Gå til innhold

Kom dere bort herfra!


kaffekjerringa

Anbefalte innlegg

kaffekjerringa

Doktoronline er et farlig sted hvor man er fanget for alltid. Alle dine innlegg blir bevart til evig tid, og du har ingen redigeringsmulighet eller slettemulighet på dine egne innlegg.

Doktoronline.no er et nettsted hvor man aldri kommer seg bott fra pga alle spor du har lagt igjen i form av innlegg og utleveringer. Selv om vi bruker forskjellige signaturer ovenfor hverandre så vet Webmaster og NHD alt om deg. Har du vært her i mange år, kan de med letthet finne ut hvem du er i RL, og de kan sette opp en "profil" av deg.

Jeg har iallefall fått nok og drar videre. Anbefaler alle som ikke ønsker å bli eksponert og blottet ovenfor Webmaster og NHD om å gjøre det samme.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo litt voldsomt.

For meg er det ingen krise om jeg skulle bli gjenkjent av en person her inne. Jeg er ganske lik på dol som jeg er i rl.

Og det at Webbis og NHD kan finne ut hvem jeg er.. vel de har jo tauhetsplikt så det bryr jeg meg ikke så veldig mye om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du at webmaster og NHD skal gjøre med opplysningene? Og hvorfor tror du at de samler opp og sjekker hvem vi er i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager skulle de ha noen interesse av å samle opplysninger om noen av oss? Så interessante er vi da ikke:)

Omtrent alt man ytrer på nett blir stående til evig tid, så de som er smått paranoide bør nok skrive minst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ved iherdig innsats kan sikkert Webmaster finne ut noe om oss. Kanskje opptil 50% av det en gjennomsnittlig bruker legger ut på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

''Selv om vi bruker forskjellige signaturer ovenfor hverandre så vet Webmaster og NHD alt om deg.''

Det er da ikke noe nytt.

DOL har et identifikasjonsnummer på profilen din, dette er knyttet opp mot e-mailadressen din.

Det du kan gjøre er å opprette en anonym e-mailadresse og lage en ny profil fra denne og i fremtiden la være å skrive sensitiv informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selv om vi bruker forskjellige signaturer ovenfor hverandre så vet Webmaster og NHD alt om deg.''

Det er da ikke noe nytt.

DOL har et identifikasjonsnummer på profilen din, dette er knyttet opp mot e-mailadressen din.

Det du kan gjøre er å opprette en anonym e-mailadresse og lage en ny profil fra denne og i fremtiden la være å skrive sensitiv informasjon.

Men det er bare sensitiv informasjon som er interessant å diskutere og få tilbakemelding på. Man må iallfall avveie litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferskenblomst

Og om jeg skulle bli gjenkjent eller eksponert for noen av mine innlegg så har jeg ingen problemer med å stå inne for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare gitt. Jeg har aldri skrevet en ting her jeg ikke står inne for og som jeg kunne sagt til hvem som helst, hvor som helst.

Dessuten så har jeg møtt mange hyggelige mennesker her inne som jeg har truffet ute og pratet og ingen har vært farlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare gitt. Jeg har aldri skrevet en ting her jeg ikke står inne for og som jeg kunne sagt til hvem som helst, hvor som helst.

Dessuten så har jeg møtt mange hyggelige mennesker her inne som jeg har truffet ute og pratet og ingen har vært farlige.

Jeg er farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ingen fare gitt. Jeg har aldri skrevet en ting her jeg ikke står inne for og som jeg kunne sagt til hvem som helst, hvor som helst.

Dessuten så har jeg møtt mange hyggelige mennesker her inne som jeg har truffet ute og pratet og ingen har vært farlige.

'''Dessuten så har jeg møtt mange hyggelige mennesker her inne som jeg har truffet ute og pratet og ingen har vært farlige.''

Håper jeg virkelig ikke:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Ingen fare gitt. Jeg har aldri skrevet en ting her jeg ikke står inne for og som jeg kunne sagt til hvem som helst, hvor som helst.

Dessuten så har jeg møtt mange hyggelige mennesker her inne som jeg har truffet ute og pratet og ingen har vært farlige.

''Jeg har aldri skrevet en ting her jeg ikke står inne for og som jeg kunne sagt til hvem som helst, hvor som helst''

Jeg har skrevet mye her som jeg ikke hadde sagt til hvem som helst og ikke tenkte jeg på og registrere meg med anonym mailadresse heller, men siden Dol garanterer anonymitet så regner jeg at disse to har taushetsplikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...