Gå til innhold

veldig forkjøla.. Hvordan få sove?


Gjest trenger gjerne tips

Anbefalte innlegg

''Evt bare svært forsynt av mennesker som hakker på innskrivere som ikke gjør annet enn å stille et vanlig og greit spørsmål.''

Jada, det kan godt hende. Jeg synes også at Colette kunne latt være å komme med sin kommentar, men samtidig så har hun vel fått nok kjeft for det?

Bortkastet å krangle om dette:-)

''Bortkastet å krangle om dette:-)''

Noen her inne, og da sier jeg ikke nødvendigvis deg, men mer generelt ... Altså ... Noen her inne er alt for raske til å bruke ordet krangel når noen er uenige om noe. Gjerne avvæpnet med en smiley (som faktisk er noe mange gjemmer seg bak som et av RLs falske smil...) Mulig det bare er i min verden at en meningsutveksling ikke er noen KRANGEL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    25

  • XbellaX

    22

  • frosken

    8

  • tonie

    6

Mest aktive i denne tråden

Natta er jo over for lengst, men når jeg er skikkelig tett, så pleier jeg ligge med hodet litt høyt, syns det er lettere å puste da. Jeg har seng der jeg kan heve hodeenden, men det går jo an å hjelpe seg med noen puter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke verre ting og grue deg til, så er du heldig:-) Dette er en av livets aller vanligste bagateller.

Hvilket nettsted er det vi er på igjen? Doktoronline? DOKTOR Online. Altså et helsenettsted. Og spørsmålet fra trådstarter har i høyeste grad med helse å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. Men jeg mener det allikevel. Folk lider av de utroligste plager og sykdommer. Jeg er så lei av syting om bagateller her inne. Sånn er det bare, dessverre.

At man spør om råd er da ikke det samme som å syte? Mulig du syter hver gang du spør noen andre om råd, men det gjelder langt fra alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bortkastet å krangle om dette:-)''

Noen her inne, og da sier jeg ikke nødvendigvis deg, men mer generelt ... Altså ... Noen her inne er alt for raske til å bruke ordet krangel når noen er uenige om noe. Gjerne avvæpnet med en smiley (som faktisk er noe mange gjemmer seg bak som et av RLs falske smil...) Mulig det bare er i min verden at en meningsutveksling ikke er noen KRANGEL?

Det er kanskje en viss forskjell på hvilke valører hver enkelt av oss legger inn i et ord som "krangel". Jeg synes den formen for meningsutveksling de hadde i denne tråden lå tett opp til det jeg ville kalt krangling (eller kanskje småkrangling) om jeg hadde hørt to unger holde på sånn - men det betyr ikke at jeg synes det er veldig ille. For meg er ikke "krangel" et veldig "sterkt" ord, men det kan godt være at det er det for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Bortkastet å krangle om dette:-)''

Noen her inne, og da sier jeg ikke nødvendigvis deg, men mer generelt ... Altså ... Noen her inne er alt for raske til å bruke ordet krangel når noen er uenige om noe. Gjerne avvæpnet med en smiley (som faktisk er noe mange gjemmer seg bak som et av RLs falske smil...) Mulig det bare er i min verden at en meningsutveksling ikke er noen KRANGEL?

Jeg er så enig. En uenighet trenger ikke være en krangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesespray.paracet.hostesaft.masse sitroner og mye varm the med sitron! Nå er jeg i min 10ende dag med hoste ...føler meg veldig slapp og sikker på ribbeinsbrudd og navlebrokk!Under mine verste hosteanfall flyr jeg ut i hagen og innånder deilig frisk Luft.det hjelper.

god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Hei kjære voksne mennesker; jeg er en 16 år gammel jente, som sliter med dette. Få høre fra "Collette" at jeg syter er usmakelig, også hadde det vært litt fint å få se mange svar uten å måtte bla gjennom deres gamle diskusjon. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Tgearh skrev:

Hei kjære voksne mennesker; jeg er en 16 år gammel jente, som sliter med dette. Få høre fra "Collette" at jeg syter er usmakelig, også hadde det vært litt fint å få se mange svar uten å måtte bla gjennom deres gamle diskusjon. Tusen takk.

Start en ny tråd da?

Anonymkode: 33bb3...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutes ago, AnonymBruker said:

Start en ny tråd da?

Anonymkode: 33bb3...922

Ikke nødvendig når det allerede er en, + folk sier man klager. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tgearh skrev:

Ikke nødvendig når det allerede er en, + folk sier man klager. :-)

Innleggene blir liggende her i årevis, så hvis du søker deg fram til en gammel tråd og svarer i den, kommer svaret ditt bakerst. Men den gamle diskusjonen har jo ingenting med deg å gjøre.

Colette er ikke her (fast) lenger, så du trenger ikke bry deg om den gamle kjeklingen. Du får lese de gamle svarene som hadde noe med saken å gjøre og vente på evt. nye svar (som sikkert vil likne på de seriøse svarene fra 2012) - eller starte en helt ny tråd, så slipper du å bla så langt bak.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...