Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

Eller, hvorfor?

Hvorfor bruke masse penger på det?

Barna vil jo oppleve samfunnets mangfold likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Eller, hvorfor?

Hvorfor bruke masse penger på det?

Barna vil jo oppleve samfunnets mangfold likevel.

Kanskje for å hjelpe et barn som sliter med følelsen av å være "annerledes"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt feil !

Helt på trynet, spør du meg! Hvorfor i all verden skal barna "introduseres" for samfunnets seksuelle mangfold i barnehagen? Det vi lde fort nok finne ut av likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, hvorfor?

Hvorfor bruke masse penger på det?

Barna vil jo oppleve samfunnets mangfold likevel.

Koster homoeventyr mer enn heteroeventyr? *forvirret*

Er det klesdraktene som er dyre? ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Wallace

Koster homoeventyr mer enn heteroeventyr? *forvirret*

Er det klesdraktene som er dyre? ;-)

Med vennlig hilsen

Hahaha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på trynet, spør du meg! Hvorfor i all verden skal barna "introduseres" for samfunnets seksuelle mangfold i barnehagen? Det vi lde fort nok finne ut av likevel.

Mener du at man da heller ikke skal ha eventyr med heterofile i eventyr i barnehagen? Eller er det (tilfeldigvis) bare eventyr med homofile du mener?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Eller, hvorfor?

Hvorfor bruke masse penger på det?

Barna vil jo oppleve samfunnets mangfold likevel.

''Hvorfor bruke masse penger på det?''

Ja, hvorfor bruke penger på barnekultur? Får de ikke det inn på et vis uansett?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Det synes jeg er helt superdupert. Både homoeventyr, og ikke minst tøffe prinsesser (gudene skal vite at det ikke er for mange av den varianten i sånne bøker) og konger som heller vil være sammen med barna sine.

Det er altfor mange barnebøker som er intenst konservative og stereotypiske. Litt variasjon har aldri skadet - snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Mener du at man da heller ikke skal ha eventyr med heterofile i eventyr i barnehagen? Eller er det (tilfeldigvis) bare eventyr med homofile du mener?

Med vennlig hilsen

Selvfølgelig skal det være eventyr med heterofile i. Det er jo det som er normalen, for pokker! (heterofili)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signatura

Selvfølgelig skal det være eventyr med heterofile i. Det er jo det som er normalen, for pokker! (heterofili)

Og troll, drager, prinser og prinsesser, havfruer, dyr som snakker, magi og spøkelser, er det også normalen?

Det blir ganske kjedelige eventyr om den norske kjernefamilien som ikke er fattig og ikke er rik og som drar på shopping til Strømstad eller i svømmehallen. "Eventyret om gutten som hadde salami på brødskiva i barnehagen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og troll, drager, prinser og prinsesser, havfruer, dyr som snakker, magi og spøkelser, er det også normalen?

Det blir ganske kjedelige eventyr om den norske kjernefamilien som ikke er fattig og ikke er rik og som drar på shopping til Strømstad eller i svømmehallen. "Eventyret om gutten som hadde salami på brødskiva i barnehagen"

''"Eventyret om gutten som hadde salami på brødskiva i barnehagen"''

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Synes det er en bra ting jeg. Ofte forteller homofile at de følte seg unormale i oppveksten, jeg er for at barn kan forstå tidlig at det ikke er unormalt.

Selv opplever jeg ofte fordommer rundt meg, så jeg ønsker mer opplysning til barna at det er normalt, for å kverke fordommer som enkelte både bevisst og ikke minst ubevisst gir barna rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et signal til homobevegelsens beste. Barna er ikke ofret en tanke. Det er en triumf for den norske kjønnsforskningen som utelukkende hevder at kjønn, og seksualtet, er sosialt konstruert.

Jeg tror barn ofte etterspør stabilitet og avgrensninger. I stedet påtvinges de voksnes komplekse interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg leste linken, men jeg er absolutt for at homofili normaliseres for barn!

Hvor vanskelig må det ikke være å komme ut av skapet etter kanskje 10-15 år med utelukkende forventninger om at man skal finne seg en av motsatt kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og troll, drager, prinser og prinsesser, havfruer, dyr som snakker, magi og spøkelser, er det også normalen?

Det blir ganske kjedelige eventyr om den norske kjernefamilien som ikke er fattig og ikke er rik og som drar på shopping til Strømstad eller i svømmehallen. "Eventyret om gutten som hadde salami på brødskiva i barnehagen"

*HE HE*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...