Gå til innhold

Opprydding


Sør

Anbefalte innlegg

''også folk som er enige med deg i utgangspunktet''

Nemlig!

Men så står du helt fritt til å argumentere uavhengig av meg, hvis du er enig.

Det er da ikke slik at det kun er én person her som er "for menneskerettighetene", selvsagt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    57

  • morsan

    13

  • megler Smekk

    10

  • ShitDiddelyDo

    7

Mest aktive i denne tråden

''Og grunnen til at jeg påpeker at de ikke har argumenter er at det ikke finnes argumenter for å trakassere jøder, osv osv osv.

Så enkelt er det, egentlig''

Nei, så enkelt er det ikke. Alle dine tråder handler ikke om jøder og alle trakkaserer ikke, slik du hevder. Du kan se trakkasering hos den mest fromme og derfor klarer du å irritere på deg gråstein.

Nei, jeg brukte jøder som eksempel, men det kan like gjerne være muslimer, homofile, osv osv osv.

De fleste tråder hvor slikt skjer handler om Menneskerettigheter, sult, diskriminering, osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har ikke noe som helst mot "friske innlegg". Det har også gått hardt for seg, men når innleggene BARE blir "mullah-psykopater", og jeg får eposter fra flere som sier "takk for at du står opp for oss/meg; jeg forstår ikke at du orker. Jeg skulle gjerne skrevet.... "

Jeg skriver direkte, men det er noe helt annet enn at hele tråden skal bli mullah-psykopat-anklager, inklusive til de som støttet noe SDD hadde skrevet.

Det går noen grenser også på internett. :-)

Med vennlig hilsen

Men du vet det skjer like godt som meg. Kan du ikke bare overse de innleggene da og ikke svare på dem?

Jeg lærte en gang av Flisa at hvis jeg ble forbannet så skulle jeg skrive innlegget og la være å sende det. Beste rådet jeg har fått noensinne. Det har jeg brukt mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord, ned og til helvetet

Nå har jeg gjort slik man gjør i barnehagen. Slettet både det du klager over og det din motdebattant klager over. Foreslår at dere holder dere unna hverandre i fremtiden. Dere kan jo kanskje være på hver deres side av sandkassen?

Dessverre har et par mer seriøse kommentarer også gått med i slettedragsuget.

Jeg respekterer din avgjørelse, men vil se det som fint hvis du barberer tråden nok engang slik at kun det svaret jeg nå svarer på blir stående.

Den forbannede psykopaten er jo i full sving igjen både nedover og oppover her ser jeg, og da blir det svært vanskelig å la være å imøtegå pøbelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet det skjer like godt som meg. Kan du ikke bare overse de innleggene da og ikke svare på dem?

Jeg lærte en gang av Flisa at hvis jeg ble forbannet så skulle jeg skrive innlegget og la være å sende det. Beste rådet jeg har fått noensinne. Det har jeg brukt mange ganger.

Jeg overser en menge slike innlegg. Det er så mange av dem at jeg dog mener at Webmaster bør foreta seg noe. Selv om ikke jeg ligger våken om natten på grunn av dette, så er det faktisk mange som ikke skriver, fordi da blir de også anklaget for å tilhøre mulla-psykopat-hoffet (bare se trådene de siste 24 timer, selv om mye er slettet.)

Og du ser jo også at han skriver akkurat det samme til SDD, som ikke skriver så mye/ofte som meg. Det er fordi det er *meningene* våre som provoserer, og ikke måten vi skriver det på.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overser en menge slike innlegg. Det er så mange av dem at jeg dog mener at Webmaster bør foreta seg noe. Selv om ikke jeg ligger våken om natten på grunn av dette, så er det faktisk mange som ikke skriver, fordi da blir de også anklaget for å tilhøre mulla-psykopat-hoffet (bare se trådene de siste 24 timer, selv om mye er slettet.)

Og du ser jo også at han skriver akkurat det samme til SDD, som ikke skriver så mye/ofte som meg. Det er fordi det er *meningene* våre som provoserer, og ikke måten vi skriver det på.

Med vennlig hilsen

Jeg orker ikke å skrive i de trådene, men nå orker ikke jeg bråk om dagen og antagelig blir jeg enda mer sinna enn deg når folk skriver kjipe ting. Jeg kan skrive et innlegg og det er det og så gidder jeg ikke fortsette etterat jeg har sagt det jeg mener.

Men du må jo skjønne at webbis har andre ting å gjøre enn å sitte her 24 timer i døgnet. Dessuten er det mange som ikke gidder å bry seg om hva webbis skriver så egentlig er det nytteløs og det er ingen vits å utestenge noen siden ikke ipnummer blir registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skjønner ikke dette

''For å fortsette med barnehagepedagogikken: Det er fint om hver og en av kamphanene er villig til å jobbe med egen atferd, og la det være opp til redaksjonen hvordan vi forholder oss til motparten.''

Du gjør jo ikke noe som helst som får denne trakasseringen av meg (og andre) til å opphøre. Og dette har jeg påpekt flere ganger.

Det er innlegg etter innlegg, i tråd etter tråd, hvor SDD eller jeg blir anklaget for psykopati eller annet. Innleggene står der fremdeles.

Og selv om verken SDD eller jeg mister søvn over det, så er det andre som ikke skiver i trådene, for da blir de anklaget for å være "hoffet" mitt, eller hva det er.

''Fortsatt oppfordres du til å reflektere over måten du forholder deg til andre brukere på i diskusjoner, - også i de tilfellene hvor du evt. måtte være den med de mest sympatiske oppfatningene.''

Sammenlignet med det som blir skrevet til meg er det jeg skriver så uskyldig at selv Kåre Willoch ville ikke funnet noe å utsette på det.

Dette ser du også ved at INGEN har oppdrevet "slemme" innlegg jeg har skrevet, i hvert fall ingen som ikke er svar på psykopati-anklager og lignende.

Også folk som er så "radikale" at vi er for likestilling, at jøder og muslimer ikke skal trakasseres, og at homofile ikke skal diskrimineres, vil gjerne få skrive "vanlig" her.

Hvorfor er du her når du er så misfornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å skrive i de trådene, men nå orker ikke jeg bråk om dagen og antagelig blir jeg enda mer sinna enn deg når folk skriver kjipe ting. Jeg kan skrive et innlegg og det er det og så gidder jeg ikke fortsette etterat jeg har sagt det jeg mener.

Men du må jo skjønne at webbis har andre ting å gjøre enn å sitte her 24 timer i døgnet. Dessuten er det mange som ikke gidder å bry seg om hva webbis skriver så egentlig er det nytteløs og det er ingen vits å utestenge noen siden ikke ipnummer blir registrert.

Men Webmaster bruker jo nok tid på dette til å be meg utestenge meg selv i en uke...

Det er selvsagt fordi vedkommende vet jeg er snill og grei, men det er likevel underlig at forfatterne av psykopat-innleggene ikke blir bedt om å ta ferie.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Ikke gi meg ansvar for det ANDRE skriver. Er de ikke ansvarlige selv?

INTET av det jeg skriver er noen unnskyldning for å kalle andre "psykopat" og alle de andre lange tiradene som står nesten daglig.

Med vennlig hilsen

Det er jo merksnodig hvor du tiltrekker deg denne typen reaksjoner. Er du ikke enig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du her når du er så misfornøyd?

At man er misfornøyd med enkelte aspekter, betyr ikke at man er generelt misfornøyd.

Ikke bare det, en opprydning blant forfatterne av psykopat-innleggene vil uten tvil være til DOLs beste.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo merksnodig hvor du tiltrekker deg denne typen reaksjoner. Er du ikke enig i det?

Nei, egentlig ikke.

Det er helt i tråd med det folk som forsvarer likestilling, jøder, muslimer, homofile blir utsatt for på andre fora. Bare sjekk VG Nett, Nettavisens sider, osv.

Fordi jeg ikke er av dem som "ser bort" når folk blir trakassert, så får jeg en mengde slike anklager.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Hvis gjentar og gjentar til andre at de andre mangler argumenter mens de egentlig har gode argumenter og DU mangler argeumnter og kommer bare med gjentagelser, så er det ikke så rart at du erter på deg folk.

Det virker nesten så du gjør det bevisst i et forsøk på å knekke motdebatanten. Din måte å vinne en diskusjon på hvor ellers mangler gode argumenter.

Du skaper dette selv.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overser en menge slike innlegg. Det er så mange av dem at jeg dog mener at Webmaster bør foreta seg noe. Selv om ikke jeg ligger våken om natten på grunn av dette, så er det faktisk mange som ikke skriver, fordi da blir de også anklaget for å tilhøre mulla-psykopat-hoffet (bare se trådene de siste 24 timer, selv om mye er slettet.)

Og du ser jo også at han skriver akkurat det samme til SDD, som ikke skriver så mye/ofte som meg. Det er fordi det er *meningene* våre som provoserer, og ikke måten vi skriver det på.

Med vennlig hilsen

''Det er fordi det er *meningene* våre som provoserer, og ikke måten vi skriver det på.''

Og der tror jeg du tar skammelig feil. Det er måten du skriver på som provoserer (SDD har da aldri provosert noen?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest verinoca

Nei, egentlig ikke.

Det er helt i tråd med det folk som forsvarer likestilling, jøder, muslimer, homofile blir utsatt for på andre fora. Bare sjekk VG Nett, Nettavisens sider, osv.

Fordi jeg ikke er av dem som "ser bort" når folk blir trakassert, så får jeg en mengde slike anklager.

Med vennlig hilsen

Nei, det er fordi du hele tiden avviser folk med at de ikke har argumenter. Men problemet er bare at *du* ikke godtra argumentene uansett. Derfor blir folk forbanna på deg.

Du avviser andre, og fremstiller deg selv som den allvitende. Slik er det, men jeg vet at du ikke går med på dette heller, siden argumentene ikke er gode nok - i dine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner ikke dette

''Du mangler selvinnsikt.''

Takk, men selvinnsikten er helt fin. :-)

''Det hadde vært fint om du kunne holde deg unna tråder isteden for å ødelegge. Hvis en tråd skal handle om eldepolitikk contra småbarnspoltikk, så er det det den handler om.''

Jeg skrev ett innlegg (som var like relevant som alt annet i tråden) om at CIH burde se på situasjoen i andre land, eller noe slikt. Resten er svar på folk som skriver til meg.

''At du ikke liker Carl I hagen kunne tatt i en annen tråd. Da skulle jeg støttet deg.''

Det ene ekskluderer ikke det andre.

Med vennlig hilsen

'Du mangler selvinnsikt.''

''Takk, men selvinnsikten er helt fin. :-)''

De fleste som mangler selvinnsikt vil vel påstå akkurat det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

''Likevel virker det som om du tror du er "bedre" enn meg?''

Nei, du tror du er bedre enn alle andre, når du stadig vekk hevder at alle dine motdebatanter mangler argumenter. Det er nok derfor du får en del stygge kommetarer og for meg kan det nesten se ut som ønsker dem.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

''Og grunnen til at jeg påpeker at de ikke har argumenter er at det ikke finnes argumenter for å trakassere jøder, osv osv osv.

Så enkelt er det, egentlig''

Nei, så enkelt er det ikke. Alle dine tråder handler ikke om jøder og alle trakkaserer ikke, slik du hevder. Du kan se trakkasering hos den mest fromme og derfor klarer du å irritere på deg gråstein.

og enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Webmaster bruker jo nok tid på dette til å be meg utestenge meg selv i en uke...

Det er selvsagt fordi vedkommende vet jeg er snill og grei, men det er likevel underlig at forfatterne av psykopat-innleggene ikke blir bedt om å ta ferie.

Med vennlig hilsen

Men han tar ikke ferie likevel, mens du kunne finne på å høre og faktisk gjøre det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han tar ikke ferie likevel, mens du kunne finne på å høre og faktisk gjøre det ;o)

Jepp, og nettopp derfor er det merkelig at Webmaster oppfører seg slik.

Mulig jeg også burde begynne med psykopat-innlegg! :glis: Webmaster ser jo ut til å foretrekke det... ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Du mangler selvinnsikt.''

''Takk, men selvinnsikten er helt fin. :-)''

De fleste som mangler selvinnsikt vil vel påstå akkurat det :)

Ja, og det vil de fleste som har selvinnsikt også gjøre! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...