Gå til innhold

Mann i brudekjole


Gjest *måper*

Anbefalte innlegg

Gjest *måper*

http://www.tv2underholdning.no/gkn/terje-schroeder-staar-hvit-brud-3258334.html

Psykt, spør du meg. Også med "kirkens" velsignelse. Tviler sterkt på at de har "kirkens" velsignelse. Som kjent er jo "kirken" delt i synet på om homofile/lesbiske skal få "gifte seg" i kirken.

Helt ok for meg at de inngår en pakt seg imellom, men jeg synes ikke noe om at de skal gjøre det i kirken. Og ikke synes jeg de skal kalle det å "gifte seg" heller.

Og "hvit brud"???? Han er jo M-A-N-N!!! Menn er ikke bruder...

Hvis han føler seg så mye som en kvinne, hvorfor tar han ikke steget fullt ut og opererer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 241
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    64

  • ShitDiddelyDo

    22

  • fasanen

    11

  • BobbyPeru

    9

Mest aktive i denne tråden

''Psykt, spør du meg.''

Slike uttrykk bør du tenke deg om før du bruker.

'' Også med "kirkens" velsignelse. Tviler sterkt på at de har "kirkens" velsignelse. Som kjent er jo "kirken" delt i synet på om homofile/lesbiske skal få "gifte seg" i kirken.''

Kirken var tidligere (og delvis) fremdeles mot kvinnelige prester.... Kirken dilter vanligvis etter en mer progressiv tankegang, men det tar lang tid for dem.

''Helt ok for meg at de inngår en pakt seg imellom, men jeg synes ikke noe om at de skal gjøre det i kirken. Og ikke synes jeg de skal kalle det å "gifte seg" heller.''

De har vel akkurat like stor rett som deg til å gjøre det i kirken, og til å kalle seg gifte. Hvorfor skulle de ikke det?

''Og "hvit brud"???? Han er jo M-A-N-N!!! Menn er ikke bruder...''

Så problemet ditt er at han har "feil" klær på. Jøss! Få ham arrestert!

''Hvis han føler seg så mye som en kvinne, hvorfor tar han ikke steget fullt ut og opererer seg?''

Sannsynligvis av samme årsak som at kvinner som ønsket stemmerett ikke ønsket å la seg operere til å bli menn, men ønsket å stemme som kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nåkked

Enig.

Er du enig i at homofile/lesbiske ikke skal kunne gifte seg eller i at en mann ikke er en brud og heller burde ta steget fullt ut og bli en kvinne? Det er en viss forskjell her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Jo, men han har jo vært "kvinne" bortimot halve livet, som drag artist. Synes derfor ikke det er så mye å måpe over, mer en humorgreie dem to imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåkked

Vi er nok ganske aleine om å mene at dette er fjollete og sykt.

Men men...

Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *måper*

Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.

''Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.''

Hvorfor det? Har DU kanskje noe med hva jeg mener om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåkked

''Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.''

Hvorfor det? Har DU kanskje noe med hva jeg mener om det?

Nei, jeg har ikke sagt at jeg har noe med det og du sier det helt tydelig i ditt første innlegg så jeg kommer ikke til å spørre om det heller. Jeg bare skiller mellom å synes at det fjollete med en mannlig brud og det å være imot at homofile/lesbiske skal få gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.''

Hvorfor det? Har DU kanskje noe med hva jeg mener om det?

''Har DU kanskje noe med hva jeg mener om det?''

Vel, du mener deg selv meningsberettiget til å mene noe om homofile som gifter seg, menn med kjoler, osv. så det skulle da bare mangle at folk forteller deg hva vi mener om dine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Som fagperson bør du kanskje spesifisere om du er enig i heile innlegget eller deler av det?

Antar at det er heile innlegget siden du kun skriver ''Enig'', men du bør likevel presisere / underbygge svaret ditt som fagperson på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåkked

''Har DU kanskje noe med hva jeg mener om det?''

Vel, du mener deg selv meningsberettiget til å mene noe om homofile som gifter seg, menn med kjoler, osv. så det skulle da bare mangle at folk forteller deg hva vi mener om dine meninger.

Jepp! Bare det å skrive et innlegg om noe her på DOL er å be om at noen blander seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...