Gå til innhold

Jeg drepte mitt barn


Gjest Døm de som vil

Anbefalte innlegg

Gjest Døm de som vil

Jeg ble gravid. Var overbevist om at babyen i magen ikke var en baby men noe som kom til å drepe meg. Noe som hadde horn og det som værre var.

Ingen skjønte. Ringte DPS. De sa: "Det er jo et barn".

Jeg tok abort. Jeg drepte mitt barn.

Les Reimunn Førsvoll sin artikkel om seksuelle overgrep, graviditet og svangerskap.

Hvorfor kunne ingen fortalt meg at dette er vanlig å føle? Hvorfor kunne jeg ikke fått hjelp? I så fall ville min lille baby levd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Binary_lifeforce

Jeg ble gravid. Var overbevist om at babyen i magen ikke var en baby men noe som kom til å drepe meg. Noe som hadde horn og det som værre var.

Ingen skjønte. Ringte DPS. De sa: "Det er jo et barn".

Jeg tok abort. Jeg drepte mitt barn.

Les Reimunn Førsvoll sin artikkel om seksuelle overgrep, graviditet og svangerskap.

Hvorfor kunne ingen fortalt meg at dette er vanlig å føle? Hvorfor kunne jeg ikke fått hjelp? I så fall ville min lille baby levd.

Ser han virkelig sånn ?

http://unsportsmanlikecomment.files.wordpress.com/2007/12/the-satan-pit-doctor-beast3.jpg

 

I Deuterokanoniske skrifter: Visdommens bok kapittel 14:1-31

Det var en far som brått mistet det lille barnet sitt. I sin store sorg og smerte laget han et bilde av det og begynte så å dyrke dette døde menneske som gud.

Endret av Binary_lifeforce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ser han virkelig sånn ?

http://unsportsmanlikecomment.files.wordpress.com/2007/12/the-satan-pit-doctor-beast3.jpg

 

I Deuterokanoniske skrifter: Visdommens bok kapittel 14:1-31

Det var en far som brått mistet det lille barnet sitt. I sin store sorg og smerte laget han et bilde av det og begynte så å dyrke dette døde menneske som gud.

 

Gud bedre for noe svada.

 

Edit: Tråden er trollgammel. Jeg burde vel ikke svart på den.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Vi er alle bare produkt av så mye tror jeg

Enkelte mener hva som er commen sense eller tidsfornuft eller tidsånd på ethvert tidspunkt har mye å si

Tro og tvil Må ha vært forferdelig vondt og et kors å bære

 

Anonymkode: 9b7c9...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2012 den 0.19, Gjest Døm de som vil skrev:

Jeg ble gravid. Var overbevist om at babyen i magen ikke var en baby men noe som kom til å drepe meg. Noe som hadde horn og det som værre var.

 

Ingen skjønte. Ringte DPS. De sa: "Det er jo et barn".

 

Jeg tok abort. Jeg drepte mitt barn.

 

Les Reimunn Førsvoll sin artikkel om seksuelle overgrep, graviditet og svangerskap.

 

Hvorfor kunne ingen fortalt meg at dette er vanlig å føle? Hvorfor kunne jeg ikke fått hjelp? I så fall ville min lille baby levd.

Kun din egen feil at du tok abort. Ikke dermed sagt at du drepte det.

Anonymkode: 7bcb7...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er trådstarter. I dag har jeg to flotte barn. Jeg drepte ikke mitt barn. Jeg tok en abort basert på senskader etter overgrep. Jeg har fått mye hjelp i de fem årene som har gått siden innlegget. 

Anonymkode: c9038...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er trådstarter. I dag har jeg to flotte barn. Jeg drepte ikke mitt barn. Jeg tok en abort basert på senskader etter overgrep. Jeg har fått mye hjelp i de fem årene som har gått siden innlegget. 

Anonymkode: c9038...2af

Så hyggelig å høre   😊

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...