Gå til innhold

Flytting under sykemeldingq


Gjest Vet noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Vet noen?

Dersom jeg flytter under sykemelding(jeg regner ikke med å bli friskmeldt med det første), kan jeg fortsatt motta sykepenger? Det er planlagt et basismøte snart her jeg bor.

Kan det istedet bli der jeg flytter?

Må jeg si opp jobben dersom jeg velger å flytte? Vil jeg i så fall få samme beløp sykepenger etter at jeg har flyttet somjeg gjør i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IreneG

Du kan flytte uten at det har innvirkning på sykepengene.

Når det gjelder basismøtet bør du snakke med trygdekontoret. Det kan være fordel å ha det i det gamle trygdekontoret, hvis de kjenner deg bedre enn i det nye.

Kan du vente til etter møtet med å flytte, kanskje? Du kan også høre om å få dekket reiseutgiftene hvis du må flytte før møtet.

Om du vil si opp jobben blir opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...