Gå til innhold

Tilgi meg, henla


Gjest Bruker_ikke_nicket_på_dette

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker_ikke_nicket_på_dette

Jeg er en "godt voksen" kvinne med flere overgrep fra ungdomstiden i bagasjen. Der befinner det seg også noen psyk diagnoser, er blant annet bipolar.

Mitt fremste symptom når jeg er hypoman er ekstrem seksualdrift, i tillegg forsvinner normale hemninger og forbehold.

I fjor sommer var det ekstremt, jeg kontakta en fyr jeg kjenner litt og vi hadde sex. Men syk som jeg var var det ikke nok, senere samme dag sjekket jeg opp en fyr på nettet, og alle de tingene jeg ellers er så nøye med (også å si til andre) var borte fra mitt hode.

Så slik hadde det seg at jeg møtte en mann nettopp hadde fått kontakt med, som jeg ikke visste noe som helst om (inkludert navnet), på et øde sted. Sex lå i lufta da vi chattet, men avtalen var å møtes og se om kjemien var på plass.

Han stilte med kniv. For å gjøre en sikkert kjent historie kort: jeg dissossierte meg trolig gjennom det meste, eller jeg var besvimt, vet ikke. Fikk i hvert fall kontakt med verden igjen alene, voldtatt og naken, rett ved ei maurtue - må ha lagt der ei stund, hadde merker i huden etter maur alle steder, det krydde.

Jeg ble akutt mye verre i psyken (psykotisk), og endte etter hvert på voldtektsmottaket med politiet, senere på psyk.

I flere uker drev politiet og ringte til avdelingen for å få avhøre meg, jeg nektet hver gang, var for dårlig.

Da jeg senere var frisk fikk jeg dem til å henlegge saken, til tross for at gjerningsmannen trolig kommer til å gjøre dette flere ganger.

Grunner?

1. Jeg var psykisk ustabil, hvordan ville det sett ut i retten?

2. Dna-spor - jeg hadde jo vært sammen med to menn på samme dag, hvordan ville det tatt seg ut?

3. Han truet med å "komme etter" barna mine om jeg anmeldte. Kan selvfølgelig hendte at det var en tom trussel, men en så ond mann - kunne jeg stole på det?

Jeg er lei meg, jeg har alltid tenkt at om jeg hadde hatt sjansen til å anmelde tidligere i livet, så hadde jeg gjort det. Men det er ikke så enkelt :(

Tanken på at han fremdeles herjer rundt er ikke god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...
Gjest bitter bich

Sterk historie, ikke så ulik min.

Jeg gikk samme banen ved å ha tilfeldig sex.

Har kommet meg over det og vil ikke ha sex med hvem som helst, og ikke sex når som helst med kjæresten jeg har. Blir kvalm om ikke det er jeg som får bestemme sex apellet. Er det noen som rører med mot min vilje,slår jeg og anmelder han tvert!

Du må bli mer likegyldig i trusler du mottar, likegyldig om hva han og andre tenker. Det du opplevde var motbydelig, uansett om du hadde sex med en annen mann timer før du ble voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...