Gå til innhold

Jeg lurer på om


Gjest lurer på

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på

om doktoronline har blitt forandret på grunn av all den kritikken de har blitt utsatt for? Kan det stemme? Etter at ho lille pia og vilje begikk selvmord sammen? En tanke som slo meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Endringen av designet ble planlagt lenge før det tragiske skjedde. Den nye versjonen skulle egentlig ha vært i drift i begynnelsen av juni, men kom altså ikke igang før nå pga forsinkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magna

At småprat ble forandret etter selvmordene står da nokså tydelig forklart.

Det er ingen tvil om at DOL nå kommer til å slette "risikable" innlegg før, og også sikre seg slik at de ikke blir stående i gapestokken. Da slår det tilbake på den seriøse "imitsjen" de har lagt seg på. Og ingen er vel tjent med at slikt skal skje igjen... Det er også vondt for fagfolkene som prøver å gjøre en jobb her. Jeg synes personlig at DOL er en nyttig tjeneste som bør brukes seriøst av oss brukerne også.

Jeg skulle ønske at de privatpraktiserende/allmennlegene kunne bruke e-post i sin jobb. I stedet må vi pasienter sitte i evigheter i telefon og vente på svar... Det synes jeg er idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...