Gå til innhold

Det å bole...


Gjest Hanne Cathrine

Anbefalte innlegg

Gjest Hanne Cathrine

Samboeren min på 23 trener regelmessig fire til fem dager i uka.

Han synes i midlertidig dette går for tregt, etter det å bedømme at han har gått til anskaffelse av anabole steroider.

Jeg for min del ble veldig skuffa, men jeg vet kanskje ikke nok om dette til å dømme han. Han bedyrer at det ikke er farlig dersom det er er i sprøyte form.

Han mener det er farligere dersom det er piller det dreier seg om.

Jeg har hørt at det nedsetter evnen til å få barn. Han "avverger" den påstanden med at sædproduksjon bare blir nedsatt i perioden han holder på med "kuren".

Det er langt fra bare fruktbarheten hans jeg er bekymret for.. Det er vel en grunn til at slike steroider forbys på norsk marked???

Jeg er skikkelig forvirra! Er det noen med ERFARING som ønsker å belyse temaet litt for meg?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    20

  • Synch

    20

  • Semafor

    14

  • jacob

    12

Mest aktive i denne tråden

Kunne godt skrevet hva som er farlig, ikke farlig, riktig, galt, myte osv..

Men webmaster sletter når vi bare nevner ordet "steroid". Det er erfart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt skrevet hva som er farlig, ikke farlig, riktig, galt, myte osv..

Men webmaster sletter når vi bare nevner ordet "steroid". Det er erfart.. :)

Japp, er ikke lov på forumet her å gi råd og vink, tydeligvis. Samme policyen hvis du går til en lege og spørr om råd for bruk, han har ikke lov å svare deg. Da kan han miste jobben.

Sørg for at samboeren din anskaffer anti-østrogen og stoff for å sette igang egenprduksjon av testosteron etter kur (bruk arimidex under "kuren", clomid etter). Dette vil redusere sjansen til at dine bekymringer skal oppfylles til et forsvinnende minimum.

(Må igjen understreke at jeg ikke oppfordrer til bruk av anabole steroider, men jeg respekterer avgjørelsen til de som velger det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, er ikke lov på forumet her å gi råd og vink, tydeligvis. Samme policyen hvis du går til en lege og spørr om råd for bruk, han har ikke lov å svare deg. Da kan han miste jobben.

Sørg for at samboeren din anskaffer anti-østrogen og stoff for å sette igang egenprduksjon av testosteron etter kur (bruk arimidex under "kuren", clomid etter). Dette vil redusere sjansen til at dine bekymringer skal oppfylles til et forsvinnende minimum.

(Må igjen understreke at jeg ikke oppfordrer til bruk av anabole steroider, men jeg respekterer avgjørelsen til de som velger det)

Det er da fullstendig lovlig å bruke AAS i Norge enda, så en lege mister ikke jobben om han gir en person råd.

Men man bør velge lege med omhu hvis man vil ha noe nytte av han :)

Her på forumet derimot har jeg selv erfart at det overhodet ikke er populært å snakke om medikamenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da fullstendig lovlig å bruke AAS i Norge enda, så en lege mister ikke jobben om han gir en person råd.

Men man bør velge lege med omhu hvis man vil ha noe nytte av han :)

Her på forumet derimot har jeg selv erfart at det overhodet ikke er populært å snakke om medikamenter.

Mener jeg så et tilfelle der en lege ble sagt opp da det ble kjent at han hadde "medvirket" til bruk av AAS. Mulig jeg er på viddene nå, for det er helt riktig det du sier at det lovlig å bruke i Norge.

Å svare på rene faktaspørsmål her på forumet skjønner jeg ikke hvorfor skulle bli tatt ille opp. Markeringskåt web-master kanskje? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så et tilfelle der en lege ble sagt opp da det ble kjent at han hadde "medvirket" til bruk av AAS. Mulig jeg er på viddene nå, for det er helt riktig det du sier at det lovlig å bruke i Norge.

Å svare på rene faktaspørsmål her på forumet skjønner jeg ikke hvorfor skulle bli tatt ille opp. Markeringskåt web-master kanskje? :-)

Enig at det er helt idiotisk så lenge man ikke oppfordrer noen til å bruke noe.

Menmen... Jeg aner ikke hvor mange av mine innlegg anngående dette som har blitt slettet her, så jeg ser ihvertfall ikke noe poeng i å svare på slike spørsmål mer!

Dette er uansett noe veldig mange unge trenende vet lite om, og veldig mange kommer engang borti dette, folk som bruker det, eller får i det minste tilbud om å bruke det.

Da er det greit å ha noe informasjon utover det man leser i VG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig at det er helt idiotisk så lenge man ikke oppfordrer noen til å bruke noe.

Menmen... Jeg aner ikke hvor mange av mine innlegg anngående dette som har blitt slettet her, så jeg ser ihvertfall ikke noe poeng i å svare på slike spørsmål mer!

Dette er uansett noe veldig mange unge trenende vet lite om, og veldig mange kommer engang borti dette, folk som bruker det, eller får i det minste tilbud om å bruke det.

Da er det greit å ha noe informasjon utover det man leser i VG.

Definer farleg og skadeleg. Å tukle med hormonbalansen i kroppen utan at det er medisinsk nødvendig er neppe sunt uansett.

Dei som er så kåte på å bli store og sterke har eit problem spør de meg.

Men dersom dei ikkje plagar andre, så skulle det vel ikkje vere så ille ..... Hanne Cathrine sine bekynringar forstår eg uansett godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt skrevet hva som er farlig, ikke farlig, riktig, galt, myte osv..

Men webmaster sletter når vi bare nevner ordet "steroid". Det er erfart.. :)

Ja, enig. Merkelig at denne tråden ikke har blitt slettet. Men men. Kanskje webmaster har sovnet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så et tilfelle der en lege ble sagt opp da det ble kjent at han hadde "medvirket" til bruk av AAS. Mulig jeg er på viddene nå, for det er helt riktig det du sier at det lovlig å bruke i Norge.

Å svare på rene faktaspørsmål her på forumet skjønner jeg ikke hvorfor skulle bli tatt ille opp. Markeringskåt web-master kanskje? :-)

*Hvis* legen missbrukte sin stilling ved å gi en utøver steroider uten at han trengte det til noe(eller, noe var det jo:), og det ble oppdaget. Da kan han vel slite litt selv om det er lov til å bruke, vil jeg tro.

Går sikkert an å finne andre reseptbelagte medikamenter som er lovlig å bruke, men ikke kjøpe/selge, og som legen kan gi uten at det er et helt "nødvendig" behov bak. Og dermed missbruke stillingen sin..

men samma det, teori på teori. Et fett..

Syns bare det er litt synd ikke Hanne Cathrine kan få svar på det hun spør om.

webmaster, min fiende! *grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så et tilfelle der en lege ble sagt opp da det ble kjent at han hadde "medvirket" til bruk av AAS. Mulig jeg er på viddene nå, for det er helt riktig det du sier at det lovlig å bruke i Norge.

Å svare på rene faktaspørsmål her på forumet skjønner jeg ikke hvorfor skulle bli tatt ille opp. Markeringskåt web-master kanskje? :-)

Duh Semafor, hvem er du? =)

Vet null om deg tror jeg...

Er du forresten på noen andre forum en DOL?

Er i det nysgjerrige hjørnet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Merkelig at denne tråden ikke har blitt slettet. Men men. Kanskje webmaster har sovnet...?

Såvidt jeg har fått med meg har allerede ett av innleggene til semafor i denne tråden blitt slettet, så webbis er nok aktiv ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh Semafor, hvem er du? =)

Vet null om deg tror jeg...

Er du forresten på noen andre forum en DOL?

Er i det nysgjerrige hjørnet i dag.

Ja jeg er på "et annet forum" (du vet hvilket, for jeg tror du er der), men bruker et annet nick da, seff.

Fikk sletta et innlegg i denne tråden, ja. Tror det var fordi ordet "sprøyte".... var der... oooooops, der ryker visst dette innlegget også :-) Tror web-master har sprøyteskrekk *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer farleg og skadeleg. Å tukle med hormonbalansen i kroppen utan at det er medisinsk nødvendig er neppe sunt uansett.

Dei som er så kåte på å bli store og sterke har eit problem spør de meg.

Men dersom dei ikkje plagar andre, så skulle det vel ikkje vere så ille ..... Hanne Cathrine sine bekynringar forstår eg uansett godt!!

Legg igjen mail-adressa di, så er jeg sikker på at noen kommer til å sende deg et brev....

(Hvis ikke den fascistiske webmasteren skal sensurere bort dette innlegget også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er på "et annet forum" (du vet hvilket, for jeg tror du er der), men bruker et annet nick da, seff.

Fikk sletta et innlegg i denne tråden, ja. Tror det var fordi ordet "sprøyte".... var der... oooooops, der ryker visst dette innlegget også :-) Tror web-master har sprøyteskrekk *lol*

Hvilket nick bruker du på det forumet da for vi er visst flere som er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er på "et annet forum" (du vet hvilket, for jeg tror du er der), men bruker et annet nick da, seff.

Fikk sletta et innlegg i denne tråden, ja. Tror det var fordi ordet "sprøyte".... var der... oooooops, der ryker visst dette innlegget også :-) Tror web-master har sprøyteskrekk *lol*

hehe, var det jeg tenkte!

Spør som SDD jeg... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket nick bruker du på det forumet da for vi er visst flere som er der :)

Mitt nick? Hmmm... tenk "stor, svart mann" : -) Da vet dere hvem jeg er. Dere, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt nick? Hmmm... tenk "stor, svart mann" : -) Da vet dere hvem jeg er. Dere, da?

Stor svart man ja...

Hvis du tar ditt engelske navn (hvis jeg ikke tar feil...) og snur det tvert om, til en tiny fyr, så har du meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt nick? Hmmm... tenk "stor, svart mann" : -) Da vet dere hvem jeg er. Dere, da?

hmmz... eneste nicket jeg klarte å linke "stor, svart mann" til var "T_B"

Jeg har svart på HIT sitt innlegg på første side... Ikke så mange å velge i der. Du trodde du visste hvem jeg var så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmz... eneste nicket jeg klarte å linke "stor, svart mann" til var "T_B"

Jeg har svart på HIT sitt innlegg på første side... Ikke så mange å velge i der. Du trodde du visste hvem jeg var så.

Det er feil. Ok, hmmm... jeg har en diskusjon gående med HIT på denne siden. Ikke den første, og neppe den siste :-)

Tror nesten jeg er av dem med flest innlegg siste uka... hmm, tenk sinnsykt svær, svart bygger da. Selv er jeg blond og blåøyd (V for....)

Til SDD: du som er så "svær" å drekke? *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil. Ok, hmmm... jeg har en diskusjon gående med HIT på denne siden. Ikke den første, og neppe den siste :-)

Tror nesten jeg er av dem med flest innlegg siste uka... hmm, tenk sinnsykt svær, svart bygger da. Selv er jeg blond og blåøyd (V for....)

Til SDD: du som er så "svær" å drekke? *lol*

aha, da er vi på nett tror jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...