Gå til innhold

Kom dere bort herfra!


kaffekjerringa

Anbefalte innlegg

Gjest Scarlet O'Hara

Ja?

For all del, jeg mener at doktoronline skal forholde seg til de regler som til enhver tid er gjeldende vedrørende hvor lenge de har lov til å la innlegg ligge ute på nett, men når det er sagt kan hvem som helst for min del ha plukket opp hva jeg har skrevet under forskjellige nick gjennom årene. Faktisk så er det slik at enhver har ansvar for hva de utleverer om seg selv på nett. Det er jo dette vi lærer ungene våre for pokker - ALLE KAN LESE HVA VI SKRIVER, så derfor skal man være forsiktig med hva man legger ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scarlet O'Hara

Hvorfor i alle dager skulle de ha noen interesse av å samle opplysninger om noen av oss? Så interessante er vi da ikke:)

Omtrent alt man ytrer på nett blir stående til evig tid, så de som er smått paranoide bør nok skrive minst mulig.

''Så interessante er vi da ikke:)''

Et vesentlig poeng;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
AnonymBruker

Men hvor " sann" blir en sånn profil som i et så flyktig medium neppe lar seg bla i engang medmindre helt heldig. Det er ikke trygghetssøkende ønsketenkning da? Man har neppe randomisert oss engang. Vi får heller møtes i retten hvis de mener det. Min forsvarer er som alltid Perry Mason.

Anonymkode: 42311...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg er enig i at alt er ikke bra for en og alle tåler ikke like mye. Jeg vil også prøve å gi opp dette og prøve å kanalisere energien på andre ting som å støvsuge og vaske litt og lese litt og andre ting.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg er en dritt.

Har det skjedd noe spesielt siden du må skrive det der i en fem år gammel (nylig gjenopplivet) tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
4 minutter siden, laban skrev:

Har det skjedd noe spesielt siden du må skrive det der i en fem år gammel (nylig gjenopplivet) tråd?

Ja, for jeg skrev et svar i denne tråden denne uka, men detslettet jammenmeg mobben admin, selvom jeg ikke la ut sensitive bilder/navn om meg selv i svaret. Da er jeg bare en pest for admin, og det er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja, for jeg skrev et svar i denne tråden denne uka, men detslettet jammenmeg mobben admin, selvom jeg ikke la ut sensitive bilder/navn om meg selv i svaret. Da er jeg bare en pest for admin, og det er trist.

Hvis du forholder deg til reglementet som for øvrig er likt for alle her, så blir ikke innleggene dine slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja, for jeg skrev et svar i denne tråden denne uka, men detslettet jammenmeg mobben admin, selvom jeg ikke la ut sensitive bilder/navn om meg selv i svaret. Da er jeg bare en pest for admin, og det er trist.

Det finnes andre grunner til sletting enn at man identifiserer seg. Ikke gjør noe mer utav det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror bare det er enda lettere å misforstå hverandre på elektroniske media enn i virkeligheten.

 

Anonymkode: 42311...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...