Gå til innhold

Trukket 4 tenner;Svimmel!


Gjest HHP58 er tannløs.

Anbefalte innlegg

Gjest HHP58 er tannløs.

Fikk 8-10 sprøyter i dag oppe på høyre side.Det verste med hele behandlingen,var at det tok 105 minutter og at sprøyten smaket helt forferdelig både sterkt og bittert.

At tannlegen slet i 45 minutter med en jeksel var ikke så plagsomt,som at jeg fikk krampe i høyre benet.Han måtte borre flere ganger og han fikk ut bare biter av denne tannen i begynnelsen.Han fikk den ut til sist.

De 3 andre var mye enklere siden 2 av det bare var røtter og 1 jeksel var nesten hel.1 fortann,1 hjørnetann og en jeksel (2 jeksler tilsammen)

Var det de mange sprøytene,eller 5 Paralgin Forte som gjorde meg svimmel? (2 på apoteket og 3 hjemme ca kl 15.00)

Jeg måtte sy og fikk 3 sting.Ett for hver av de forreste tennene.

Forsøkte å sove middag fra kl 16.30-17.30 uten hell.Nå er kl 01,18 og senga er neste.Jeg er såpass trøtt at jeg regner med å sovne momentant.

Jeg spiste ikke middag i dag pga manglende tenner oppe,men 4 brødskiver og frokostblanding senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du ha kommet deg til tannlegen :-)

''Var det de mange sprøytene,eller 5 Paralgin Forte som gjorde meg svimmel? (2 på apoteket og 3 hjemme ca kl 15.00)''

Det var nok ikke sprøytene. De virker lokalt under tanntrekkingen og virkingen forsvinner i løpet av et par timer. Vil tro at det heller var paralgin forte og/eller det psykiske som gjorde at du ble svimmel. Du har sikkert grudd deg for tanntrekkingen, og det er jo en lettelse å få slikt overstått.

5 paralgin forte i løpet av få timer var vel forresten veldig mye?

Håper dagen din i dag blir god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ikke selve sprøytene tenker jeg, men det at du trakk tennene som jo er en belastning på kroppen. I tillegg kan så mange PF gi svimmelhet. Kroppen din er nok rett og slett sliten.

Ta det med ro en dag og to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ha kommet deg til tannlegen :-)

''Var det de mange sprøytene,eller 5 Paralgin Forte som gjorde meg svimmel? (2 på apoteket og 3 hjemme ca kl 15.00)''

Det var nok ikke sprøytene. De virker lokalt under tanntrekkingen og virkingen forsvinner i løpet av et par timer. Vil tro at det heller var paralgin forte og/eller det psykiske som gjorde at du ble svimmel. Du har sikkert grudd deg for tanntrekkingen, og det er jo en lettelse å få slikt overstått.

5 paralgin forte i løpet av få timer var vel forresten veldig mye?

Håper dagen din i dag blir god!

Med 8-10 sprøyter kan man jo forestille seg hvilke smerter jeg ville fått uten noe.Tok 2 på apoteket og 2 når jeg kom hjem.Tok en før jeg la meg,men sov meget dårlig i natt og tok opp Obame/Romney fra 03.00-ca 04.00

Har hatt forstoppelse siden i går og begynner å lure på om det ikke er normalt å gå på do 1-3 gr i døgnet?Kanskje jeg må gå meg en lengre tur for å sette igang fpordøyelsen? Har spist en stor tallerken frokosblanding både i går og i dag,det setter vanligvis fart på magen,men kanskje jeg bare har spist for lite?

Med tenner bare nede får man ikke i seg skorper og kjøttpålegg.

Tipper det blir rekesalat,peanutsmør,kaviar og syltetøy i dag,og jeg fjerbner skorpene.Det blir da 4 skiver uten skorper,mens jeg spiste 3 før.Forsøker å få i meg 3-4 måltider per dag.

Er fremdeles svimmel,sa jeg skal gå meg en tur og ta med meg en vannflaske og 2 paralgin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...