Gå til innhold

Mobbet fordi hun er hvit


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

He he er eksempel på din måte å være ufin på. Du er og blir en megge uansett om du tror du tilhører middelklassen med din mann i høyklasse.

Nå må dere stoppe denne kranglingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    147

  • Adriana

    28

  • Dorthe

    25

  • frosken

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Vennligst avslutt diskusjonen i tråden "Mobbet fordi hun er hvit" umiddelbart.

Du eller dine kollegaer har heldigvis vært raske den siste tiden til å slette angrep på meg. Takk for det, men det har ikke vært gjort denne gangen.

Jeg kommer til å reagere igjen og igjen når jeg blir møtt med slike ufinheter som har vært kultur her i åresvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Du eller dine kollegaer har heldigvis vært raske den siste tiden til å slette angrep på meg. Takk for det, men det har ikke vært gjort denne gangen.

Jeg kommer til å reagere igjen og igjen når jeg blir møtt med slike ufinheter som har vært kultur her i åresvis.

Oh lord. Slutt å gjør deg selv til et offer. Maken til mangel på selvinnsikt har jeg aldri sett. Det er du som ikke klarer å slutte å gnåle på Nickløsheita om denne angivelige saken for et år(?) siden, og begynner å komme med beskyldninger her og der til gud og hverman.

Det jeg sier nå faller sikkert ikke i god jord hos webbis, men jeg sier det likevel - Det er en grunn til at du blir upopulær på de flere nettsider, og da burde man kanskje tenke litt på hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Oh lord. Slutt å gjør deg selv til et offer. Maken til mangel på selvinnsikt har jeg aldri sett. Det er du som ikke klarer å slutte å gnåle på Nickløsheita om denne angivelige saken for et år(?) siden, og begynner å komme med beskyldninger her og der til gud og hverman.

Det jeg sier nå faller sikkert ikke i god jord hos webbis, men jeg sier det likevel - Det er en grunn til at du blir upopulær på de flere nettsider, og da burde man kanskje tenke litt på hvorfor.

Jeg vil gjerne slippe kommentarer fra deg i fremtiden. Du er en av dem som er upopulær hos meg, og jeg prøver å holde meg unna.

Jeg er ikke upopulær på dol selvom du og gjengen din gjerne vil påstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg vil gjerne slippe kommentarer fra deg i fremtiden. Du er en av dem som er upopulær hos meg, og jeg prøver å holde meg unna.

Jeg er ikke upopulær på dol selvom du og gjengen din gjerne vil påstå det.

Du kan ha mange bra innlegg segunda, men det er veldig mye jeg ikke forstår med deg. Det virker som du har klørne ute bestandig.

Men jeg respekterer at du ikke vil ha svar eller innlegg fra meg i fremtiden.

Peace :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Kjenner jeg Sør rett er det de som kaster seg på oppslag som dette og bruker det mot innvandrere generelt han kritiserer, ofte de samme som gir en lang beng i å kommentere det når rasismen går andre veien ''

Han gjør det _også_, og han skal ha absolutt honnør for det, både i denne og andre tråder.

Det som jeg synes er et problem, er at det kan virke som om han er redd for at _alle_ som kommenterer i en slik tråd er i nevnte kategori, og debatterer deretter. Det er ganske frustrerende å bli møtt med samme skyts som dem som mener at "de bør pelle seg hjem dit de kommer fra" osv.

Det er ganske mange (de fleste?) i denne tråden som absolutt ikke benekter at det er mer vanlig med mobbing av dem med mørk hudfarge, og som _selvsagt_ synes dette er fælt, men som mener at man kan ha to tanker i hodet på én gang og dermed også se individet i et nyhetsoppslag eller i en historie som en mor forteller om sin egen sønn og ungene i bakgården.

Rett skal være rett - Sør gjentar gang på gang at mobbing er galt uansett. Men dette synspunktet kan fort komme i bakgrunnen med de stadige kommentarene om at det ikke er 'representativt' med svarte som mobber hvite.

Sør er en av landets fremste kverulanter, så jeg kan forstå at han erter på seg en og annen. ;)

Men har har noen poenger. Se på nettforumer rundt forbi når avisene slår opp en sak som den over. Det skrikes i hytt og vær mot innvandrere flest.

Se så når en innvandrer kaller noen en rasist. Det skjer stadig vekk. De samme som nå sitter og lirer av seg det ene og det andre mot innvandrere basert på artikkelen over, tar da mobberens parti. For innvandrere skriker jo så raskt om rasime. Må ikke en fotballspille tåle å bli kalt en jævla neger på banen?

De taper også når det er de som blir mobba.

Og jeg forstår at Sør reagerer på dette - selv om han ikke oppnår så mye annet enn å gå for personlig rekord i lang tråd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...