Gå til innhold

Xanor vs. Sobril


meteora

Anbefalte innlegg

Selv har jeg hatt mest virkning av Rivotril som er en benzo med lang halveringstid ala Valium, bare litt sterkere.

Har prøvd Xanor, både vanlig og depot, men hadde liten effekt av den, syntes 25mg Sobril hjelper når angsten er som værst.

Har personlig aldri opplevd noen for for bivirkning av noen av disse, eneste som var tøft var når jeg trappet ned for raskt.

Grunnen til at mange ikke klarer å slutte med benzo i Norge er at legene/psykiaterene har skremmende liten kompetanse når det kommer til nedtrapping. Gjøres dette riktig over riktig tid går det greit.

Personlig vurderer jeg sterkt å starte på benzo igjen da livet mitt nå er uholdbart og jeg har ingen livskvalitet.

Det "riktige" å gjøre her i landet er selvsagt bare ha det så jævli at du bare vil dø bare så lenge du ikke bruker noe vanedannende.

 

Uansett, sporet av litt her, men var jeg deg ville jeg ihvertfall prøvd Sobril først deretter Rivotril hvis Sobril ikke hjelper.

 

Anonymkode: f2281...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Fortsetter under...

ztigrockinrune

Xanor 2mg blir ofte kalt for Bikkjebein ute i felte i droge miljøer og de koster det dobbelte av hva en feks 25mg Sobril gjør så går for å væra heftigere en alt annet av Benzodiazepiner 🖐️👈👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Xanor ga meg rastløse ben. Rivotril er bedre. 
 

Men jeg har begynt å trappe ned. Virkningen oppleves ikke så behagelig som den gjorde før. Og nye FL er mer restriktiv.

 

Som noen sa, det er greit du har det kjipt så lenge du ikke går på noe vanedannende.

Anonymkode: 6ea80...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...