Gå til innhold

til Thor Øistein Endsjø


Gjest 0,1%25

Anbefalte innlegg

Gjest 0,1%25

Lurte bare på når den der ernæringsfysiologen kommer?

Og, tror du at du kunne kikke på innlegget mitt nedenfor("bør jeg til lege") en gang til? Kan man velge lege selv (er ikke fornøyd med han jeg alltid har gått til + at han kjenner foreldrene mine), og er det dyrt? Har litt legeskrekk så jeg vet ikke om jeg tør... Har aldri fortalt noen om spiseproblemene mine. På forhånd takk, håper jeg ikke maser for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest carolina

Hei

Du kan velge lege sjølv, og ein time sjå lege koster 110kr, og når du kommer over 1370kr så får du frikort. Du bør absolutt bytte lege viss du ikkje liker han du går til, for viss ikkje vil det ikkje vera noko hjelp i det. Når det gjeld mensen, så vil nok dei fleste med spiseforstyrelser oppleve at den uteblir og er uregelmessig i perioder. Mangen har jo mistet den heilt, men det gjeld jo aler mest for dei med anorexia, sjølv om du og kan mista den heilt viss du he bulimi då. Men då vil den nok heller ofte vera uregelmessig.

Klem frå Carolina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lege Thor-Øistein Endsjø

Kjære 0,1%.

Jeg prøver å få igang ernæringsfysiologtjenste så snart som mulig. Men det er dette med juli måned da.!! I august helt sikkert !!

Når kjemien mellom lege og pasient ikke er god, se deg om etter en annen. Sjekk vedr. honorar med legens sekretær.

Dette er ikke mas fra din side, men svært relevant

For en sikker vurdering av problemstillingen(e) du tar opp i innlegget, må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Barnelege med spes. interesse ungdom og idrettsmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...