Gå til innhold

Spam/personpreik


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden

At du blir provosert over at andre har andre meninger enn deg må du nok leve med.

Jeg synes det er fint at folk har andre meninger enn det jeg har.

Derimot synes jeg ikke dine stadige personangrep er OK.

Jeg har aldri fått inntrykk av at du, sør, setter pris på andres meninger. så den må du dra lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    42

  • Colette

    26

  • filiokus81

    11

  • Glimtipper

    2

Mest aktive i denne tråden

Det er DU som skriver til meg, Colette.

Det er du som kverner og kverner og kverner og kverner om "Sør", og som gjør det utrivelig for folk som vil diskutere sak.

Ja, jeg tar meg den frihet og si hva jeg mener til deg. Ok? Men du er jammen ikke sen med og svare på mine henvendelser heller. Du får ta ansvaret selv også, for våre diskusjoner består faktisk av 50% meg og 50% deg. Og du gir deg som kjent ALDRI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått inntrykk av at du, sør, setter pris på andres meninger. så den må du dra lenger ut på landet med.

Ikke når meningene går på "Sør", nei. Jeg er ikke interessert i å diskutere "Sør".

Når det er godt argumenterte meninger, derimot, setter jeg veldig pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

Ikke når meningene går på "Sør", nei. Jeg er ikke interessert i å diskutere "Sør".

Når det er godt argumenterte meninger, derimot, setter jeg veldig pris på det.

''Når det er godt argumenterte meninger, derimot, setter jeg veldig pris på det.''

Det er dagens morsomste innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått inntrykk av at du, sør, setter pris på andres meninger. så den må du dra lenger ut på landet med.

Kunne ikke vært mer enig. Her er det kun de ukritiske/enige som blir respektert og godtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tar meg den frihet og si hva jeg mener til deg. Ok? Men du er jammen ikke sen med og svare på mine henvendelser heller. Du får ta ansvaret selv også, for våre diskusjoner består faktisk av 50% meg og 50% deg. Og du gir deg som kjent ALDRI.

''Ja, jeg tar meg den frihet og si hva jeg mener til deg. Ok? ''

Nei, det er ikke OK at du ødelegger tråd etter tråd etter tråd med dine betraktniner om "Sør".

Ta det på Meldinger, eller fortrinnsvis la vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest harikkenickfortiden

Ikke når meningene går på "Sør", nei. Jeg er ikke interessert i å diskutere "Sør".

Når det er godt argumenterte meninger, derimot, setter jeg veldig pris på det.

Nei, det gjør du ikke. for hvis du ikke godtar argumentene, så betyr de ingenting for deg. du bestemmer hva som blir godtatt. har aldri lest at du skriver: uff, her tok jeg visst feil, beklager. eller: du har lov å mene det du vil. du står på ditt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antagelig

Jeg har lurt på det samme faktisk. Hva er hensikten med alle innleggene? Jeg oppfatter det som en form for hjernevasking, hvor man skal svare som lydige disipler. Og akkurat den biten er for meg skremmende. Man forsøkes kneblet, rett og slett. Og han sender mail til webmaster når noen reagerer/protesterer på det! Som et bortskjemt barn som skal forskånes fra vanlige reaksjoner på det han sier og gjør...Og dette får lov til og pågå her inne - igjen og igjen?

Jeg fatter heller ikke at dette for pågå og håper som sagt at de rydder opp en gang for alle. Dette er jo i hovedsak et sykdomsforum, selv om det har et åpent forum hvor man diskuterer/hjelpes ad med litt og ingenting. Det må da finnes noen andre forum på nettet hvor det er mer naturlig å bedrive denne typen propaganda eller sitte og "stange hue i veggen" i en endeløs diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør du ikke. for hvis du ikke godtar argumentene, så betyr de ingenting for deg. du bestemmer hva som blir godtatt. har aldri lest at du skriver: uff, her tok jeg visst feil, beklager. eller: du har lov å mene det du vil. du står på ditt uansett.

Så hvis du ikke liker det, så hvorfor skriver du til meg igjen og igjen og igjen?

Det er da ingen som tvinger deg til å diskutere "Sør" hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antagelig

At du blir provosert over at andre har andre meninger enn deg må du nok leve med.

Jeg synes det er fint at folk har andre meninger enn det jeg har.

Derimot synes jeg ikke dine stadige personangrep er OK.

''Jeg synes det er fint at folk har andre meninger enn det jeg har.''

Dette kommer aldri frem når du diskuterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter heller ikke at dette for pågå og håper som sagt at de rydder opp en gang for alle. Dette er jo i hovedsak et sykdomsforum, selv om det har et åpent forum hvor man diskuterer/hjelpes ad med litt og ingenting. Det må da finnes noen andre forum på nettet hvor det er mer naturlig å bedrive denne typen propaganda eller sitte og "stange hue i veggen" i en endeløs diskusjon.

Hvor mange innlegg har du skrevet til meg i kveld?

Hvor mange ganger har du gjentatt de samme tåpelige anklagene om at jeg støtter terrorisme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ja, jeg tar meg den frihet og si hva jeg mener til deg. Ok? ''

Nei, det er ikke OK at du ødelegger tråd etter tråd etter tråd med dine betraktniner om "Sør".

Ta det på Meldinger, eller fortrinnsvis la vær.

Nå er vi på webmaster. Er ikke det bra nok heller - til tross for at du selv startet tråden, som la opp til dette? Du er ikke sann, rett og slett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Så hvis du ikke liker det, så hvorfor skriver du til meg igjen og igjen og igjen?

Det er da ingen som tvinger deg til å diskutere "Sør" hele tiden.

Fordi du irriterer og provoserer meg grenseløst. Og jeg har like mye rett som deg til å svare på hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg synes det er fint at folk har andre meninger enn det jeg har.''

Dette kommer aldri frem når du diskuterer.

Vel, så lenge meningene er "du elsker terrorister" og slikt så er det jo noe som blir skrevet bare for å ødelegge tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antagelig

''Når det er godt argumenterte meninger, derimot, setter jeg veldig pris på det.''

Det er dagens morsomste innlegg.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nå er vi på webmaster. Er ikke det bra nok heller - til tross for at du selv startet tråden, som la opp til dette? Du er ikke sann, rett og slett :-)

Han trenger nok litt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

Hvor mange innlegg har du skrevet til meg i kveld?

Hvor mange ganger har du gjentatt de samme tåpelige anklagene om at jeg støtter terrorisme?

''Hvor mange innlegg har du skrevet til meg i kveld?''

Hvor mange innlegg har du skrevet i kveld, til tross for at du har fått beskjed om å begrense deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du irriterer og provoserer meg grenseløst. Og jeg har like mye rett som deg til å svare på hva som helst.

Joda, du har all rett til å skrive, men det blir jo så latterlig når du da klager på toppen av det hele. Ingen tvinger deg til å lese innleggene, og de handler ikke om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antagelig

Vel, så lenge meningene er "du elsker terrorister" og slikt så er det jo noe som blir skrevet bare for å ødelegge tråden.

Hvordan har du nå klart å få gjort om elsk-muslimer propaganda til elsk-terrorister propaganda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Joda, du har all rett til å skrive, men det blir jo så latterlig når du da klager på toppen av det hele. Ingen tvinger deg til å lese innleggene, og de handler ikke om deg.

Nei, takk og pris for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...