Gå til innhold

Dere som er allergiske for dyr


Gjest profile

Anbefalte innlegg

Gjest dustoreallverden

Jeg tror du bør lese det jeg skrev en gang til. At du trenger epilepsimedisiner for å kunne kjøre bil har ingen ting med selvvalgt uhensiktsmessig adferd å gjøre.

''det er vel strengt tatt ikke bare du som bærer kostnadene for astmamedisinene dine? Jeg regner med de er subsidiert fra staten? Jeg må innrømme at jeg syns at dersom dyrehold innebærer økt medisinbruk og dermed større kostnader for samfunnet, så kan man som allergiker leve uten dyr i hjemmet.''

Her viser du til at samfunnet må bære kostnader for å bruke ekstra medisin for å få økt livskvalitet. Jeg bruker ekstra medisin for å kjøre bil noe som gir meg økt livskvalitet. Hva er forskjellen? Begge deler er frivillig. Er forskjellen at du ikke ser behovet mange har for dyrehold, men at du syns alle må få kjøre bil?

Og hvor setter du grensene, hva med idrettsutøvere som må bruke astmamededisin for å utøve sporten sin?

Hvorfor ikke heller bruke energien til å ta de som må spise dyre medisiner pga av livvsstilsproblemer som mye usunn mat? Og ikke oss som ønsker et godt liv selv om vi har en uforskyldt sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    20

  • morsan

    9

  • Colette

    9

  • filiokus81

    7

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...