Gå til innhold

sør/bortforklar dette


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Noen hvisket til meg i dag, fikk ikke med meg hva de sa. Og da jeg skulle se tv skiftet kanalene av seg selv, skrudde tilbake til ønsket kanal flere ganger. Men fikk ikke se programmet i fred, det skiftet gang på gang. Det varte en stund, og nå skifter det ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Månestråle3

Sånn var det her engang også, det var rett og slett i stykker, tv-apparatet.

Eller så har du kanskje røyka sokkene dine? Slått deg i hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det her engang også, det var rett og slett i stykker, tv-apparatet.

Eller så har du kanskje røyka sokkene dine? Slått deg i hodet?

Var ikke noe jeg innbilte meg nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At elektronikk svikter tror jeg kan ha naturlige forklaringer, så jeg ville ikke automatisk ha trodd at en "spøkelse" hadde skylda der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At elektronikk svikter tror jeg kan ha naturlige forklaringer, så jeg ville ikke automatisk ha trodd at en "spøkelse" hadde skylda der ;)

Det er klart at spøkelser ikke har noe annet å gjøre enn å skifte TV-kanaler. Det er ganske kjedelig å være spøkelse, nemlig, og derfor gjør de sånn!

:nemlig:

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Noen hvisket til meg i dag, fikk ikke med meg hva de sa. Og da jeg skulle se tv skiftet kanalene av seg selv, skrudde tilbake til ønsket kanal flere ganger. Men fikk ikke se programmet i fred, det skiftet gang på gang. Det varte en stund, og nå skifter det ikke mer. – stjernestøv''

Det virker som om du har satt deg på fjernkontrollen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Det er klart at spøkelser ikke har noe annet å gjøre enn å skifte TV-kanaler. Det er ganske kjedelig å være spøkelse, nemlig, og derfor gjør de sånn!

:nemlig:

Med vennlig hilsen

*Knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Jeg har også vondt i skuldrene og problemer med å få begynt på en ting jeg MÅ gjøre. En klebeånd, altså. Det forklarer saken.

''og problemer med å få begynt på en ting jeg MÅ gjøre.''

Tonie, da! Du har SATT deg på klebeånden, og derfor blir du sittende fast!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''og problemer med å få begynt på en ting jeg MÅ gjøre.''

Tonie, da! Du har SATT deg på klebeånden, og derfor blir du sittende fast!

Med vennlig hilsen

Du vet tydeligvis ikke hva en ekte klebeånd er!

''Klebeånden er veldig lik bankeånden. Den lager lyder, kan flytte på ting og forstyrre mennesker. Den store forskjellen mellom klebeånden og bankeånden er at klebeånden kan følge etter oss uten å gi slipp.''

http://www.feelings.no/vistema_side.asp?Tema=1968&Side=105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at spøkelser ikke har noe annet å gjøre enn å skifte TV-kanaler. Det er ganske kjedelig å være spøkelse, nemlig, og derfor gjør de sånn!

:nemlig:

Med vennlig hilsen

Jeg har spøkelser rundt meg hele tiden og de kjeder seg i hvert fall ikk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet tydeligvis ikke hva en ekte klebeånd er!

''Klebeånden er veldig lik bankeånden. Den lager lyder, kan flytte på ting og forstyrre mennesker. Den store forskjellen mellom klebeånden og bankeånden er at klebeånden kan følge etter oss uten å gi slipp.''

http://www.feelings.no/vistema_side.asp?Tema=1968&Side=105

Bankeånden er den som har besatt Tonies tarmsystem og mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

Jeg kjenner noen som har vært med på programmet "Åndenes makt", de opplevde at det ble verre etterpå.

Jeg kjenner også til noen som har meldt seg på programmet bare for å teste ut seriøsiteten, og de fikk tilsendt en hel del som de måtte svare på, feks farge på hus, gårds og bruksnr.

Jeg har vært livredd for sånt, og det sies at det går igjen en mann på jobben også. Har opplevd noen merkelige ting - men jobber med meg selv og sier at det har naturlige forklaringer. Jeg har også utsatt meg mer for dette som jeg har fryktet, og jeg føler at jeg takler det bedre og bedre, altså mindre redd, og dess mindre tror jeg på det.

Så jeg heller mer til å tro at det ikke finnes, enn at det finnes. Før var jeg veldig i tvil.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet tydeligvis ikke hva en ekte klebeånd er!

''Klebeånden er veldig lik bankeånden. Den lager lyder, kan flytte på ting og forstyrre mennesker. Den store forskjellen mellom klebeånden og bankeånden er at klebeånden kan følge etter oss uten å gi slipp.''

http://www.feelings.no/vistema_side.asp?Tema=1968&Side=105

Hmm, dette forklarer prompespøkelset som var særdeles aktivt da barna var mindre; plutselige prompelyder og -lukter ingen bekjente seg. Etter hvert utvida prompespøkelset virksomheten til å rote og rote bort, noen ganger også ødelegge ting.

I mitt enfold trodde jeg h*n hadde flytta, men h*n har nok invitert sine klebe- og bankeplagende slektninger og venner for å terrorisere oss med sporadiske vondter og tekniske utfordringer.

*Må kontakte en åndeutdriver for PC'n min i morgen den dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen som har vært med på programmet "Åndenes makt", de opplevde at det ble verre etterpå.

Jeg kjenner også til noen som har meldt seg på programmet bare for å teste ut seriøsiteten, og de fikk tilsendt en hel del som de måtte svare på, feks farge på hus, gårds og bruksnr.

Jeg har vært livredd for sånt, og det sies at det går igjen en mann på jobben også. Har opplevd noen merkelige ting - men jobber med meg selv og sier at det har naturlige forklaringer. Jeg har også utsatt meg mer for dette som jeg har fryktet, og jeg føler at jeg takler det bedre og bedre, altså mindre redd, og dess mindre tror jeg på det.

Så jeg heller mer til å tro at det ikke finnes, enn at det finnes. Før var jeg veldig i tvil.

:)

Har vært redd det jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Han / hun som står utenfor stua de med fjernkontroll ler nok godt av deg der du skifter kanaler. Dette var en yndet sport den gang da det kom flere enn en kanal til Norge. Vi lå utenfor husene til naboer og skiftet kanal. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han / hun som står utenfor stua de med fjernkontroll ler nok godt av deg der du skifter kanaler. Dette var en yndet sport den gang da det kom flere enn en kanal til Norge. Vi lå utenfor husene til naboer og skiftet kanal. hehe

Var nok ikke på det viset nei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...