Gå til innhold

_Vann_melon


Gjest 1106

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Funker til hva? Tror det vil se jævla dumt ut hvis du tropper opp på sykkeltur med sekken full av meloner i stedet for den mer tradisjonelle vannflaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker til hva? Tror det vil se jævla dumt ut hvis du tropper opp på sykkeltur med sekken full av meloner i stedet for den mer tradisjonelle vannflaska.

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Funker til hva? Tror det vil se jævla dumt ut hvis du tropper opp på sykkeltur med sekken full av meloner i stedet for den mer tradisjonelle vannflaska.

Tullprat. Vedkommende får jo styrketrening i tillegg!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark-Angel 82

Funker til hva? Tror det vil se jævla dumt ut hvis du tropper opp på sykkeltur med sekken full av meloner i stedet for den mer tradisjonelle vannflaska.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Tullprat. Vedkommende får jo styrketrening i tillegg!

;)

Jeg tenkte på det etter at jeg postet. Jeg skulle avsluttet med ..., men du hadde i det minste blitt sterk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker til hva? Tror det vil se jævla dumt ut hvis du tropper opp på sykkeltur med sekken full av meloner i stedet for den mer tradisjonelle vannflaska.

Hahaha, syns jeg der det for meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon inneholder mye vann og mye sukker. Et greit væsketilskudd på varme dager, men kan ikke erstatte vann. For folk med vektproblemer, kan vannmelon være lite gunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannmelon inneholder mye vann og mye sukker. Et greit væsketilskudd på varme dager, men kan ikke erstatte vann. For folk med vektproblemer, kan vannmelon være lite gunstig.

Vannmelon har 7.6 g sukkerarter/100g. 36 kcal. Er ikke det relativt lavt til å være en frukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modern77

Vannmelon inneholder mye vann og mye sukker. Et greit væsketilskudd på varme dager, men kan ikke erstatte vann. For folk med vektproblemer, kan vannmelon være lite gunstig.

Det jeg har hørt er at vannmelon både metter og lesker, slik at en spiser mindre og samtidig får i seg nok væske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon har 7.6 g sukkerarter/100g. 36 kcal. Er ikke det relativt lavt til å være en frukt?

''Vannmelon har 7.6 g sukkerarter/100g. 36 kcal. Er ikke det relativt lavt til å være en frukt?''

Men vannmelon har såpass høy egenvekt at 100 g ikke blir store biten og man spiser jo gjerne mer enn en liten bit - særlig iskald vannmelon på varme dager... Mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon har 7.6 g sukkerarter/100g. 36 kcal. Er ikke det relativt lavt til å være en frukt?

Jo, det er ikke så mange gram sukker pr 100 gram, men folk spiser ofte ganske store kvanta vannmelon sammenlignet med hva de spiser av annen frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat. Vedkommende får jo styrketrening i tillegg!

;)

Men hun kan riskiere å bli litt melonkolsk etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon inneholder mye vann og mye sukker. Et greit væsketilskudd på varme dager, men kan ikke erstatte vann. For folk med vektproblemer, kan vannmelon være lite gunstig.

Plukke ønske du tok feil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...