Gå til innhold

Håper noen ser dette!


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er nemlig så glad :)

Ja for jeg har fått gave av min mann, jeg er kjempeglad.

Jeg fikk bunad med sølv, en sånn jeg har ønsket meg.

Jeg glemte det i går, også da jeg våknet i dag så jeg den hang der foran meg og jeg tenkte nå trenger ikke jeg ønske meg noe på lenge for jeg er jo så glad.

Når man blir gift får man gaver, mange gaver og mye rart, det er fint å være gift når man bare tenker på saken.

Jeg tror derfor jeg skal gjøre noe ekstra fint for min mann, men siden jeg ikke er sikker på om jeg klarer gjennomføre det skal jeg ikke si det til noen før om ca ett år, for da kan jeg si noe om jeg klarer det, riktigere ca 8 mnd.

Jeg vil noen skal se dette for jeg er så glad :)

Jeg skal kjøpe et kort og en gave til min psykiater for jeg vil fortelle henne dette, men jeg har ikke time før om lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Kan jeg spørre hva slags, altså fra hvilken landsdel?

Hei!

ja gjerne :)

Jeg skulle ja trønderbunad, men det er en gudbrandsdalen festbunad :) Med sølvbelte :)

Tusen takk for at du spør, for jeg er så glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

ja gjerne :)

Jeg skulle ja trønderbunad, men det er en gudbrandsdalen festbunad :) Med sølvbelte :)

Tusen takk for at du spør, for jeg er så glad :)

Hei!

Jeg skulle ha, mente jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bunad :-)

Det er moro med bunad. Jeg er veldig glad i min.

Hei!

Hvilken har du?

Jeg har en drakt og en rondestakk, men ingen bunad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er med en så snill mann!! Gratulerer med ny bunad :))

Hei!

Ja han er snill :)

Veldig også, selv om han er et følelsesmenneske, han er snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja han er snill :)

Veldig også, selv om han er et følelsesmenneske, han er snill :)

Følelsesmennesker er som regel snille mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsesmennesker er som regel snille mennesker :)

Hei!

ja det sa min psykiater også :)

Jeg fikk om du husker det to valg, være gift med en omstendig og velformulert meterolog eller et følelsesmenneske som evner å elske, men også der følelser vises/høres.

jeg så etter disse forklaringene selv fordelen ved følelsesmennesker, i vertfall den typen min mann er, han er da et stabilt følelsesmenneske, dvs jeg takler det når han reagerer, hans reaksjoner kan forstås. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Beltestakk fra Telemark :-)

Hei!

:) den er fin, den heter også Oslo 3 bunad og var den jeg egentlig ønsket meg, men jeg har ingen tilknytning dit.

Nå har mange på vestkanten den, mange finner vist en tilknytning langt nok tilbake, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

:) den er fin, den heter også Oslo 3 bunad og var den jeg egentlig ønsket meg, men jeg har ingen tilknytning dit.

Nå har mange på vestkanten den, mange finner vist en tilknytning langt nok tilbake, :)

''den heter også Oslo 3 bunad ''

hehe, ja den er populær. Jeg er ikke fra Telemark, men min bestemor ble født der og derfor ble det den ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''den heter også Oslo 3 bunad ''

hehe, ja den er populær. Jeg er ikke fra Telemark, men min bestemor ble født der og derfor ble det den ;-)

Hei!

ja hadde jeg hatt en bestemor fra telemark hadde jeg hatt den også, men det har jeg nok ikke, vet ikke hvor langt tilbake jeg da skulle gått i slekten:)

Men et argument er jo at jeg er adoptert, så hvem vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

ja det sa min psykiater også :)

Jeg fikk om du husker det to valg, være gift med en omstendig og velformulert meterolog eller et følelsesmenneske som evner å elske, men også der følelser vises/høres.

jeg så etter disse forklaringene selv fordelen ved følelsesmennesker, i vertfall den typen min mann er, han er da et stabilt følelsesmenneske, dvs jeg takler det når han reagerer, hans reaksjoner kan forstås. :)

:- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bunad:-)

Jeg fikk bunad for noen år siden, en sognebunad, og er kjempeglad i bunaden min!

Hei!

Takk.

Da er vi to glade bunaddamer frosken :)

Forresten du vet ikke hvor glad jeg er i amfibier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk.

Da er vi to glade bunaddamer frosken :)

Forresten du vet ikke hvor glad jeg er i amfibier :)

''Forresten du vet ikke hvor glad jeg er i amfibier :)''

Jo, det har jeg egentlig skjønt. Du fortalte jo om hvor opptatt du var av prosjektet ditt i skogen (som jeg aldri helt skjønte noe av). Jeg vet absolutt _ingenting_ om amfibier ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...