Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

Hei på deg:-)

Jeg er nå innom å titter litt sånn nå og da, men svært lite aktiv til å kommentere.

Alt vell?

Hei! Alt vel på dine kanter? Moro å "se deg" igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her og! September 1996. Det var i forrige årtusen en gang. Hjælp...

Ja du, det er helt sykt. Jeg vil ikke tenke på hvor mange timer av mitt liv jeg har rotet bort her inne....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

*hehe* Du har ikke vært her så veldig lenge, har du? Spenning er en god, gammel dol-traver. :o)

''*hehe* Du har ikke vært her så veldig lenge, har du? Spenning er en god, gammel dol-traver. :o)''

Spørs jo hva du mener med lenge. Men jeg har vært her siden 2002 altså 9 år, og selv om jeg husker nicket Spenning fra den tiden, så var han ikke her lenge etter at jeg begynte, altså har han nok ikke vært aktiv med det nicket på hvertfal 7-8 år tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''*hehe* Du har ikke vært her så veldig lenge, har du? Spenning er en god, gammel dol-traver. :o)''

Spørs jo hva du mener med lenge. Men jeg har vært her siden 2002 altså 9 år, og selv om jeg husker nicket Spenning fra den tiden, så var han ikke her lenge etter at jeg begynte, altså har han nok ikke vært aktiv med det nicket på hvertfal 7-8 år tenker jeg.

Spenning gjorde seg i alle fall meget godt bemerket den tiden han var her. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eldste innlegget jeg fant for egen del var fra 2000. Men under et annet nick da.

Husker godt at mange ble utesengt og kom tilbake med nye nick, f.eks. lion het vel både liion, liiion, liiiion osv.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Spenning gjorde seg i alle fall meget godt bemerket den tiden han var her. :o)

Det kan godt hende:) Jeg har ikke noe spesielt inntrykk av nicket spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg debuterte her ca år 2003. Litt forskjellige nick i starten, deretter Ugga Bugga, og nå bare Ugga siden jeg har glemt det gamle passordet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg blir alltid overrasket over hvor mye mange husker fra flere år tilbake. Dol er tidsfordriv for meg og jeg husker like lite som jeg husker fra sukkersøte kjærlighetsromaner som jeg leser og har glemt når jeg legger dem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei på deg:-)

Jeg er nå innom å titter litt sånn nå og da, men svært lite aktiv til å kommentere.

Alt vell?

Alt vel :-) Det er gode tider, fremdeles ;-) Ser at det er både kjente og ukjente nick her, tenker tilbake med glede på DOL slik jeg kjente det på slutten av 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Melis36

Vært her siden 1997,så det er lenge,men har byttet nick noen ganger,men kan ikke huske hva det første nicket var. Eneste menneske jeg husker er Lillemus og sin historie om sin sønn :)

Ellers har jeg vært litt på og av DOL gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg er her igjen da :) - husker jeg var helt avhengig - kom vel på i februar 98 omtrent, da var Plutt, datteren 1 år - nå her hun over 16. Helt merkelig. Husker jo mange som jeg har lurt på hvor ble av da: Prippen, Big, Vincent, Rosanna, og hun blonde som vi diskuterte så veldig med - hva kalte hun seg? :) Det rare er at jeg har noen få DOL'ere på vennelista mi på Facebook - men nå husker jeg jo søren meg ikke nickene deres lenger. Kanskje like greit. Det er enklere å være respektfull mot folk med ekte navn og liv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her igjen da :) - husker jeg var helt avhengig - kom vel på i februar 98 omtrent, da var Plutt, datteren 1 år - nå her hun over 16. Helt merkelig. Husker jo mange som jeg har lurt på hvor ble av da: Prippen, Big, Vincent, Rosanna, og hun blonde som vi diskuterte så veldig med - hva kalte hun seg? :) Det rare er at jeg har noen få DOL'ere på vennelista mi på Facebook - men nå husker jeg jo søren meg ikke nickene deres lenger. Kanskje like greit. Det er enklere å være respektfull mot folk med ekte navn og liv. :)

Hei, flisa - tråden du svarte i, er to år gammel. Siden da har enda flere flyktet inn i den totale anonymiteten, så det er enda mindre "ekte navn og liv" her enn før.

Jeg husker Leon som kranglingens dronning, men jeg var lite på de typiske krangleforumene den gangen det var liv i Foreldreforumet. Jeg har også vært her siden 1998, men nå er mesteparten av det som holdt meg her, dessverre utdødd. Sønnen min, som var opphavet til nicket mitt den gangen han var en hemmelighet i magen min, er fjortis og likner slett ikke på noen seigmann lenger.

Håper alt står bra til med dere. Jeg tenker av og til på datteren din som overtok min datters sengesett med popband-motiv. Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, flisa - tråden du svarte i, er to år gammel. Siden da har enda flere flyktet inn i den totale anonymiteten, så det er enda mindre "ekte navn og liv" her enn før.

Jeg husker Leon som kranglingens dronning, men jeg var lite på de typiske krangleforumene den gangen det var liv i Foreldreforumet. Jeg har også vært her siden 1998, men nå er mesteparten av det som holdt meg her, dessverre utdødd. Sønnen min, som var opphavet til nicket mitt den gangen han var en hemmelighet i magen min, er fjortis og likner slett ikke på noen seigmann lenger.

Håper alt står bra til med dere. Jeg tenker av og til på datteren din som overtok min datters sengesett med popband-motiv. Fortsatt god sommer!

 

Og der fikk jeg svaret på hvorfor du kaller deg Laban! Synes det slik et artig nick! Hilsen ei fra den nye generasjonen på DOL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt står bra til med dere. Jeg tenker av og til på datteren din som overtok min datters sengesett med popband-motiv. Fortsatt god sommer!

Alt står bra til! :) javisst  - det sengetøyet var toppen skal jeg si deg! :) Den eldste datteren min venter nå barn nr. 3 (!), min mellomste har en liten tulle på 4 måneder, og lille Plutt, minstejenta vår skal begynne på videregående nå. Tiden går!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen igjen av de gamle Dolerne her fra den gang det var fart i trådlistene?

 

Gammel og gammel...

Men det er vel en 10 -15 år siden første gang jeg var her. Men gammel? Aldri!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fint å se at noen av de "eldre DOLerne" fortsatt er oppgående. Spenning trives, holder seg i form, jobber fortsatt og nyter ofte solen i sør. God ettersommer og Høst til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...