skadevoldernes forklaring der de innrømmer å hadd samleie med meg etter min samtykke. Og dermed ble dem trodd og jeg fikk avslag! Det dem forklarte er ikke sant!!! jeg ble holdt fast, jeg ble nesten kvalt og jeg ble avkledd!

Gråter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var leit å høre. Noe av det verste jeg vet er å ikke bli trodd så jeg skjønner at dette er sårt og føles som et nytt overgrep.

Bare husk at de aller fleste overgrepssaker blir henlagt og de færreste får erstatning så du er ikke den eneste. De krever håndfaste bevis og det er stort sett ikke mulig å skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...