Gå til innhold

-6 kilo


Rith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Rith

    18

  • Orio

    16

  • Colette

    12

  • Flimmer1365381250

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg er fullstendig klar over hvordan det lukter av røykere, siden jeg er en av og på røyker selv!

Derfor blir det mye håndvask, tannpuss og tyggegummi. Det lukter ikke av klærne til folk som røyker ute.

Dessuten så er jeg ganske fornøyd med at jeg slutter så fort jeg vet at jeg er gravid og holder oppe i svangerskapet og når jeg ammer! Det er det dessverre ikke alle som gjør!

Det lukter av klærne til folk som røyker ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er folk som lukter langt verre enn dem som røyker, og tar seg en tyggis og en håndvask iblandt! ;)

Møter støtt og stadig småbarnsforeldre som lukter både sure bleier og gammelt babyspy. Selv om de ikke har ungene med seg. For ikke å snakke om folk som har så dårlig ånde at man skulle tro de hadde vaska en fraukjeller med tunga!

Nei, jeg koser meg med røyken min, så vasker jeg heller henda og tar meg en doc når jeg kommer inn til folk som ikke røyker. Det er aldri noen som har klaga, langt derifra. :) Røyk så mye du vil du, Rith!

Jeg klager heller ikke på at det lukter røyk av folk. Folkeskikk kaller jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte!

Det er fortvilende når vekta står på stedet hvil, og man ikke kan trene bort kiloene i en fei pga helseproblemer. Vet jeg kan slutte igjen på dagen..har gjort det sånn ca 6 ganger før ;)

Lev så bra du kan, og gjør så godt du kan:-) Det er helt sikkert mer enn bra nok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flimmer1365381250

Jeg klager heller ikke på at det lukter røyk av folk. Folkeskikk kaller jeg det.

Jeg får stadig uoppfordret høre, også av folk som aldri har røykt en sigarett i sitt liv, at det lukter godt av meg (og sannsynligvis klærne mine)

Men jeg er kanskje litt over gjennomsnittet opptatt av hvordan jeg og andre ting rundt meg lukter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flimmer1365381250

Lev så bra du kan, og gjør så godt du kan:-) Det er helt sikkert mer enn bra nok:-)

Helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig uoppfordret høre, også av folk som aldri har røykt en sigarett i sitt liv, at det lukter godt av meg (og sannsynligvis klærne mine)

Men jeg er kanskje litt over gjennomsnittet opptatt av hvordan jeg og andre ting rundt meg lukter...

Det er forskjellig fra person til person, vet ikke om det kommer av hva den enkelte røyker eller om det har med personens fysiologi å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, prøver ;)

Lykke til :-) Ikke legg lista for høyt, for da vil man bare mislykkes. Ikke la deg påvirke for mye av alle de som skal moralisere til enhver tid. De har sine feil de også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte!

Det er fortvilende når vekta står på stedet hvil, og man ikke kan trene bort kiloene i en fei pga helseproblemer. Vet jeg kan slutte igjen på dagen..har gjort det sånn ca 6 ganger før ;)

''Vet jeg kan slutte igjen på dagen..har gjort det sånn ca 6 ganger før''

Nå ble jeg imponert! Jeg har bare slutta en gang jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vet jeg kan slutte igjen på dagen..har gjort det sånn ca 6 ganger før''

Nå ble jeg imponert! Jeg har bare slutta en gang jeg..

Det er mer enn jeg har gjort, jeg har aldri slutta å røyke.

:- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vet jeg kan slutte igjen på dagen..har gjort det sånn ca 6 ganger før''

Nå ble jeg imponert! Jeg har bare slutta en gang jeg..

Sikkert fordi du ikke har begynt igjen det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :-) Ikke legg lista for høyt, for da vil man bare mislykkes. Ikke la deg påvirke for mye av alle de som skal moralisere til enhver tid. De har sine feil de også:-)

Takk :) Må si det irriterer meg at folk skal ta tak i hver minste lille negative ting man skriver, men det positive (som at man ikke røyker i svangerskapet og ved amming) det blir oversett. Men sånn er det.

Det er lett å fortelle andre hva de skal gjøre, de lever ikke deres liv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Må si det irriterer meg at folk skal ta tak i hver minste lille negative ting man skriver, men det positive (som at man ikke røyker i svangerskapet og ved amming) det blir oversett. Men sånn er det.

Det er lett å fortelle andre hva de skal gjøre, de lever ikke deres liv. :)

Ikke bry deg om det. Det er en kjent sak at det er fristende å gjøre seg selv stor ved å gjøre andre små....Alle som leser dine innlegg skjønner jo at du gjør så godt du kan, Og mer enn det kan ingen forlange:-) Vi er ikke perfekte noen av oss. Heldigvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om det. Det er en kjent sak at det er fristende å gjøre seg selv stor ved å gjøre andre små....Alle som leser dine innlegg skjønner jo at du gjør så godt du kan, Og mer enn det kan ingen forlange:-) Vi er ikke perfekte noen av oss. Heldigvis :-)

Alle har som regel sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Må si det irriterer meg at folk skal ta tak i hver minste lille negative ting man skriver, men det positive (som at man ikke røyker i svangerskapet og ved amming) det blir oversett. Men sånn er det.

Det er lett å fortelle andre hva de skal gjøre, de lever ikke deres liv. :)

Det er bra at du klarte å kutte ut mens du var gravid og mens du ammet. Og du røyker sikkert ikke inne eller rett opp i barnevognen heller. Det er kjempebra.

Jeg har forstått at det er veldig vanskelig å slutte å røyke, derfor har jeg problemer med å forstå hvorfor noen velger å begynne igjen når de først har klart å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du klarte å kutte ut mens du var gravid og mens du ammet. Og du røyker sikkert ikke inne eller rett opp i barnevognen heller. Det er kjempebra.

Jeg har forstått at det er veldig vanskelig å slutte å røyke, derfor har jeg problemer med å forstå hvorfor noen velger å begynne igjen når de først har klart å slutte.

''Jeg har forstått at det er veldig vanskelig å slutte å røyke, derfor har jeg problemer med å forstå hvorfor noen velger å begynne igjen når de først har klart å slutte.''

Orio da...det har hun jo forklart.. Hun ville gå ned i vekt, fordi det var viktigst nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har forstått at det er veldig vanskelig å slutte å røyke, derfor har jeg problemer med å forstå hvorfor noen velger å begynne igjen når de først har klart å slutte.''

Orio da...det har hun jo forklart.. Hun ville gå ned i vekt, fordi det var viktigst nå :-)

Ja, og det er hennes valg. Og selv om jeg ikke synes det var et klokt valg, så er det opp til henne selv. Jeg tenkte mer på alle de andre, folk jeg kjenner, som har sluttet å røyke mange ganger. Og bare skal "kose seg" med en røyk. Og etter noen uker røyker de igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du klarte å kutte ut mens du var gravid og mens du ammet. Og du røyker sikkert ikke inne eller rett opp i barnevognen heller. Det er kjempebra.

Jeg har forstått at det er veldig vanskelig å slutte å røyke, derfor har jeg problemer med å forstå hvorfor noen velger å begynne igjen når de først har klart å slutte.

For meg så handler det om en avhengighet som har ligget der siden jeg begynte å røyke, den merkes innimellom om jeg klarer å holde oppe i fem år eller to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...