Gå til innhold

Mageproblemer


Gjest Pyttan

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke frisk i magen. Legen vil ha meg til å svelge slangen, men det får jeg ikke til uten å klikke totalt. Så sa han at jeg kunne få ta røngten med kontrast. Sjekket i dag. Kontrastvæsken er hvit. Så ... da klarer jeg ikke det heller. Skal jeg dø fordi jeg har blitt misbrukt? Tenk om det er noe alvorlig som feiler meg?

Men jeg får ikke til disse undersøkelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jeg skulle også hatt slangen

Vi er mange som må lide livet ut pga andres syke misbruk. Hjelper det å be om at kontrastvæsken tilsettes en annen farge? Er du sikker på at den er hvit, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mange som må lide livet ut pga andres syke misbruk. Hjelper det å be om at kontrastvæsken tilsettes en annen farge? Er du sikker på at den er hvit, forresten?

Ja, ringte i dag å sjekket. Den er hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Klarer du narkose?

Jeg fikk også en slik henvisning til Gastroskopi, og klarte ikke å møte opp. For meg handler det om fobi mot å kaste opp, som ikke har noen relevant årsak. Det er bare slik.

Da skrev jeg et brev til fastlegen min og leverte i luka på legekontoret. Et par uker etter fikk jeg innkalling til Gastroskopi i Narkose.

Spurte på sykehuset om det var vanlig. Det var det ikke sa de, men når fastlegen sier at det skal gjøres - da blir det slik.

Legen på sykehuset var verdens hyggeligste, og gjorde ikke noe nummer av at jeg trengte narkose. De har et eget rom som står klart til det. Alle barn får automatisk narkose ved slik undersøkelse.

Når jeg fikk narkose med min begrunnelse, bør jo du absolutt få det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...