Gå til innhold

valg av delprotese


Gjest Sør-helgeland

Anbefalte innlegg

Gjest Sør-helgeland

Dårlig uført tannlegearbeide i 2010 fører til anskaffelse av ny tannprotese.Mosjøen tannklinikk,som også har studenter fra UNN, foreslår delprotese med et "klikksystem"og i tillegg 5 kroner pris kr 39000. De medvirket også til us. ang. implantat, pris kr 120000-130000.For meg er dette dyrt.Den største fordelen er vel å sli8ppe metallplate i ganen,med det gir også en ekstrapris på 80-90000.Vedkommende foreslo en løsning med festebøyler,rimelig med tenner fra utlandet.Tannklinikken bruker midt-norge dental,kostbar sa han.Dessuren er det ikke sikkert at festetennene holder mer enn en 5-10 år,hva da? Jeg er 69 år. Forvirringen,problemet er hvilken løsning skal jeg gå for?Ønsker en god løsning.Har du et råtips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...