Gå til innhold

"Fettet sitter mellom ørene" ;-)


to-barns-mamman

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

Jeg har nå gjennomført første 10 dager av et fantastisk opplegg i regi av Sørlandet sykehus, avd. for mestring og rehabilitering. Testen etter tre måneder viser vektnedgang, reduksjon rundt midjen, og god progressjon i hjertefrekvens ved aktivitet på tredemølle. JEG ER I GANG :-) Det går ikke veldig fort - men det går fort nok. Jeg har fått så mange nye verktøy, og nye perspektiv som gjør at jeg denne gangen er sikker på at jeg kommer i mål - et friskere og mer aktivt liv. Et liv hvor jeg er deltaker, ikke tilskuer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykke til videre!

Bruker dere boka "Fettet sitter mellom ørene" som en del av opplegget? Spennende, i så fall.

Utrolig flott at du har fått en så god start på livsstilsendringen, at du er så motivert, inspirert og positiv. Ønsker deg all mulig lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :o) Det er deilig når man ser opplegget virker, og man merker man blir i bedre form og at buksa ikke strammer like mye. Fortsett med det gode løpet ditt. Du er flink! Masse lykke til videre. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...