Gå til innhold

Til Sør


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

Gjest solfryd

Du er virkelig tungnem hvis du ikke forstår hva jeg mener.

Jeg forstår godt hva du mener, har aldri hevdet noe annet. Men du forstår derimot ikke hva jeg mener, for du kaller meg bare rasist og tillegger meg rasistiske holdninger jeg ikke har.

For hadde du forstått meg, hadde du ikke gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    30

  • tusseline

    7

  • Angustia

    6

  • musikeren

    4

Jeg synes Sør får unødvendig mye pes her inne. Synes han- i motsetning til mange andre- er drivende dyktig på å diskutere og argumentere. Der andre gir opp å blir trassig og inntar offerrollen- fortsetter sør å forklare sin sak! Er ikke alltid like enig med han, men respekterer hans måte å diskutere på.

Jeg er helt enig med deg, og setter også veldig stor pris på sakligheten i svarene til sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi rister på hodet av deg;)

Ja du vet hvordan det er - eller gjør du kanskje ikke det? Den som kommer til kort i diskusjoner pleier å gå over fra sak til person. Er du en av de kanskje?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nå begynner jeg jo nesten å lure på hva som feiler deg.. Et voksent menneske som bedriver mobbing av et enkeltmenneske i en egen tråd......... Dette synes jeg er å gå langt over streken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så enig så enig

Nå begynner jeg jo nesten å lure på hva som feiler deg.. Et voksent menneske som bedriver mobbing av et enkeltmenneske i en egen tråd......... Dette synes jeg er å gå langt over streken!

hu kan ikke være helt god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

hu kan ikke være helt god

Jeg kan jo forstå at hun er sinna for det er jammen ikke lett å diskutere med Sør ;)

Men lavmål å lage en slik "mobbetråd"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drit i alt

Sør bruker hersketeknikker, det er det ingen tvil om. Han har en utrolig ekkel måte å snakke nedsettende til folk på. Han kan gjerne generalisere om Frp'ere og kan påstå at nordmenn flest er fremmedfiendtlige, men alt annet skal man ikke generalisere om, i følge Sør. Han drar de samme klisjeene fram gang på gang, som om de blir sanne for det. ("Ahmed skal ikke straffes for det Mohammed har gjort.")

Forsøkene på bruk av humor er utrolig pinlige.

Argumentasjonen er stort sett syltynn, selv om han selv mener at han er verdensmester. Støtter dine observasjoner, selv om det er litt drøyt å gi fyren diagnoser. ;)

Orker nesten ikke lese innleggene hans, får frysninger.

Nå kommer han snart og tar meg fordi det blir diskutert "Sør" og ikke sak.

Fullstendig enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg kan jo forstå at hun er sinna for det er jammen ikke lett å diskutere med Sør ;)

Men lavmål å lage en slik "mobbetråd"....

''Jeg kan jo forstå at hun er sinna for det er jammen ikke lett å diskutere med Sør ;)

Men lavmål å lage en slik "mobbetråd"....''

Enig i begge deler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo forstå at hun er sinna for det er jammen ikke lett å diskutere med Sør ;)

Men lavmål å lage en slik "mobbetråd"....

Det er ikke meningen det skal være "lett". ;-)

Dvs. egentlig er det veldig lett - man må bare ha bedre argumenter. Da vinner man hver gang.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er ikke meningen det skal være "lett". ;-)

Dvs. egentlig er det veldig lett - man må bare ha bedre argumenter. Da vinner man hver gang.

Med vennlig hilsen

Joda, ikke helt uenig i det ;-)

Det er derfor mannen min hater å diskutere med meg ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest speer

Du må nesten hoste opp noe annet enn Haiti-tråden. Som Sør sier, så var det _mange_ reaksjoner der på de ufattelige grunne og totalt empati-manglende (heter det aempatiske, tro?) utsagnene til meg_123...

En ganske normal reaksjon. Går du rundt å tenker på alle barna som dør av sult i Afrika hver dag? Hvis ja, gjør du noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ganske normal reaksjon. Går du rundt å tenker på alle barna som dør av sult i Afrika hver dag? Hvis ja, gjør du noe med det?

''Går du rundt å tenker på alle barna som dør av sult i Afrika hver dag? Hvis ja, gjør du noe med det?''

Nei, selvsagt ikke tenker jeg ikke på dem hver dag. Men særlig når det kommer opp saker i media - og når det er aktuelle katastrofer tenker man selvsagt på dem. Blir jo trist av å lese om de skrekkelige forholdene,- og dem som ikke blir trist av det, og i tillegg klarer å okke seg over at det er mye mas om saken (og virker som de nærmest er stolte over ikke å ha gitt noe til saken) - de har ekstremt lite empati. Skummelt lite, synes nå jeg.

Og, ja - selv om jeg ikke tenker på all verdens elendighet hver dag, så gjør jeg noe med det - i form av faste gaver - og når det er spesielle situasjoner gir jeg noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

Du må nesten hoste opp noe annet enn Haiti-tråden. Som Sør sier, så var det _mange_ reaksjoner der på de ufattelige grunne og totalt empati-manglende (heter det aempatiske, tro?) utsagnene til meg_123...

Poenget her har ingenting med tråden eller sammenhengen i den å gjøre.

Saken er at i _alle år_ på DOL har sør vært ekstremt allergisk mot personangrep, og han roper opp om dette så snart han føler seg truffet, Når selveste sør nå faktisk selv kommer med personangrep, er det all grunn til å påpeke det.

Han står for en selvforherligelse og fullstendig nedlatende allvitenhet som svært mange reagerer på, og jeg er drit lei etter disse årene.

Nei, jeg trenger ikke lese innleggene hans og har så å si sluttet med det også, men når sør selv kommer med personangrep kan det ikke oversees. Det undergraver alle prinsippene han selv har hevdet.

Han er en person en bør være meget skeptisk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

Ikke når utsagnet er så ekstremt som at man bokstavelig talt ikke bryr seg om at mennesker dør.

Det har ingenting med sammenhengen å gjøre, du har kommen med personangrep, og alle dine prisipper faller. Du er ikke så uskyldig som du vil ha det til, du er tvert imot psykopatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget her har ingenting med tråden eller sammenhengen i den å gjøre.

Saken er at i _alle år_ på DOL har sør vært ekstremt allergisk mot personangrep, og han roper opp om dette så snart han føler seg truffet, Når selveste sør nå faktisk selv kommer med personangrep, er det all grunn til å påpeke det.

Han står for en selvforherligelse og fullstendig nedlatende allvitenhet som svært mange reagerer på, og jeg er drit lei etter disse årene.

Nei, jeg trenger ikke lese innleggene hans og har så å si sluttet med det også, men når sør selv kommer med personangrep kan det ikke oversees. Det undergraver alle prinsippene han selv har hevdet.

Han er en person en bør være meget skeptisk til.

...eh... Hallo? Et spørsmål på det utsagnet vi her snakker om, er ikke personangrep.

Hvis noen sier de drepte noen, så er det ikke personangrep å sjekke om de er en morder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med sammenhengen å gjøre, du har kommen med personangrep, og alle dine prisipper faller. Du er ikke så uskyldig som du vil ha det til, du er tvert imot psykopatisk.

Det er et personangrep fra deg.

Det jeg skrev var det ikke, av åpenbare årsaker, som flere her i tråden har fosøkt å forklare deg, men som du nekter å ta til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

...eh... Hallo? Et spørsmål på det utsagnet vi her snakker om, er ikke personangrep.

Hvis noen sier de drepte noen, så er det ikke personangrep å sjekke om de er en morder.

"Eh... hallo.. " slikt skriver en 14-åring.

Du trekker inn mord. Det har ingenting med saken å gjøre. Den store personfokus-allergikeren sør er faktisk ikke noe bedre selv.

" :humre: " !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...