Gå til innhold

Har du gått tom for dopapir


Gjest Answeroi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grusomt er kanskje et litt vel sterkt ord, men ja, det har jeg. Jeg spurte høflig om den som satt på doen ved siden av kunne være så snill sende meg litt dopapir "under" sin vegg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
AnonymBruker

Ja, men heldigvis hadde jeg langt hår på den tiden. :P

På badet oppe er dusjen rett ved, så går jeg tom, så går jeg bare inn i dusjen og vasker meg :D hiihihihiiiiiiiii :) Ellers er det krise på et offentlig do og du ikke tør/har noen å spør om hjelp, så kan du ta av deg trusa, tørke deg godt med den, vrenge den, og kaste den i bosset... så har du bare bukse på deg til du kommer hjem. En fin kriseløsning. Eller? :D hehehehehe

Anonymous poster hash: 338b8...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb en gang måtte jeg bare pent vente til en kollega kom inn slik at jeg kunne be henne hente dorull til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la cerveza mas fina

 

På badet oppe er dusjen rett ved, så går jeg tom, så går jeg bare inn i dusjen og vasker meg :D hiihihihiiiiiiiii :) Ellers er det krise på et offentlig do og du ikke tør/har noen å spør om hjelp, så kan du ta av deg trusa, tørke deg godt med den, vrenge den, og kaste den i bosset... så har du bare bukse på deg til du kommer hjem. En fin kriseløsning. Eller? :D hehehehehe

Anonymous poster hash: 338b8...9f5

 

 

Dette minner meg på hvor ille jeg syns det er at mennesket ikke har kommet lenger i evolusjonen enn at vi faktisk ikke kan nyttegjøre oss av alt vi putter i oss, i stedet for å måtte sende resten ut igjen. Tenk over det... kunne pustet avfallet ut. I det minste hadde jeg håpet at man kunne tisse ut det nødvendige før jeg havnet på gamlehjem...  :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mens du har tørket deg? Det er grusomt.

Nei. Jeg sjekker alltid først, om det er nok toalettpapir innen rekkevidde på toalettet før jeg setter meg ned

der.

Anonymous poster hash: 8f726...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette minner meg på hvor ille jeg syns det er at mennesket ikke har kommet lenger i evolusjonen enn at vi faktisk ikke kan nyttegjøre oss av alt vi putter i oss, i stedet for å måtte sende resten ut igjen. Tenk over det... kunne pustet avfallet ut. I det minste hadde jeg håpet at man kunne tisse ut det nødvendige før jeg havnet på gamlehjem...  :blink:

Hm :)

Godt forslag. Men det handler ikke kun om nyttegjørelse. Tarmen trenger jo også fibre (som jo er ufordøyelige og må ut igjen) for å holde seg "i trim".

Men du tenker kanskje på om vi i fremtiden kunne være uten tarmer? Da stiller jo saken seg anderledes.

Anonymous poster hash: 8f726...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Så dere programmet på nrk 2 i går kveld - Avføringens verden? Et helt merkelig program, men litt fascinerende :-)

 

http://tv.nrk.no/program/koid30004713/avfoeringens-verden

 

Skal gå om igjen i morgen kveld!

 

Ellers til spørsmålet: Ja, jeg har gått tom for dopapir, sist i går. Var heldigvis noen hjemme som kunne hive inn en rull til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så dere programmet på nrk 2 i går kveld - Avføringens verden? Et helt merkelig program, men litt fascinerende :-)

 

http://tv.nrk.no/program/koid30004713/avfoeringens-verden

 

Skal gå om igjen i morgen kveld!

 

Ellers til spørsmålet: Ja, jeg har gått tom for dopapir, sist i går. Var heldigvis noen hjemme som kunne hive inn en rull til meg!

Takk for tips!

Du var heldigere enn denne :-)  (Uskyldig moro)

http://www.handelsbladetfk.no/id/99.0?bildenr=106

Anonymous poster hash: 8f726...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb en gang måtte jeg bare pent vente til en kollega kom inn slik at jeg kunne be henne hente dorull til meg...

 

Det kunne fort blitt en lang dag - får håpe du i det minste hadde med deg (smart-)telefonen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kunne fort blitt en lang dag - får håpe du i det minste hadde med deg (smart-)telefonen! :P

Smart-telefon med innebygget papir?

Evt kunne alle toalett hatt innebygget bidet= null behov for papir.

Ellers kan det også være lurt å alltid ha papirlommetørklær/servietter på seg (i veska eller jakkelomma)

:-)

Anonymous poster hash: 8f726...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kunne fort blitt en lang dag - får håpe du i det minste hadde med deg (smart-)telefonen! :P

Jeg lurer forresten på hvorfor dette emnet er postet i Meldinger.

Kunne forstått det dersom det var en henvendelse til noen med spørsmål om noen kunne komme hjem til h*n med toalettpapir :-)

Anonymous poster hash: 8f726...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurer forresten på hvorfor dette emnet er postet i Meldinger.

Kunne forstått det dersom det var en henvendelse til noen med spørsmål om noen kunne komme hjem til h*n med toalettpapir :-)

Anonymous poster hash: 8f726...cce

 

 

Valg av forum, mener du? Det legger jeg aldri merke til - jeg leser stort sett fra "nyeste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Smart-telefon med innebygget papir?

Evt kunne alle toalett hatt innebygget bidet= null behov for papir.

Ellers kan det også være lurt å alltid ha papirlommetørklær/servietter på seg (i veska eller jakkelomma)

:-)

 

 

Nei, jeg tenkte mere på at man da kunne korte ventetiden med å spille eller surfe på telefonen! Alternativt kunne kan selvfølgelig ringe en god kollega å be henne fikse papir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne fort blitt en lang dag - får håpe du i det minste hadde med deg (smart-)telefonen! :P

Det hadde jeg! Lol!

Tenkte ikke på å sjekke fordi det alltid er fylt opp med ekstra ruller både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på hvorfor dette emnet er postet i Meldinger.

Kunne forstått det dersom det var en henvendelse til noen med spørsmål om noen kunne komme hjem til h*n med toalettpapir :-)

Anonymous poster hash: 8f726...cce

Ha ha! Jeg stusset også på valg av forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenkte mere på at man da kunne korte ventetiden med å spille eller surfe på telefonen! Alternativt kunne kan selvfølgelig ringe en god kollega å be henne fikse papir.

Jeg prøvde å ringe, men fikk ikke tak i en. Måtte vente. :) Heldigvis arbeidsplass med mange damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men i verste fall, om man er på en do uten folk i nærheten, da må man vel bare ta på seg truse og bukse igjen, og vagge forsiktig til nærmeste toalett hvor man fullfører tørkeprosedyren? :) (og kanskje skifte truse når man kommer hjem igjen...) 



Anonymous poster hash: ee1bf...430
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...