Gå til innhold

Hei alle sammen!


liljensverden

Anbefalte innlegg

liljensverden

Vet ikke om det er noen her inne som vet hvem jeg er? Mest trolig ikke. Det er LENGE siden jeg har vært her. Flere år, faktisk. Jeg skrev mye på en hjemmeside jeg hadde, og støtten jeg fikk var enorm, men jeg sluttet for et år siden. Nå er dessverre siden ødelagt, så jeg har flyttet meg over i bloggens verden. Jeg la fra meg pennen for ca. et år siden og kjente at jeg måtte gjøre noe annet en periode. Jeg trengte da å stenge minnene ute.

Nå er jeg tilbake, og Liljen skal ha barn. :) Det er med en stor glede og ydmykhet, like fullt er jeg redd for dette ukjente og store ansvaret. Livet har forandret seg. For noen år siden skalv jeg som enhver skadd fuglunge og ønsket ikke å leve. Nå skal jeg gifte meg, venter barn og utdanner meg til en "hjelper". Livet er fylt av kontraster. Virkelig, virkelig!

Er jeg alene her inne om å være gravid og med en fortid fylt av overgrep, skam og utrygghet? Jeg kjenner det kunne vært godt å snakke med noen som er i samme situasjon. Jeg gleder meg noe enormt til å bli mamma, og jeg både håper og tror at jeg skal mestre oppgaven på en god måte. Likevel er jeg livredd alt dette ukjente. Jeg bærer jo tross alt med meg en fortid enhver ville vært foruten.

Og kjære alle samme her inne: jeg ønsker dere fra hjertet en god kveld. En kveld som kan gi oss alle en god følelse av trygghet og velvære.

Gode tanker fra Liljen (www.liljensverden.blogspot.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Liljen!

Så kjekt å se deg igjen her inne. Og GRATULERER så mye. Har tenkt på deg siden du sluttet med siden din, og håpte du ville dukke opp igjen.

Livet har virkelig snudd for deg, og det til nye, spennende og gode ting. Dette har du virkelig fortjent:-)

Ønsker deg alt godt fremover. Håper du vil være her på dol og holde oss oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Hei Liljen!

Så kjekt å se deg igjen her inne. Og GRATULERER så mye. Har tenkt på deg siden du sluttet med siden din, og håpte du ville dukke opp igjen.

Livet har virkelig snudd for deg, og det til nye, spennende og gode ting. Dette har du virkelig fortjent:-)

Ønsker deg alt godt fremover. Håper du vil være her på dol og holde oss oppdatert.

Åh, Pastell!!! Nå ble jeg skikkelig glad! :) Godt å se nicket ditt igjen. Virkelig!

Kommer til å blogge om løst og fast i tiden framover. Jeg trenger å skrive, spesielt i denne tiden jeg har foran meg nå. Er jeg ikke her inne, så er jeg å finne på bloggen. ;)

Igjen: godt å "se" deg igjen!

God hilsen fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...