Gå til innhold

puppene etter amming


noirama

Anbefalte innlegg

Så bra du opplevde dette så intenst. Jeg ble veldig avslappet når jeg ammet, og søvnig,. ofte om natten mens jeg ammet sovnet jeg mens jeg ammet :D Og det hadde en angstdempende virkning og... jeg fikk jo panikkangst når jeg kom hjem fra sykehuset og ungen sov i sin seng, men så begynte jeg å ha henne med meg i senga, ammet henne i senga og lot henne sove ved siden av meg, og da forsvant angsten.... en beroligende virkning, både det å amme og å se og lukte babyen ved siden av meg :-)

Hei!

Ja jeg er glad for dette. Jeg fortalte min psykiater at jeg var mer klar og bedrefungerende under svangerskap og amming, derfor ville hun også starte denne studien, som er meg :-(

Men ja det gleder meg at biologien er så bra, sørger for arveløs en mor med autisme, ser sitt barn og svarer adekvat på babys reaksjoner.

Jeg bekymret meg faktisk littvda jeg skulle få mitt første barn, jeg hadde ingen interesser av barn, og babyer var synonymt med vondt i ørene. Da min sønn kom 4 uker før tiden, fantes det ingen begrensning som mor i meg, jeg var bare totalt oppslukt og forelsket pga lukt, skjønnhet og han var uimotståelig.

:-) naturen er fin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med fare for å gjenta meg selv (se øverst på siden): Det er snart 3 år siden trådstarter sluttet å amme nå, så jeg antar at mye har ordnet seg :P

Haha. Det verste er at jeg leste at innlegget var gammelt noen dager før - og kan vel ikke skylde på ammetåke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...