Gå til innhold

Håper noen ser dette!


Madelenemie

Anbefalte innlegg

''Forresten du vet ikke hvor glad jeg er i amfibier :)''

Jo, det har jeg egentlig skjønt. Du fortalte jo om hvor opptatt du var av prosjektet ditt i skogen (som jeg aldri helt skjønte noe av). Jeg vet absolutt _ingenting_ om amfibier ;-)

Hei!

ja okey,

Jeg kan skrive mer om det hvis du vil, men jeg vet ikke alle er like interessert.

Jeg tenkte siden du kaller deg frosken:) jeg har kjøpt rompetrollmat for 3 dager siden og da kom jeg på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

ja gjerne :)

Jeg skulle ja trønderbunad, men det er en gudbrandsdalen festbunad :) Med sølvbelte :)

Tusen takk for at du spør, for jeg er så glad :)

Den bunaden har jeg også!

Men jeg har ikke sølvbelte for det var ikke vanlig da jeg fikk min til konfirmasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

ja gjerne :)

Jeg skulle ja trønderbunad, men det er en gudbrandsdalen festbunad :) Med sølvbelte :)

Tusen takk for at du spør, for jeg er så glad :)

Jeg har også festdrakta fra Gudbrandsdalen, den er nydelig! Etter jeg fikk barn så den imidlertid ikke så nydelig ut på meg, så nå henger den på loftet og venter på at datra mi skal bli stor nok til å bruke den. :)

Jeg har arva bunad etter moren min som jeg bruker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bunaden har jeg også!

Men jeg har ikke sølvbelte for det var ikke vanlig da jeg fikk min til konfirmasjonen.

Hei!

Ja det stemmer tror jeg er kommet til for 15 år siden.

Så har vi lik, den er veldig fin, min er sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også festdrakta fra Gudbrandsdalen, den er nydelig! Etter jeg fikk barn så den imidlertid ikke så nydelig ut på meg, så nå henger den på loftet og venter på at datra mi skal bli stor nok til å bruke den. :)

Jeg har arva bunad etter moren min som jeg bruker. :)

Hei!

Ja det er hyggelig å arve bunad, sånn får vel vi det også :)

Jeg vurderer å få sydd en til min datter på 7 år, men har ikke funnet noen som syr denne til små barn enda. Da tenkte jeg den kunne bli et sånn arvestykke (tror det er det heter?)

To systuer skrev de ikke syr den til små barn. Den ene var i Oslo, den andre i Drøbak, tror også de på Gjøvik svarte at de ikke syr til små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja det er hyggelig å arve bunad, sånn får vel vi det også :)

Jeg vurderer å få sydd en til min datter på 7 år, men har ikke funnet noen som syr denne til små barn enda. Da tenkte jeg den kunne bli et sånn arvestykke (tror det er det heter?)

To systuer skrev de ikke syr den til små barn. Den ene var i Oslo, den andre i Drøbak, tror også de på Gjøvik svarte at de ikke syr til små barn.

Du kan jo prøve Lillehammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Gratulerer med bunad :-) Innlegget ditt minte meg på at jeg må legge ut min. Har hatt den siden konformasjonen og nå kan jeg nesten ikke puste i den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bunad :-) Innlegget ditt minte meg på at jeg må legge ut min. Har hatt den siden konformasjonen og nå kan jeg nesten ikke puste i den :-)

Hei!

Hvilken type er det og str?

Jeg er str 34/36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hei!

Hvilken type er det og str?

Jeg er str 34/36.

Det er en nordmørsbunad. Den ble sydd til meg etter mål til konfirmasjonen, så den har ingen spesiell størrelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nordmørsbunad. Den ble sydd til meg etter mål til konfirmasjonen, så den har ingen spesiell størrelse :-)

Hei!

:) okey, men den må vel ha en ca str?

Uansett kan jeg vel ikke ha den, men jeg kunne tenkt meg trønderbunaden egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hei!

:) okey, men den må vel ha en ca str?

Uansett kan jeg vel ikke ha den, men jeg kunne tenkt meg trønderbunaden egentlig.

''okey, men den må vel ha en ca str?''

Tja, la oss si at jeg var like høy som nå (1.72) og jeg var tynn som ei flaggstang (noen og 40 kilo). Kanskje nærmere 50, så la oss den er ca str 34 i bredden og 38 i lengden ;o)

Nå er jeg rundt 55 kilo og jeg har ikke brukt den de siste årene fordi jeg bare så vidt får presset meg inn i den. Men den er laget slik at den kan legges ut ganske mye. Kunne vært morsomt å bruke den igjen neste 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så snill en mann du har :)))

Hei!

Ja han er snill :)

Jeg skal overnatte hos han i kveld :)

Fordi jeg har lyst, jeg har faktisk hatt lyst til å sove hos han uvanlig ofte i det siste, men som oftest har det blitt med tanken da jeg blir overrasket over meg selv. Jeg er ganske var på mange ting, jeg liker feks ikke klenging, og når jeg sover så sover jeg, og når jeg leser så leser jeg, klarer ikke samtidig ligge omslynget. Men stadig ser jeg han på en ny måte, litt som at jeg ser han klarere, eller noe, jeg ser han inn i øynene og jeg smiler til han,

Dette har lite med ditt svar å gjøre :) men jeg tenker så ofte på han, og for et fint menneske han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...