Gå til innhold

Voldelig elev


Gjest neonitz

Anbefalte innlegg

Gjest neonitz

Jeg vet ikke om dette er det rette forumet for meg, men jeg prøver meg her. Jeg er lærer og i elevgruppen min går en gutt som trenger spesiell oppfølging. Jeg har ekstra timer i potten min som er satt på ham. Han fungerer som en vanlig gutt på 14 år, men han har noen sosiale problemer som vi jobber med. Jeg har kjent denne gutten nå i 1 1/2 år, og vi har et nært og fortrolig forhold. Jeg føler at jeg har oppnådd mye positivt med ham, bla klarer han seg bra sammen med de andre guttene (uten å slå, sparke, bli aggressiv), og han trives på skolen. På barneskolen måtte de tvinge ham til å gå.

Han har opplevd mye traumatisk i oppveksten, og bor nå i et fosterhjem (som ikke fungerer så bra). Han har knyttet seg veldig til meg, og ringer gjerne på kvelder, i helger og i ferier. Jeg har stillet opp for ham på mange måter, og jeg er oppriktig glad i gutten.