Gå til innhold

kul ved øret


chremi

Anbefalte innlegg

hei.jeg er en dame på 38 år.jeg har fått en kul ved øret.akkurat ved enden av overkjeven ved øret.hva kan det være?har aldri hatt det før.den er litt øm når jeg tar på den.den er på størrelse med en ert.den kjennes godt bare ved at jeg stryker over huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en hoven lymfeknute. Er du forkjølet eller noe slikt?

nei jeg er ikke forkjølet.kulen har vokst den isste uken og har begynt å bli øm.den er langs kanten rett ved øret.helt i enden av over kjeven.har mye hode pine men det sikkert ikke noe med kulen å gjøre.jeg svetter no voldsomt på natta.det begynte etter kulen kom.kan det ha no forbinnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bestille legetime i dag. Si også i fra om den voldsomme nattesvetten.

ok.kan det også være i forbinnelse med at jeg er veldig trøtt.bare lyst å sove.å det værker helt forferdelig i bena.å jeg har stadig blå merker jeg ikke aner hvor kommer fra.jeg er ikke hypokonder.lurer på hva som er med kroppen min.har raset ned i vekt.har sikkert ikke no med kulen å gjøre men alt har kommet gradevis .syns det er litt skummelt.jeg løper hver dag og jeg trener å er frisk.bortsett fra at jeg har epilepsi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bør taes på alvor

ok.kan det også være i forbinnelse med at jeg er veldig trøtt.bare lyst å sove.å det værker helt forferdelig i bena.å jeg har stadig blå merker jeg ikke aner hvor kommer fra.jeg er ikke hypokonder.lurer på hva som er med kroppen min.har raset ned i vekt.har sikkert ikke no med kulen å gjøre men alt har kommet gradevis .syns det er litt skummelt.jeg løper hver dag og jeg trener å er frisk.bortsett fra at jeg har epilepsi.

Ja mye kan henge sammen. De viktigste og mest fornuftige du nå kan gjøre er å bestille legetime. Får du ikke time fort så kan du også si at du mener det haster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja mye kan henge sammen. De viktigste og mest fornuftige du nå kan gjøre er å bestille legetime. Får du ikke time fort så kan du også si at du mener det haster.

ringte legen nå.fikk time om 2uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.kan det også være i forbinnelse med at jeg er veldig trøtt.bare lyst å sove.å det værker helt forferdelig i bena.å jeg har stadig blå merker jeg ikke aner hvor kommer fra.jeg er ikke hypokonder.lurer på hva som er med kroppen min.har raset ned i vekt.har sikkert ikke no med kulen å gjøre men alt har kommet gradevis .syns det er litt skummelt.jeg løper hver dag og jeg trener å er frisk.bortsett fra at jeg har epilepsi.

Blåmerkene skal du også vise til legen din.

I lys av tråden din på Psykiatri synes jeg ikke det er noe rart om du går ned i vekt og er sliten. Du lever under et enormt press.

Men få sjekket kulen og allmenntilstanden din nå først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmerkene skal du også vise til legen din.

I lys av tråden din på Psykiatri synes jeg ikke det er noe rart om du går ned i vekt og er sliten. Du lever under et enormt press.

Men få sjekket kulen og allmenntilstanden din nå først.

ja har bestilt time hos lege.og jeg må ut av dette.selv om han går til behandling så hjelper det fint lite.når han blir sur mister han hemninger.han har ikke sperrer.en ting er å si ting man ikke mener fordi man er forbanna en annen ting er å si ting bare får å være jævlig.han har ingen grenser.mine grenser er i grunn nådd for lengst .man holder liksom ut selv om man vet at det er bare å pakke å dra.å må jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bør taes på alvo

ringte legen nå.fikk time om 2uker.

Så bra at du har fått legetime. Synd du må vente så lenge på timen men ofte er det sånn. Ønsker deg god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg er ikke forkjølet.kulen har vokst den isste uken og har begynt å bli øm.den er langs kanten rett ved øret.helt i enden av over kjeven.har mye hode pine men det sikkert ikke noe med kulen å gjøre.jeg svetter no voldsomt på natta.det begynte etter kulen kom.kan det ha no forbinnelse?

Hovne lymfeknuter betyr gjerne betennelser eller virus i kroppen, så hvis du ikke merker noe sånt så er det nok lurt å ta en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Synes du skal sjekke det hos lege. Må bare si at jeg har også noe tilsvarende. En liten ert på omtrent samme sted somdu forklarer. hatt det i mange år, forandrer seg ikke. tror jeg var til lege med den en gang og at det var en bruskklump eller noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kulen hard eller myk?

Og kan du kjenne om det er noe "bevegelse" i den?

den er hard..og veldig øm..ømt rundt..beveger seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...