Gå til innhold

:/


Gjest Mannaen

Anbefalte innlegg

Gjest Mannaen

Traff x på kjøpesenteret idag, vi sa hei. det stakk innforjævlig og hun ble lang i maska. Jeg gikk sammen med nye kjæresten....utrolig ubehagelig. jeg har nok gått for raskt frem..........faen. rart hvordan livet blir komplisert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mannaen

Antar den føltes hardere for din eks.

Hvorfor det? Jeg bruker ny kjæreste bevisst for å komme meg over x. En kynisk handling men...

Når en har opplevd en såpass nærhet til en person så er det vanskelig å gi helt slipp. Savnet og følelsene til henne vil jeg nok alltid bære med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hvorfor det? Jeg bruker ny kjæreste bevisst for å komme meg over x. En kynisk handling men...

Når en har opplevd en såpass nærhet til en person så er det vanskelig å gi helt slipp. Savnet og følelsene til henne vil jeg nok alltid bære med meg

Det føles alltid sårt når en eks man kanskje ikke er helt ferdig med finner en ny. De fleste har vel opplevd det en eller annen gang, og en tenker sjelden over at den nye eventuelt bare er til hjelp for å komme over sorgen.

Noe av savnet vil kanskje alltid være der, men det kommer heldigvis i bakgrunnen etter en tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mannaen

Det føles alltid sårt når en eks man kanskje ikke er helt ferdig med finner en ny. De fleste har vel opplevd det en eller annen gang, og en tenker sjelden over at den nye eventuelt bare er til hjelp for å komme over sorgen.

Noe av savnet vil kanskje alltid være der, men det kommer heldigvis i bakgrunnen etter en tid.

Har du erfaring med dette om å vanskelig komme over en stor kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Har du erfaring med dette om å vanskelig komme over en stor kjærlighet?

Har ikke de aller fleste noe erfaring på det området, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du erfaring med dette om å vanskelig komme over en stor kjærlighet?

Det er vel bare å ta den berømte "tiden" til hjelp..

Det er ihvertfall helt normalt at det kan gå både måneder og år før man blir ferdig følelsesmessig med en person man har hatt et nært og intimt forhold til.

Hun har jo tross alt vært tilstede i livet ditt både fysisk og mentalt, kanskje i mange år, i forholdsvis nær fortid.

Kort sagt er du jo vant til at hun har vært endel av hverdagen din, og mange av dine minner og opplevelser involverer henne.

Derfor tar det tid å skape seg nye minner og opplevelser og oppleve mange nok hverdager UTEN henne.

Og jeg tror at tomrommet / savnet vil avta etterhvert som tiden går, og du opparbeider erfaringer i en ny tilværelse enten med en ny kjæreste, eller alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannaen

Har ikke de aller fleste noe erfaring på det området, da?

jo det er jo flere som erfarer dette, men langt ifra alle. å oppleve den store kjærligheten er fantastisk, og veldig trist når det ikke fungerer.

Mange lever med partnere pga praktiske fordeler.

jeg håper å oppleve kjærligheten igjen, men vanskelig når x ikke er ute av systemet.

Føler jeg nå bruker kjæresten min som medisin for vonde tanker og følelser.

Hun er 24 og jeg er 37. Hun er en utrolig vakker og deilig jente som flere menn sikler etter. men følelsen x gav meg er og var unik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannaen

Det er vel bare å ta den berømte "tiden" til hjelp..

Det er ihvertfall helt normalt at det kan gå både måneder og år før man blir ferdig følelsesmessig med en person man har hatt et nært og intimt forhold til.

Hun har jo tross alt vært tilstede i livet ditt både fysisk og mentalt, kanskje i mange år, i forholdsvis nær fortid.

Kort sagt er du jo vant til at hun har vært endel av hverdagen din, og mange av dine minner og opplevelser involverer henne.

Derfor tar det tid å skape seg nye minner og opplevelser og oppleve mange nok hverdager UTEN henne.

Og jeg tror at tomrommet / savnet vil avta etterhvert som tiden går, og du opparbeider erfaringer i en ny tilværelse enten med en ny kjæreste, eller alene.

ja jeg vet det med tid, men vanskelig å akseptere fornuft og realitet. Den store kjærligheten opplever man ikke ofte iløpet av livet. men man trenger jo ikke oppleve den mer enn to ganger da:Phehe

Takk for trøstende ord og forståelse. Alt hjelper i disse tomme dagene. kjæresten min føles ikke som min kjæreste lenger, var noen blaff tidligere, betatthet og sexbehov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Jeg bruker ny kjæreste bevisst for å komme meg over x. En kynisk handling men...

Når en har opplevd en såpass nærhet til en person så er det vanskelig å gi helt slipp. Savnet og følelsene til henne vil jeg nok alltid bære med meg

Må være like iolle for kjæresten din da som bare blir brukt som trøst, og blir uskyldig innblanda i dette.. Hun fortjener vel bedre?

kanskje lurt å være alene til du har kommet deg over eksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

jo det er jo flere som erfarer dette, men langt ifra alle. å oppleve den store kjærligheten er fantastisk, og veldig trist når det ikke fungerer.

Mange lever med partnere pga praktiske fordeler.

jeg håper å oppleve kjærligheten igjen, men vanskelig når x ikke er ute av systemet.

Føler jeg nå bruker kjæresten min som medisin for vonde tanker og følelser.

Hun er 24 og jeg er 37. Hun er en utrolig vakker og deilig jente som flere menn sikler etter. men følelsen x gav meg er og var unik.

''men følelsen x gav meg er og var unik.

''

Ja, du vil neppe føle nøyaktig det samme igjen. Men du kan føle noe som er akkurat like bra, om du åpner opp for det. Tydeligvis er du ikke helt åpen for det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roen i deg selv er viktigst før du involverer deg i noe nytt. få x på avstand, og vær ærlig med den nye flammen. enten får hun kalde føtter, ellers kan hun gi deg tid. Dette rådet bør du ta til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...