Gå til innhold

Forelsket i frisøren :)


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei :)

Mennesker med asperger er utrolig forskjellige, akkurat som folk flest. Jeg tror alle her inne lett kan merke at du har asperger på måten du skriver på osv, men det er ikke noe negativt i det:) Tror de fleste synes du skriver utrolig skjønt og fint om mye - og på en måte forteller du oss om følelser vi alle iblant kan ha, men som vi kanskje undertrykker fordi vi er "oppdratt" til at det ikke er slik vi skal føle det?

Husk at du skal akseptere at du har asperger, og at du ikke trenger å gruble mer på det. Du er den du er, og rikelig god nok akkurat slik. Tror ingen vil ha deg som en annen enn den du er her på DOL :)

Hei!

Takk :)

Jeg vet selv at jeg har asperger syndrom, dette ut i fra at for mange mennesker rundt meg må ta veldig feil hvis jeg ikke har det... så jeg tror jeg har det, men takk for det fine du skriver :)

Jeg tenker at da en dame sa til meg på stranden nå at jeg sitter med et slikt vakkert smil til andre så skjønte jeg ikke helt hva hun mente, jeg begynte å tenke, men hun har rett i at jeg smiler til mennesker og ofte bukker også jeg sier det jeg skal osv...

Dette er for meg høflighet/vennlighet.

Før snakket jeg ikke så mye med noen, i dag snakket jeg litt med damen, damen snakket mye og lo en hel del, etter en tid var det hun sa dette om mine øyne og mitt smil, jeg rakk ikke takke før hun snakket videre. Jeg tenkte hun var pent brun, slik farge jeg vil ha, så da det ble en liten pause og hun plasket litt med bena sa jeg " du har forresten er sånn brunfarge som jeg vil ha den er pen" så lo hun igjen og sa at jeg om to dager ville ha hennes farge. Hun snakket en hel del mer og jeg syns hun var et hyggelig menneske, da hun sa hun satt ved siden av meg på en resturant for 2 dager siden skulle jeg forklare det med at jeg var ansiktsblind, men jeg rakk ikke/trengte ikke si stort, for alle ordene hadde hun, og jeg tenkte sånne mennesker er det også noe fint ved.

Alt dette startet fordi jeg sa " så hyggelig barna våre har det sammen" hennes og min datter er blitt gode venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Takk :)

Jeg vet selv at jeg har asperger syndrom, dette ut i fra at for mange mennesker rundt meg må ta veldig feil hvis jeg ikke har det... så jeg tror jeg har det, men takk for det fine du skriver :)

Jeg tenker at da en dame sa til meg på stranden nå at jeg sitter med et slikt vakkert smil til andre så skjønte jeg ikke helt hva hun mente, jeg begynte å tenke, men hun har rett i at jeg smiler til mennesker og ofte bukker også jeg sier det jeg skal osv...

Dette er for meg høflighet/vennlighet.

Før snakket jeg ikke så mye med noen, i dag snakket jeg litt med damen, damen snakket mye og lo en hel del, etter en tid var det hun sa dette om mine øyne og mitt smil, jeg rakk ikke takke før hun snakket videre. Jeg tenkte hun var pent brun, slik farge jeg vil ha, så da det ble en liten pause og hun plasket litt med bena sa jeg " du har forresten er sånn brunfarge som jeg vil ha den er pen" så lo hun igjen og sa at jeg om to dager ville ha hennes farge. Hun snakket en hel del mer og jeg syns hun var et hyggelig menneske, da hun sa hun satt ved siden av meg på en resturant for 2 dager siden skulle jeg forklare det med at jeg var ansiktsblind, men jeg rakk ikke/trengte ikke si stort, for alle ordene hadde hun, og jeg tenkte sånne mennesker er det også noe fint ved.

Alt dette startet fordi jeg sa " så hyggelig barna våre har det sammen" hennes og min datter er blitt gode venner :)

Det er utrolig hvor lite som skal til for å gjøre dagen til et annet menneske til en bedre dag :) Et vennlig smil og noen vennlige ord kan være gull verd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...