Gå til innhold

Fasetter på tennene


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Ising kan i de fleste tilfeller dempes med god bruk av fluor, og det finnes mange andre hjelpemidler mot ising på et tannlegekontor. Så det er nok det minste problemet tross alt. Men du har fått veldig gode innspill her.

Hei!

Jeg plages ikke med ising, men noen her inne skrev man kan få det hvis man setter på fasetter. Det vil jeg altså ikke ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 162
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    63

  • Colette

    13

  • Lillemus

    8

  • mariaflyfly

    7

Gjest minnah

Hei!

Å takk for gode råd.

Jeg røyker ikke og snuser ikke, men drikker masse kaffe og elsker rødvin, det hender jeg da sovner. Jeg trodde ikke kaffe misfarget tennene, men vet te gjør det.

Så skal jeg bli flinkere med det, takk for tipsene, da tar jeg en sånn 3 mnd rens med jevne mellomrom, jeg snakker med tannlegen om det.

Ja for jeg syns å huske at det bare er 3-4 år siden jeg skiftet fyllinger sist og det føles kort tid siden.

Da kjøper jeg en sånn elektrisk tannbørste også, er det samme hvilken?

Kjøp gjerne en av de nyere modellene til Philips Sonicare. Jeg er personlig litt mer glad i den enn i OralB, men det er i grunn smak og behag - teknikken er alfa og omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Hei!

Jeg plages ikke med ising, men noen her inne skrev man kan få det hvis man setter på fasetter. Det vil jeg altså ikke ha :)

Skjønte det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...