Gå til innhold

veldig forkjøla.. Hvordan få sove?


Gjest trenger gjerne tips

Anbefalte innlegg

Beklager. Mn hvis ikke sunt folkevett er nok til og

diskutere en allminnelig forkjølelse her inne, så melder jeg meg ut av diskusjonen.

Det var ikke viktigere enn det.

Hvordan vet du at det er en vanlig forkjølelse? Det er din subjektive tolkning. Har du null konsktruktivt å komme med annet enn å gulpe opp at vedkommende sitter å syter fordi han/hun spør om noen råd og at det i det hele tatt ikke er en "viktig nok" tråd å lage for deg så synes jeg du utmerket godt kan melde deg ut av tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    25

  • XbellaX

    22

  • frosken

    8

  • tonie

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg gidder ikke diskutere mer. Forkjølelse er forkjølelse Og skal man ikke tåle såpass ubehag her i livet, så sliter man.

Det er ikke snakk om å ikke tåle, det er snakk om å spørre etter tips som kan gjøre natten litt greiere. Vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg gidder ikke diskutere mer. Forkjølelse er forkjølelse Og skal man ikke tåle såpass ubehag her i livet, så sliter man.

Forsåvidt enig i det da, men hun/han hadde vel behov for gode råd bare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er en vanlig forkjølelse? Det er din subjektive tolkning. Har du null konsktruktivt å komme med annet enn å gulpe opp at vedkommende sitter å syter fordi han/hun spør om noen råd og at det i det hele tatt ikke er en "viktig nok" tråd å lage for deg så synes jeg du utmerket godt kan melde deg ut av tråden.

Spar meg. Min livsinntilling er og minimlisere, framfor og maksimalisere alle mulige plager. Noe må vi tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det. Men jeg mener det allikevel. Folk lider av de utroligste plager og sykdommer. Jeg er så lei av syting om bagateller her inne. Sånn er det bare, dessverre.

''Mulig det. Men jeg mener det allikevel. Folk lider av de utroligste plager og sykdommer. Jeg er så lei av syting om bagateller her inne. Sånn er det bare, dessverre.

''

Lærte du ikke av moren din at enkelte ting er det tilstrekkelig å tenke inne i seg - ikke alt må sies høyt...*s*

Jeg var dessverre ikke så lærenem på det området jeg heller :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et surt sted

Jada, jada....Det er så lett og forstå så. Jeg er ikke snørrhoven, bare realistisk. Og den dagen jeg skriver inn på et forum for og overleve en forkjølelse.....kan jeg rett og slett ikke se for meg.

Du virker som ei sur, gammel usmakelig kjærring.!. Dette var virkelig lavmål av svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. Men jeg mener det allikevel. Folk lider av de utroligste plager og sykdommer. Jeg er så lei av syting om bagateller her inne. Sånn er det bare, dessverre.

Nå synes jeg du er smålig. Å ikke få sove når man er småsyk er ille nok, selv om det finnes verre tilstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg. Min livsinntilling er og minimlisere, framfor og maksimalisere alle mulige plager. Noe må vi tåle.

Det en og skal forsøke å tåle, dette gjelder absolutt deg, er at vi mennesker definerer hva som er viktig og uviktig ulikt. Det har aldri vært snakk om å ikke tåle, slik du ser ut til å tro, men å få hjelp og tips slik at natten kan bli litt enklere, det er faktisk ikke så mye verre enn som så.

En kan godt holde seg for god til å rakke ned på folk som ikke gjør noe annet enn å stille et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Mulig det. Men jeg mener det allikevel. Folk lider av de utroligste plager og sykdommer. Jeg er så lei av syting om bagateller her inne. Sånn er det bare, dessverre.

''

Lærte du ikke av moren din at enkelte ting er det tilstrekkelig å tenke inne i seg - ikke alt må sies høyt...*s*

Jeg var dessverre ikke så lærenem på det området jeg heller :-(

Det jeg lærte av moren min er at det meste er bagateller:-) Husker den gangen jeg var matforgiftet av krabbe...og var syk. Jeg vekket henne om natten, og klaget min nød, og fikk beskjed om og legge meg. Først etterpå sa hun at jeg nok skulle ha vært pumpet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Nå synes jeg du er smålig. Å ikke få sove når man er småsyk er ille nok, selv om det finnes verre tilstander.

Nå begynner det å bli ganske mange som sier akkurat det samme. Jeg vet at Colette sliter med noe som er litt verre enn en forkjølelse, så kanskje kom reaksjonen pga av det nå i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trenger gjerne tips

Har du ikke verre ting og grue deg til, så er du heldig:-) Dette er en av livets aller vanligste bagateller.

Jeg har et funksjonshemmet barn på 2 år som jeg må ta meg av alene hele helga så derfor ønsker jeg å sove litt godt, så unnskyld at jeg plaget deg med bagateller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker som ei sur, gammel usmakelig kjærring.!. Dette var virkelig lavmål av svar...

Jeg er ei sur, gammal og usmakelig kjerring, som ikke liker klaging over bagateller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli ganske mange som sier akkurat det samme. Jeg vet at Colette sliter med noe som er litt verre enn en forkjølelse, så kanskje kom reaksjonen pga av det nå i kveld.

Hvordan vet Colette at ikke trådstarer også gjør det? Siden hun kaller det syting mener jeg. Men det er tydeligvis helt ok å hakke på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lærte av moren min er at det meste er bagateller:-) Husker den gangen jeg var matforgiftet av krabbe...og var syk. Jeg vekket henne om natten, og klaget min nød, og fikk beskjed om og legge meg. Først etterpå sa hun at jeg nok skulle ha vært pumpet....

Jeg lærte at det alltid ville hjelpe å se på småfuglene. Og solnedgangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli ganske mange som sier akkurat det samme. Jeg vet at Colette sliter med noe som er litt verre enn en forkjølelse, så kanskje kom reaksjonen pga av det nå i kveld.

''Nå begynner det å bli ganske mange som sier akkurat det samme. ''

Folk har nok lyst på litt action;-) Er stille her i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et funksjonshemmet barn på 2 år som jeg må ta meg av alene hele helga så derfor ønsker jeg å sove litt godt, så unnskyld at jeg plaget deg med bagateller...

Ikke gidd å ta deg nær av kommentaren til Coletta, da. Du har jo fått massiv støtte fra alle andre. Alle kan være litt gretne av og til.

God bedring - håper du får sove i natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nå begynner det å bli ganske mange som sier akkurat det samme. ''

Folk har nok lyst på litt action;-) Er stille her i kveld.

''Folk har nok lyst på litt action;-)''

Evt bare svært forsynt av mennesker som hakker på innskrivere som ikke gjør annet enn å stille et vanlig og greit spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...