Gå til innhold

Hva er verst for mye elelr for lite penicillin?


Gjest HHP58

Anbefalte innlegg

Tenk at du husket det :-)

Jeg gruet meg noe helt vanvittig. Da jeg kom dit, sa han at han hadde ombestemt seg, og ville heller ta det med laser i stedet for kirurgi. Så jeg fikk en haug med bedøvelsessprøyter på innsiden og utsiden, og så gikk han igang med boring og fikk fjernet rotfyllingen.

Ikke vondt, men veldig ekkelt når han tok de stålbørstene og gravde helt inn til tannrota. Så brukte han laser og desinfisering. Plutselig var han helt igjennom, og da gjorde det litt vondt. Han er veldig flink til å følge med på meg hvordan jeg reagerer, og stoppet med en gang, og satte flere sprøyter.

Til slutt satte han inn en midlertidig fylling. Han hadde trodd at verken skulle sprute ut, men det gjorde den ikke.... Så han er slett ikke sikker på at han har fått rensket ordentlig opp,

Jeg skulle sende han en sms i morgen og si hvrodan det hadde gått - og så skal jeg dit igjen om to uker.

Er litt øm og fremdeles hoven. Går på antibiotika.

Ja, jeg husker:-)

Dette hørtes ikke mye godt ut:-( Men jeg håper han får orden på tanna di etter hvert. Tannlegene er flinke i dag, så de klarer jo og få orden på veldig mye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • Colette

    8

  • frosken

    7

  • mariaflyfly

    4

Tenk at du husket det :-)

Jeg gruet meg noe helt vanvittig. Da jeg kom dit, sa han at han hadde ombestemt seg, og ville heller ta det med laser i stedet for kirurgi. Så jeg fikk en haug med bedøvelsessprøyter på innsiden og utsiden, og så gikk han igang med boring og fikk fjernet rotfyllingen.

Ikke vondt, men veldig ekkelt når han tok de stålbørstene og gravde helt inn til tannrota. Så brukte han laser og desinfisering. Plutselig var han helt igjennom, og da gjorde det litt vondt. Han er veldig flink til å følge med på meg hvordan jeg reagerer, og stoppet med en gang, og satte flere sprøyter.

Til slutt satte han inn en midlertidig fylling. Han hadde trodd at verken skulle sprute ut, men det gjorde den ikke.... Så han er slett ikke sikker på at han har fått rensket ordentlig opp,

Jeg skulle sende han en sms i morgen og si hvrodan det hadde gått - og så skal jeg dit igjen om to uker.

Er litt øm og fremdeles hoven. Går på antibiotika.

Hei du. Har fulgt litt med på tannhistorien din, da jeg også sliter med en rotfylling som ikke blir bra. har hatt flere kurer med antibiotika.

Jeg ble etter flere forsøk på rotfylling, sendt til en rotfyllingsspesialist. Han fant en gang, i en rot, som ikke var funnet av tannlegen min. Han renset denne og alle de andre røttene pånytt. Og det kjennes nå faktisk ganske så bra ut, og håper det varer. Ønsker deg lykke til også, ikke mye som er være enn tannverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Har fulgt litt med på tannhistorien din, da jeg også sliter med en rotfylling som ikke blir bra. har hatt flere kurer med antibiotika.

Jeg ble etter flere forsøk på rotfylling, sendt til en rotfyllingsspesialist. Han fant en gang, i en rot, som ikke var funnet av tannlegen min. Han renset denne og alle de andre røttene pånytt. Og det kjennes nå faktisk ganske så bra ut, og håper det varer. Ønsker deg lykke til også, ikke mye som er være enn tannverk.

Det var det han sa i dag, at han regnet med at det var en gang han ikke hadde sett i vinter. Han prøvde å finne den, men var som sagt ikke sikker på om han fikk rensket ut alt. Jeg tror ikke han klarte det, i og med at byllen kjennes like stor ut nå, og at han ikke så noe verk som kom ut.

Takk for gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...