Gå til innhold

Skrive bok om traumer


RLH

Anbefalte innlegg

Hei

Det er vondt å dele hemmeligheter fra sitt liv. Men det gjør også godt. Selv har jeg vært i behandling i mange år. Og jeg er endelig klar for å dele litt av mitt liv - i et håp om at mine erfaringer kanskje kan hjelpe andre.

Jeg har veldig lyst å skrive en bok om traumer. Dels personlig. Men også ut fra hva andre utsatte tenker om hva som har vært til hjelp for dem. Mitt bokskrivingsprosjekt er i startfasen. Jeg sitter med noen ideer. Men vil veldig gjerne ha innspill. Hva er viktig å skrive om? Hvis du ville hatt en selvhjelpsbok om seksuelle overgrep hva burde ha stått i den for at den kunne ha vært til hjelp?

Jeg vil veldig gjerne ha innspill. Post gjerne innspill her:

* http://sjel.wordpress.com/bokprosjektet/ eller

* http://www.sjel.no eller

* send de til renate'at'sjel.no

Ønsker alle her inne en god jul og et godt nytt år!

Beste hilsener fra Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det første en bør gjøre er å finne ut hva som er skrevet fra før. Det finnes utallige bøker om samme tema skrevet med samme motiv.

Finn så ut hva det er som mangler og hva du kan bidra med for å fylle dette hullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...