Gå til innhold

Spam/personpreik


Sør

Anbefalte innlegg

''Hvor mange innlegg har du skrevet til meg i kveld?''

Hvor mange innlegg har du skrevet i kveld, til tross for at du har fått beskjed om å begrense deg?

Jeg har kun besvart innlegg til meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    42

  • Colette

    26

  • filiokus81

    11

  • Glimtipper

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest harikkenickfortiden

Jeg har kun besvart innlegg til meg. :-)

Du kunne logget av, slik som du mener jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antagelig

Hvor mange innlegg har du skrevet til meg i kveld?

Hvor mange ganger har du gjentatt de samme tåpelige anklagene om at jeg støtter terrorisme?

Har jeg påstått at du støtter terrorisme? Jeg har påstått at du forsøker å få muslimske terrorister til å fremstå som bedre enn andre terrorister ved at du i din argumentasjon trekker frem at andre har drept fler blablabla. At du i et innlegg trekker frem en rapport om terroristangrep i Europa og utelater resten av verden for nok en gang og fremstille muslimske terrorister som "snillere" enn andre terrorister underbugger bare det jeg sier over og slik fortsetter du gjennom hele tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne logget av, slik som du mener jeg skal gjøre...

Beklager, men jeg har ikke tenkt å la meg mobbe herfra med dine og andres personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun besvart innlegg til meg. :-)

Jada:-) Du er så uskyldig så :-) Prøv og ta til deg det andre forteller deg her inne, om ditt syn på andre brukeres meninger og måten du håndterer dem på. Hvis du er i stand til det. Alle andre er ikke "idioter", uansett hvor mye du skulle ønske at de var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg har ikke tenkt å la meg mobbe herfra med dine og andres personangrep.

Det er vel snarere du som mobber andre vekk herfra. Tro det eller ei:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Beklager, men jeg har ikke tenkt å la meg mobbe herfra med dine og andres personangrep.

Så du mener at du blir mobbet? slik som du mobber frp velgere? fordomsfull er du, og vil aldri innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at du blir mobbet? slik som du mobber frp velgere? fordomsfull er du, og vil aldri innrømme det.

Ja, det er mobbing.

Å diskutere politiske partier, og de som støtter politikken, er ikke mobbing. (Enten det er Ap eller Frp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Ja, det er mobbing.

Å diskutere politiske partier, og de som støtter politikken, er ikke mobbing. (Enten det er Ap eller Frp.)

Her i landet har alle rett til å stemme på hvilket parti de vil. du kan ikke mobbe dem for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i landet har alle rett til å stemme på hvilket parti de vil. du kan ikke mobbe dem for det.

1) Jeg nekter ingen å stemme på noe politisk parti.

2) Selvsagt kan man kritisere politiske partier. Det skulle da bare mangle i et moderne demokrati!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

1) Jeg nekter ingen å stemme på noe politisk parti.

2) Selvsagt kan man kritisere politiske partier. Det skulle da bare mangle i et moderne demokrati!

Du drar inn frp og skriver nedlatende om partiet og dets velgere i flere innlegg. om jeg har veldig imot et parti, så kunne jeg aldri fått meg til å dra det inn i diskusjoner som ikke har noe med saken å gjøre. Og da ville det også føles som mobbing, for dem som stemmer på det partiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Jeg nekter ingen å stemme på noe politisk parti.

2) Selvsagt kan man kritisere politiske partier. Det skulle da bare mangle i et moderne demokrati!

''Selvsagt kan man kritisere politiske partier.''

Men det betyr ikke at man kan generalisere og harselere med velgerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drar inn frp og skriver nedlatende om partiet og dets velgere i flere innlegg. om jeg har veldig imot et parti, så kunne jeg aldri fått meg til å dra det inn i diskusjoner som ikke har noe med saken å gjøre. Og da ville det også føles som mobbing, for dem som stemmer på det partiet.

Frp er et signifikant parti i Norge, og er relevant i de fleste diskusjoner jeg deltar i (som vanligvis omhandler politikk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selvsagt kan man kritisere politiske partier.''

Men det betyr ikke at man kan generalisere og harselere med velgerne.

Det er ikke noe galt med generalisering når det er basert på handling.

Det er ikke "ille" å generalisere at de fleste i partiet Rødt er sosialister/kommunister, at medlemmer i KrF er stort sett kristne, at folk i Høyre er kapitalister, og at folk i Frp stort sett er innvandringskritiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Jeg nekter ingen å stemme på noe politisk parti.

2) Selvsagt kan man kritisere politiske partier. Det skulle da bare mangle i et moderne demokrati!

''2) Selvsagt kan man kritisere politiske partier. Det skulle da bare mangle i et moderne demokrati!''

Du kritiserer daglig som en politisk agenda som mange brukere i Norge har valgt. Og det er nesten så jeg får lyst til å stemme Frp, i ren trass, mot propagandaen du bedriver:-) Så alt kan virke mot sin hensikt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''2) Selvsagt kan man kritisere politiske partier. Det skulle da bare mangle i et moderne demokrati!''

Du kritiserer daglig som en politisk agenda som mange brukere i Norge har valgt. Og det er nesten så jeg får lyst til å stemme Frp, i ren trass, mot propagandaen du bedriver:-) Så alt kan virke mot sin hensikt....

Ja, Colette. Det kalles å diskutere sak (i politiske tråder), i motsetning til å diskutere "Sør".

Hvis du ikke liker politikk, så ikke les politiske tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Det er ikke noe galt med generalisering når det er basert på handling.

Det er ikke "ille" å generalisere at de fleste i partiet Rødt er sosialister/kommunister, at medlemmer i KrF er stort sett kristne, at folk i Høyre er kapitalister, og at folk i Frp stort sett er innvandringskritiske.

Jammen, om frp er innvandrer kritiske, hva så? Skal alle være enig her i landet, om alt? Skal alle som vil, komme inn i Norge? Var det ikke bedre å avskaffe fattigdom, oppruste sykehus, skoler osv, før en begynner å fø på alle innvandrere som vil inn i landet?? Om jeg stemmer frp, så betyr det ikke at jeg er enig i alt de står for. og regner med at det partiet du stemmer på, har en del ting på programmet som du ikke er enig i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Colette. Det kalles å diskutere sak (i politiske tråder), i motsetning til å diskutere "Sør".

Hvis du ikke liker politikk, så ikke les politiske tråder.

Nedlatende igjen? Nedlatenhet er en form for passiv aggresjon som er motbydelig i mine øyne. Takke meg til ei real kjeftesmelle:-) Ellers er dette et helsenettsted - og ikke en politisk arena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...