Gå til innhold

Har endelig skjønt det -


Orio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Orio

    23

  • frosken

    21

  • Lillemus

    11

  • Speak

    4

Mest aktive i denne tråden

Etter at du har fått kjøpt deg sykkelbukse, så kan det være greit å vite at de skal brukes uten noe under....*s*

Ta deg en skitur i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at du har fått kjøpt deg sykkelbukse, så kan det være greit å vite at de skal brukes uten noe under....*s*

Ta deg en skitur i stedet!

He he, der fikk du en GOD anledning/grunn til å anbefale en skitur likevel ja.. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du har fått kjøpt deg sykkelbukse, så kan det være greit å vite at de skal brukes uten noe under....*s*

Ta deg en skitur i stedet!

Ikke noe under? Ikke undertøy en gang?

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe sykkelbukse, jeg må vel bli "herdet" etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi-hi.

Men sunt, lell :-)

Det bedrer seg. Kanskje jeg våger meg på en ny runde i morgen allikevel? Egentlig er morgendagens plan en lang gåtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det bedrer seg. Kanskje jeg våger meg på en ny runde i morgen allikevel? Egentlig er morgendagens plan en lang gåtur.

Ja, uansett om det blir sykkel eller gåtur, så er det jo veldig bra! All mosjon er mye bedre enn den vi får når vi sitter i sofaen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe under? Ikke undertøy en gang?

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe sykkelbukse, jeg må vel bli "herdet" etterhvert?

Nei, nettopp ikke underbukse. Det er noe av poenget:-)

Hvis du noen gang blir ordentlig hekta på spinning, så kommer du til å kjøpe både sykkelsko og sykkelbukse, det er jeg overbevist om.

Men du kan jo starte med å kjøpe et par langrennsski. F.eks. i morgen?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nettopp ikke underbukse. Det er noe av poenget:-)

Hvis du noen gang blir ordentlig hekta på spinning, så kommer du til å kjøpe både sykkelsko og sykkelbukse, det er jeg overbevist om.

Men du kan jo starte med å kjøpe et par langrennsski. F.eks. i morgen?!?

Jeg kan ikke gå på ski, hva skal jeg med langrennsski da?

Spinning er det dårlig med, driver fremdeles og tråkker på mammas gamle treningssykkel (og koser meg med det). Sykkelsko er den ikke beregnet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke gå på ski, hva skal jeg med langrennsski da?

Spinning er det dårlig med, driver fremdeles og tråkker på mammas gamle treningssykkel (og koser meg med det). Sykkelsko er den ikke beregnet for.

Du trenger jo å ha noen laaaaaaaangsiktige mål også. Neste vinter må du på skikurs hvis det blir snø - du kommer til å synes det er utrolig gøy bare du kommer i gang. Og du må etterhvert på spinning også - men det kan godt være et av disse laaaaaangsiktige målene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, uansett om det blir sykkel eller gåtur, så er det jo veldig bra! All mosjon er mye bedre enn den vi får når vi sitter i sofaen. ;-)

Gåtur blir det, hvis det ikke blir alt for kaldt. Har avtalt med en venninne, det blir både mosjon og hygge på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Gåtur blir det, hvis det ikke blir alt for kaldt. Har avtalt med en venninne, det blir både mosjon og hygge på en gang.

Lurt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo å ha noen laaaaaaaangsiktige mål også. Neste vinter må du på skikurs hvis det blir snø - du kommer til å synes det er utrolig gøy bare du kommer i gang. Og du må etterhvert på spinning også - men det kan godt være et av disse laaaaaangsiktige målene:-)

Jeg er sånn halvfristet til å skaffe meg langrennsski, men det er litt lite penger på kontoen for øyeblikket. Hvor mye koster egentlig et greit nybegynner-sett? Og er det vanskelig å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn halvfristet til å skaffe meg langrennsski, men det er litt lite penger på kontoen for øyeblikket. Hvor mye koster egentlig et greit nybegynner-sett? Og er det vanskelig å kjøpe?

Nei, det er ikke vanskelig å kjøpe, men det er en stor fordel om du går i en butikk med godt utvalg og hvor de kan gi deg veiledning. Blant annet er det vesentlig at skiene tilpasses din vekt (mange tenker bare på høyde og glemmer tilpasning i forhold til vekt). Fortell i det vide og brede at du ikke har gått noe særlig på ski, og få dem til å bli litt interessert i å finne en god løsning tilpasset deg.

Pass på at skistøvelene er gode, de skal kjennes behagelige ut på foten. Det er nesten viktigere med gode støvler, enn optimale ski.

Kanskje du skal følge med på salgsannonser, og finne et godt tilbud på en skipakke i en stor sportsforretning . Jeg har god erfaring med å handle slike ting midt på dagen på en hverdag. Da er ofte de med lengst erfaring på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: det blir ikke noe sykling i morgen.

:- )

*hahahahaha* Jeg har faktisk to sykkelbukser med polstring, en 3/4 lang og en shorts. Til innebruk holder det lenge med en shorts, det blir jo knallvarmt uansett, og de koster ikke så mye heller - så løp og kjøp! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du har fått kjøpt deg sykkelbukse, så kan det være greit å vite at de skal brukes uten noe under....*s*

Ta deg en skitur i stedet!

Jeg bruker truse under sykkelbuksene mine, å sykle naken under sykkelbuksa høres virkelig disgusting ut. Har ikke hatt ett eneste gnagsår av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...