Gå til innhold

åå trenger hjelp!


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det så enkelt?

jeg liker ikke å gå rundt med håndkler på hodet hit og dit, det er vel det jeg gruer meg mest for, men snakke med mannen kan jeg da gjøre, jeg har jo oxytocin og bella Dotte skal følge meg. Jeg syns egentlig hun burde klippe seg, men hun vil ikke.

Det er iallefall lurt å late som det er enkelt! ;)

Tenk at du skal kose deg og ha venninneskravling og bare kos - og at du kommer til å bli så fin når du er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    31

  • Bella Dotte

    9

  • EnolaGay

    5

  • Elis31

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Var det han du fikk gaven av kanskje? Da bør du nok prøve og late som du er glad for den :-)

Hei!

nei min mann kaster ikke bort penger på slikt, han ville nok heller gitt meg en reise :)

Men jeg vil ikke egentlig reise noe sted (bortsett fra fjellet), men jeg spurte faktisk Bella Dotte om hun kan bli med meg til Egypt for jeg vil se pyramidene og min mann syns jeg bør komme meg litt ut på ting :) kanskje jeg reiser til Egypt med bella Dotte, det tror jeg blir fint.

Nei jeg fikk dette gavekortet av en "venn" jeg ble forbauset men jeg takket og smilte, så jeg bør vise takknemlighet å gå selv, nå kom jeg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Skjønner det... prøvde bare å sende noen positive vibber siden det virker som det ikke er noen vei tilbake ;)

Ja og det var hyggelig tenkt av deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall lurt å late som det er enkelt! ;)

Tenk at du skal kose deg og ha venninneskravling og bare kos - og at du kommer til å bli så fin når du er ferdig :)

Hei!

Okey, kan jeg ta bella Dotte med helt inn, si at hun skal sitte ved siden av meg så vi kan ha en sånn skravling du nevner, det vil være lettere og hyggeligere for meg å skravle med henne enn med en frisør som har andre interesser, mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi bør møtes en stund før, jeg må få tid til å se stedet ordentlig først. jeg tenkte på å ringe dem, for ville helst se det noen dager før, da jeg jo aldri har vært der inne.

Men så tenkte jeg at da tenker de at det er noe galt med meg og det vil jeg ikke. Det er vel bare å gå inn å få det overstått, kanskje bare si, jeg vil ha min egen farge og mitt eget hår, så bare klipp spissene. Så kan jeg ta i mot den der andre behandlingen eller jeg bare sier at "du det går fint med bare vask og klipp", jeg har ikke behov akkurat nå for noe nytt.

Vi kan møtes utenfor der kl 12, kanskje? Jeg FATTER ikke at du har fått gavekort på 3500 kroner til å bruke på ett frisørbesøk? Hadde det vært brudepynting, kanskje, aner ikke priser på slikt, men du er jo allerede gift...

Du kunne kanskje kjøpe produkter for det som ikke går med til å klippe tuppene? Hehe... Da har du til gaver i mange år framover...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det... prøvde bare å sende noen positive vibber siden det virker som det ikke er noen vei tilbake ;)

Hei!

ja jeg trenger de positive vibbene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Okey, kan jeg ta bella Dotte med helt inn, si at hun skal sitte ved siden av meg så vi kan ha en sånn skravling du nevner, det vil være lettere og hyggeligere for meg å skravle med henne enn med en frisør som har andre interesser, mest sannsynlig.

Det tror jeg helt sikkert du kan gjøre! Du kan jo bare spørre om det er ok at venninnen din kan sitte ved deg slik at dere får prate sammen når frisøren holder på..Det bør være helt i orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

nei min mann kaster ikke bort penger på slikt, han ville nok heller gitt meg en reise :)

Men jeg vil ikke egentlig reise noe sted (bortsett fra fjellet), men jeg spurte faktisk Bella Dotte om hun kan bli med meg til Egypt for jeg vil se pyramidene og min mann syns jeg bør komme meg litt ut på ting :) kanskje jeg reiser til Egypt med bella Dotte, det tror jeg blir fint.

Nei jeg fikk dette gavekortet av en "venn" jeg ble forbauset men jeg takket og smilte, så jeg bør vise takknemlighet å gå selv, nå kom jeg på det.

Legg merke til at din "venn" trolig ga deg en gave som han/hun selv ville ha likt, ikke noe vedkommende visste du ville sette pris på.

Hvor har vi vært borti den problemstillingen før, det høres så kjent ut...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan møtes utenfor der kl 12, kanskje? Jeg FATTER ikke at du har fått gavekort på 3500 kroner til å bruke på ett frisørbesøk? Hadde det vært brudepynting, kanskje, aner ikke priser på slikt, men du er jo allerede gift...

Du kunne kanskje kjøpe produkter for det som ikke går med til å klippe tuppene? Hehe... Da har du til gaver i mange år framover...!

Hei!

det var lurt :)

Da kan vi dele alt.

ja det er jo ikke til å forstå, 3500 kr på en klipp?

Men så det pent ut der? Så du lysekronene i taket :) ja de var fine, men jeg syns alle som jobbet der så så syntetiske ut, jeg vet ikke hvorfor jeg fikk den følelsen, men det minnet meg om damer i et parfymeri. jeg avskyr parfymerier, de stinker forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg helt sikkert du kan gjøre! Du kan jo bare spørre om det er ok at venninnen din kan sitte ved deg slik at dere får prate sammen når frisøren holder på..Det bør være helt i orden:)

Hei!

dette var så lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

det var lurt :)

Da kan vi dele alt.

ja det er jo ikke til å forstå, 3500 kr på en klipp?

Men så det pent ut der? Så du lysekronene i taket :) ja de var fine, men jeg syns alle som jobbet der så så syntetiske ut, jeg vet ikke hvorfor jeg fikk den følelsen, men det minnet meg om damer i et parfymeri. jeg avskyr parfymerier, de stinker forferdelig.

Vi har glemt å kjøpe gassmasker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan møtes utenfor der kl 12, kanskje? Jeg FATTER ikke at du har fått gavekort på 3500 kroner til å bruke på ett frisørbesøk? Hadde det vært brudepynting, kanskje, aner ikke priser på slikt, men du er jo allerede gift...

Du kunne kanskje kjøpe produkter for det som ikke går med til å klippe tuppene? Hehe... Da har du til gaver i mange år framover...!

Klipping og farging er kjempedyrt.... koster sikkert 2000 kroner? Shampoer osv koster jo også litt :) Evt kan hun sikkert bare bruke deler av gavekortet og få et nytt på det resterende beløpet som er igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg helt sikkert du kan gjøre! Du kan jo bare spørre om det er ok at venninnen din kan sitte ved deg slik at dere får prate sammen når frisøren holder på..Det bør være helt i orden:)

Hei!

men nå foreslo Bella Dotte noe lurt, at vi bare ber om å få hårprodukter stedet for, men jeg vet ikke egentlig om det er mulig, for det står likosm på gavekortet hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

men nå foreslo Bella Dotte noe lurt, at vi bare ber om å få hårprodukter stedet for, men jeg vet ikke egentlig om det er mulig, for det står likosm på gavekortet hva det er...

Blir nok enormt mange produkter til den prisen ;)

Pleier du aldri å gå til frisøren ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har glemt å kjøpe gassmasker!!

*fnis*

Ser for meg madelenemie og bella dotte på vei inn i DEN luksusfrisørsalongen iført gassmasker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har glemt å kjøpe gassmasker!!

Hei!

ja det er sant, :)

Men jeg har vært til frisør en gang og det gikk fint, det er noen år siden.

Når jeg giftet meg betalte noen andre, jeg vet ikke hva det kostet, jeg så ut som et sminketroll da jeg kom ut og jeg rev bort alt av rariteter og sminke og ordnet meg selv, slik jeg liker å være. Jeg så skrekkelig ut, jeg trodde ikke mine egne øyne underveis, det ble verre og verre, og jeg var målløs.

Min mann forstod dette, han syns jeg så naturlig og pen ut sånn som jeg pleier se ut, kjolen var jo selveste askepott sin og var jo pynt nok :) jeg valgte den selv, og siden jeg likte Askepott sin kjole valgte jeg en sånn, den hun får av feen til ballet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

Ser for meg madelenemie og bella dotte på vei inn i DEN luksusfrisørsalongen iført gassmasker :P

Hei!

ja det er fint med Bella Dotte hun lukter ikke parfyme. Aldri min psykiater heller.

Jeg kan sjelden like parfymer, noen herrelukter kan jeg like, men mange for kvinner gjør meg kvalm, det lukter ikke rent.

jeg skulle ønske jeg tålte det litt bedre, for jeg må forte meg gjennom taxfree pga av lukten er så intens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok enormt mange produkter til den prisen ;)

Pleier du aldri å gå til frisøren ellers?

Hei!

nei jeg har langt hår så jeg trenger ikke. Jeg bare klipper tupper av og til og setter det opp hver dag :)

En av min manns venner har klippet meg, hun er stylist og kom hit mange ganger. Så var jeg i salongen hos henne en gang, det gikk fint, men jeg kjente henne jo, så lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...