Gå til innhold

(Tittel mangler)


laLuna

Anbefalte innlegg

Sigaretter og rødvin.En smule lettvint måte å komme bort fra problemene på,men jeg trenger det!!Angst etter å ha spist på felles skolelunsj i dag.Var helt desperat etter å kaste opp men det var så lytt på do...turde ikke.Forsøkt å virke normal i timene etterpå og ingen merket at det var noe galt.Ville egentlig at de skulle forstå det.Tok heller avføringspiller da jeg kom hjem.Vet at det har vært mange innlegg om det,men jeg føler meg tryggere på den måten.

Til legen:hvilket forum skal jeg egentlig forholde meg til?Jeg var misbrukt som barn,har bulimi og angst.Alt henger jo sammen.

laLuna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Dersom du ønsker at innlegget ditt skal bli lest av de som ikke går inn og henter ut URL'en av kildekoden, så vil jeg foreslå at du skriver noe i tittelfeltet når du sender innlegget - det er nemlig nødvendig for at vi skal kunne klikke oss frem til innlegget på vanlig måte.

Hvis du ikke gidder å skrive innlegget på nytt helt fra grunnen av, har jeg lagt teksten din her:

--- Klippet ---

Sigaretter og rødvin.En smule lettvint måte å

komme bort fra problemene på,men jeg trenger

det!!Angst etter å ha spist på felles skolelunsj i

dag.Var helt desperat etter å kaste opp men det

var så lytt på do...turde ikke.Forsøkt å virke normal

i timene etterpå og ingen merket at det var noe

galt.Ville egentlig at de skulle forstå det.Tok heller

avføringspiller da jeg kom hjem.Vet at det har vært

mange innlegg om det,men jeg føler meg tryggere

på den måten.

Til legen:hvilket forum skal jeg egentlig forholde

meg til?Jeg var misbrukt som barn,har bulimi og

angst.Alt henger jo sammen.

--- Klippet ---

Lykke til med fremtidige innlegg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære laLuna ! Jeg skjønner godt at du spør hvilket forum du skal forholde deg til. Du får fram i ditt innlegg at du har et sammensatt problem i forholdt til at du ble misbrukt som barn, har angst og bulimi. Du kan selvsagt bruke det/de forumene hvor du selv føler at du "hører mest hjemme" i. Du har ikke bare vansker med å forholde deg til mat, men du sliter på flere områder. Jeg vil derfor tro at du kan ha nytte av også å bruke forumet for psykiatri, da både misbruk, angst og også spiseforstyrrelser diagnostiseres under psykiske lidelser. Hvis det er noe du lurer på så kan du skrive det her så kan jeg prøve å gi svar eller jeg kan anbefale deg å bruke andre forum.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære laLuna ! Jeg skjønner godt at du spør hvilket forum du skal forholde deg til. Du får fram i ditt innlegg at du har et sammensatt problem i forholdt til at du ble misbrukt som barn, har angst og bulimi. Du kan selvsagt bruke det/de forumene hvor du selv føler at du "hører mest hjemme" i. Du har ikke bare vansker med å forholde deg til mat, men du sliter på flere områder. Jeg vil derfor tro at du kan ha nytte av også å bruke forumet for psykiatri, da både misbruk, angst og også spiseforstyrrelser diagnostiseres under psykiske lidelser. Hvis det er noe du lurer på så kan du skrive det her så kan jeg prøve å gi svar eller jeg kan anbefale deg å bruke andre forum.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Heisann :)

Vil foreslå at også du husker på å skrive inn noe i tittelfeltet når du skriver et innlegg.

Regner med at du har et eget system for å få sett og besvart innlegg siden du tilsynelatende besvarte dette uten å legge merke til at tittelen manglet.

Men forsøk å gå manuelt inn på Forum for Spiseforstyrrelser og klikk deg inn på denne tråden. Da vil du se at det ikke er så lett for ungdommene å se svaret ditt dersom de ikke har HTML-kunnskaper.

Legger ved teksten i innlegget ditt for laLuna:

--- Klippet ---

Kjære laLuna ! Jeg skjønner godt at du spør hvilket forum du skal forholde deg til. Du får fram i ditt innlegg at du har et sammensatt problem i forholdt til at du ble misbrukt som barn, har angst og bulimi. Du kan selvsagt bruke det/de forumene hvor du selv føler at du "hører mest hjemme" i. Du har ikke bare vansker med å forholde deg til mat, men du sliter på flere områder. Jeg vil derfor tro at du kan ha nytte av også å bruke forumet for psykiatri, da både misbruk, angst og også spiseforstyrrelser diagnostiseres under psykiske lidelser. Hvis det er noe du lurer på så kan du skrive det her så kan jeg prøve å gi svar eller jeg kan anbefale deg å bruke andre forum. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

- Laila Sundgot Schneider, lege

--- Klippet ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Heisann :)

Vil foreslå at også du husker på å skrive inn noe i tittelfeltet når du skriver et innlegg.

Regner med at du har et eget system for å få sett og besvart innlegg siden du tilsynelatende besvarte dette uten å legge merke til at tittelen manglet.

Men forsøk å gå manuelt inn på Forum for Spiseforstyrrelser og klikk deg inn på denne tråden. Da vil du se at det ikke er så lett for ungdommene å se svaret ditt dersom de ikke har HTML-kunnskaper.

Legger ved teksten i innlegget ditt for laLuna:

--- Klippet ---

Kjære laLuna ! Jeg skjønner godt at du spør hvilket forum du skal forholde deg til. Du får fram i ditt innlegg at du har et sammensatt problem i forholdt til at du ble misbrukt som barn, har angst og bulimi. Du kan selvsagt bruke det/de forumene hvor du selv føler at du "hører mest hjemme" i. Du har ikke bare vansker med å forholde deg til mat, men du sliter på flere områder. Jeg vil derfor tro at du kan ha nytte av også å bruke forumet for psykiatri, da både misbruk, angst og også spiseforstyrrelser diagnostiseres under psykiske lidelser. Hvis det er noe du lurer på så kan du skrive det her så kan jeg prøve å gi svar eller jeg kan anbefale deg å bruke andre forum. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

- Laila Sundgot Schneider, lege

--- Klippet ---

Kjære Satan! Vi har eget system for å få sett og besvart innlegg. Jeg har ikke vært klar over at det har vært manglende tittel, da dette kommer opp i" Subject "automatisk når jeg skal skrive , har ikke jeg fylt dette ut selv, da det allerede står. Det at det likevel ikke blir registret synes jeg høres rart ut. Dersom det ved registrering i dag ikke kommer opp tittel vil jeg selvsagt få gjort noe med det.

Ser forøvrig nå i ettertid at det var innlegget til laLuna som ikke hadde tittel, men de andre som er registrert tidligere har tittel.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Kjære Satan! Vi har eget system for å få sett og besvart innlegg. Jeg har ikke vært klar over at det har vært manglende tittel, da dette kommer opp i" Subject "automatisk når jeg skal skrive , har ikke jeg fylt dette ut selv, da det allerede står. Det at det likevel ikke blir registret synes jeg høres rart ut. Dersom det ved registrering i dag ikke kommer opp tittel vil jeg selvsagt få gjort noe med det.

Ser forøvrig nå i ettertid at det var innlegget til laLuna som ikke hadde tittel, men de andre som er registrert tidligere har tittel.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Dette er en feil som vi nå holder på å rette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...