Gå til innhold

Vømmel-Rotmo tør ikke ta et oppgjør med islam


Gjest kongen dy.

Anbefalte innlegg

Gjest kongen dy.

''Primus motor i Vømmel Spellmannslag og musikalsk incitament i det venstreradikale bedehusmiljøet, Hans Rotmo, skulle gjerne kritisert islam, men tør ikke. I et intervju med NRK stiller han på linje med Dagblad-tegner Finn Graff, som også åpent har vedkjent seg at frykten innskrenker hans kunstneriske frihet.

Men Rotmo går mye lenger i å antyde hvor han står: han er ikke bare kritisk til islams dobbeltmoral, han tror også det blir den "rådende" religion i Norge i løpet av noen årtier.''

http://www.document.no/2010/05/vommel-rotmo_tar_en_graff.html

Nå har de gamle raddisene begynt å våkne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    22

  • Angustia

    3

  • ShitDiddelyDo

    2

  • Mandolaika

    2

''Men Rotmo går mye lenger i å antyde hvor han står: han er ikke bare kritisk til islams dobbeltmoral, han tror også det blir den "rådende" religion i Norge i løpet av noen årtier.''

Jeg lurer på om dette bare skyldes at han er ekstremt dårlig i matte, eller om han er paranoid? Eller kanskje begge deler?

Altså, etter 40 år med det som i følge mange fra Frp er "ukontrollert innvandring", så har vi ca 2% muslimer i Norge.

I øyeblikket er langt over halvparten av nye innvandrere kristne.

At islam skal bli "rådende" (som i flertalls)-religionen i Norge er latterlig, og det vet alle som gidder sjekke fakta.

Dessverre så er ikke fakta så interessante når det gjelder å spre konspirasjoner og fremmedfrykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men Rotmo går mye lenger i å antyde hvor han står: han er ikke bare kritisk til islams dobbeltmoral, han tror også det blir den "rådende" religion i Norge i løpet av noen årtier.''

Jeg lurer på om dette bare skyldes at han er ekstremt dårlig i matte, eller om han er paranoid? Eller kanskje begge deler?

Altså, etter 40 år med det som i følge mange fra Frp er "ukontrollert innvandring", så har vi ca 2% muslimer i Norge.

I øyeblikket er langt over halvparten av nye innvandrere kristne.

At islam skal bli "rådende" (som i flertalls)-religionen i Norge er latterlig, og det vet alle som gidder sjekke fakta.

Dessverre så er ikke fakta så interessante når det gjelder å spre konspirasjoner og fremmedfrykt.

Jeg nekter å tro at det bare er 2% muslimer i Norge. Annen hverperson er jo muslim bare i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duen Pollyana

Jeg nekter å tro at det bare er 2% muslimer i Norge. Annen hverperson er jo muslim bare i Oslo.

Så ille er det vel ikke, men jeg har lest at det er omtrent 175.000 muslimer i Norge, og det skulle vel bli ca. 3,8%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nekter å tro at det bare er 2% muslimer i Norge. Annen hverperson er jo muslim bare i Oslo.

Feil.

I følge SSB er det ca 2% av befolkningen.

At man snakker så mye om dem at man legger merke til dem er en annen sak, men det går på deg (som feilbedømmer), og ikke på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duen Pollyana

''Men Rotmo går mye lenger i å antyde hvor han står: han er ikke bare kritisk til islams dobbeltmoral, han tror også det blir den "rådende" religion i Norge i løpet av noen årtier.''

Jeg lurer på om dette bare skyldes at han er ekstremt dårlig i matte, eller om han er paranoid? Eller kanskje begge deler?

Altså, etter 40 år med det som i følge mange fra Frp er "ukontrollert innvandring", så har vi ca 2% muslimer i Norge.

I øyeblikket er langt over halvparten av nye innvandrere kristne.

At islam skal bli "rådende" (som i flertalls)-religionen i Norge er latterlig, og det vet alle som gidder sjekke fakta.

Dessverre så er ikke fakta så interessante når det gjelder å spre konspirasjoner og fremmedfrykt.

''At islam skal bli "rådende" (som i flertalls)-religionen i Norge er latterlig, og det vet alle som gidder sjekke fakta.''

Man kan ikke vite hvordan situasjonen vil være om, la oss si, 200 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''At islam skal bli "rådende" (som i flertalls)-religionen i Norge er latterlig, og det vet alle som gidder sjekke fakta.''

Man kan ikke vite hvordan situasjonen vil være om, la oss si, 200 år.

Nei, og ikke om 5000 år heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille er det vel ikke, men jeg har lest at det er omtrent 175.000 muslimer i Norge, og det skulle vel bli ca. 3,8%.

Og jeg har lest at ca 120% av Norges befolkning er muslimer.

Faktum, derimot, er at det er mellom 90000 og 100000. Altså, 2% av befolkningen.

Men det blir ikke så gode skremme-historier av slikt, så derfor er det best å lyve på seg det dobbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''At islam skal bli "rådende" (som i flertalls)-religionen i Norge er latterlig, og det vet alle som gidder sjekke fakta.''

Man kan ikke vite hvordan situasjonen vil være om, la oss si, 200 år.

Man bør ikke bekymre seg for hvordan verden ser ut om 200 år. I alle fall ikke for hvilken religion som er rådende i Norge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duen Pollyana

Feil.

I følge SSB er det ca 2% av befolkningen.

At man snakker så mye om dem at man legger merke til dem er en annen sak, men det går på deg (som feilbedømmer), og ikke på dem.

''I følge SSB er det ca 2% av befolkningen.''

I "Registrerte islamske trossamfunn" ja. Selvfølgelig er antall muslimer langt høyere enn dette.

De muslimer som er organiserte som ikke søker statsstøtte er ikke med i antallet totalt fra SSB. Ikke alle med muslimsk familiebakgrunn er registrerte medlemmer i registrerte muslimske trossamfunn.

''2008: ca. 163 000 personer som antagelig er muslimer basert på landbakgrunn og norskfødte med innvandrerforeldre, utregnet av Statistisk sentralbyrå ''

http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/

http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/tab-2009-06-15-02.html

Du lyver, sør, når du hevder at SSB sier det er 2% muslimer i norge. Som jeg skrev i et annet innlegg, 3.8% er et riktigere tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duen Pollyana

Man bør ikke bekymre seg for hvordan verden ser ut om 200 år. I alle fall ikke for hvilken religion som er rådende i Norge :-)

Det er alltid best å ta sorgene på forskudd. Så blir man i hvertfall ikke skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duen Pollyana

Nei, og ikke om 5000 år heller.

Var det ikke du som hevdet for en stund siden at men ikke kan si for sikkert om signøynere vil sendes i leire om 10 år? Og nå kan du plutselig se 5000 år frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duen Pollyana

Og jeg har lest at ca 120% av Norges befolkning er muslimer.

Faktum, derimot, er at det er mellom 90000 og 100000. Altså, 2% av befolkningen.

Men det blir ikke så gode skremme-historier av slikt, så derfor er det best å lyve på seg det dobbelte.

''Faktum, derimot, er at det er mellom 90000 og 100000. Altså, 2% av befolkningen.''

Det er løgn.

''2008: ca. 163 000 personer som antagelig er muslimer basert på landbakgrunn og norskfødte med innvandrerforeldre, utregnet av Statistisk sentralbyrå''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''I følge SSB er det ca 2% av befolkningen.''

I "Registrerte islamske trossamfunn" ja. Selvfølgelig er antall muslimer langt høyere enn dette.

De muslimer som er organiserte som ikke søker statsstøtte er ikke med i antallet totalt fra SSB. Ikke alle med muslimsk familiebakgrunn er registrerte medlemmer i registrerte muslimske trossamfunn.

''2008: ca. 163 000 personer som antagelig er muslimer basert på landbakgrunn og norskfødte med innvandrerforeldre, utregnet av Statistisk sentralbyrå ''

http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/

http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/tab-2009-06-15-02.html

Du lyver, sør, når du hevder at SSB sier det er 2% muslimer i norge. Som jeg skrev i et annet innlegg, 3.8% er et riktigere tall.

Feil.

At folks foreldre kommer fra et land hvor det er mange muslimer, betyr selvsagt IKKE at de er muslimer. Den MINST religiøse gruppen i Norge er iranere, men de blir talt som muslimer (!) på den måten.

Motsatt telles ikke norske konvertitter.

Akkurat som man teller kristne etter medlemskap i trossamfunn skal man selvsagt gjøre det samme med alle andre, med mindre man vil at man skal ha flere medlemmer enn det er befolkning i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som hevdet for en stund siden at men ikke kan si for sikkert om signøynere vil sendes i leire om 10 år? Og nå kan du plutselig se 5000 år frem?

Les gjerne hva jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Faktum, derimot, er at det er mellom 90000 og 100000. Altså, 2% av befolkningen.''

Det er løgn.

''2008: ca. 163 000 personer som antagelig er muslimer basert på landbakgrunn og norskfødte med innvandrerforeldre, utregnet av Statistisk sentralbyrå''

"basert på landsbakgrunn"!

*LOL*

Ja, med "landsbakgrunn" i Norge så er 100% av befolkningen kristne, så da er det INGEN muslimer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at det bare er 2% muslimer i Norge. Annen hverperson er jo muslim bare i Oslo.

''Jeg nekter å tro at det bare er 2% muslimer i Norge. Annen hverperson er jo muslim bare i Oslo.''

Spør du folk på gata om hvilken religion de tilhører? Merker jeg blir svett av slike diskusjoner, det er lite fruktbart.

Men nå skal jeg kjøre minstejenta på overnattingsbesøk til bestevenninna som har muslimske foreldre. Det verste som kan skje er at ho får servert kylling i stedet for svin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg nekter å tro at det bare er 2% muslimer i Norge. Annen hverperson er jo muslim bare i Oslo.''

Spør du folk på gata om hvilken religion de tilhører? Merker jeg blir svett av slike diskusjoner, det er lite fruktbart.

Men nå skal jeg kjøre minstejenta på overnattingsbesøk til bestevenninna som har muslimske foreldre. Det verste som kan skje er at ho får servert kylling i stedet for svin...

Det er jo litt ille for kyllingen!

*argumenterer desperat*

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...