Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært med på disse treffene, men det har opp i gjennom årene blitt skrevet mye om det og dere hadde det tydeligvis artig:-)

 

Vet du forresten at du og jeg har jobbet i samme bedriften? Vi var også på ett felles arrangement en gang på ett sted som jeg plutselig ikke husker navnet på i nærheten av sentrum kino.

Men for ikke å skremme" deg så vet jeg ikke hvem du er:-)

Ja jeg vet vi var i samme bedriften tidligere. Jeg har senere fått antydning om hvem du er. Men det har jeg ikke tenkt så mye på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil vel se på meg som en gammel doler.Er ganske spesielt å søke opp sine innlegg fra den tiden. Men jeg var vel mest på chatten(nattranglerene)



Anonymous poster hash: 81d92...967
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Gargamel

Jeg var med en periode helt i starten. Må ha vært 97, 98. Nicket var Fantomet. Gikk inn igjen nå nylig pga behov for råd og støtte. Det var morsomt å se at Lillemus fortsatt var aktiv. Det er den eneste jeg nicket jeg husker fra den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget DOL rundt 1999- og var ivrig leser i mange år. Svarte gjerne på innlegg, og var innom mer eller mindre daglig. 

 

Har skiftet nick flere ganger underveis.

 

Etter siste omlegging gikk min DOL-bruk ned 95%.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fant DOL i 1997-98 og har vært mer eller mindre (mest mindre i det siste årene) aktiv siden den gang. Har byttet nick noen ganer og husker ikke hva jeg het tidligere. Trollemor har jeg hatt ganske lenge nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hoho :-)

 

Det var jo moro her sånn på slutten av 90-tallet. 

 

Kanskje vi skulle arrangere et treff igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevares, i den tråden skrev man svarting uten at noen reagerte, ikke engang sør. Det kunne man ikke gjort nå nei.

Hvis jeg husker rett var vel ikke MsSophie blendahvit i huden selv, så det var kanskje derfor han lot det passere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg husker rett var vel ikke MsSophie blendahvit i huden selv, så det var kanskje derfor han lot det passere.

Det kan være grunnnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kost meg med denne tråden ikveld, og "sett" igjen mange gamle DOL'ere. Artig :-) lenge siden ISDN-linja mi gløda og debatten gikk varm på Åpent Forum. Lenge siden treff i Trosterudvillaen også. For meg var det gode tider.

Nå er det andre gode tider. Livet er godt i Østfold :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker meg da?

 

Jeg er egentlig ikke her mer, men stikker innom og leser litt noen ganger.

Selvfølgelig husker man deg, Gyrken :) Jeg er ikke så ofte innom her lenger, ser denne tråden er blitt over tre år gammel! Håper alt er bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kost meg med denne tråden ikveld, og "sett" igjen mange gamle DOL'ere. Artig :-) lenge siden ISDN-linja mi gløda og debatten gikk varm på Åpent Forum. Lenge siden treff i Trosterudvillaen også. For meg var det gode tider.

Nå er det andre gode tider. Livet er godt i Østfold :-)

Haha... .da jeg var mest ivrig, eller hekta, kan man vel heller si, glødet isdn-linja veldig hjemme hos oss i Skedsmo også (har gjort trønder av meg igjen siden den gang). Husker samboeren den gang måtte forklare seg på jobb om hvorfor telefonregningene ble så høye - 4-5000 i måneden! Ups!! Det var jo reinspikka galskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyspenning

Herlig å se noen av de virkelig gamle gode Dolerne her. Jeg er innom en sjelden gang for å titte etter gode minner. Det var en fantastisk tid med Småprat og dolere. Nå måtte jeg legge inn nytt navn, av en eller annen  grunn kom jeg ikke inn som Spenning lenger og det har jeg brukt siden slutten av 90 åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 14 år siden så forumforsiden slik ut:

 

Faktsk egen seksjon for Forumtreff - ikke dårlig det....

 

dol-2000.png

Endret av Vincent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...