Gå til innhold

Hypokonder med sår i munnen!


Gjest MrJensur

Anbefalte innlegg

Gjest MrJensur

Hei, Jeg er en kar på 27 år som sliter med hypokondri. Alt jeg finner og ser på kroppen tenker jeg automatisk er kreft. Jeg sliter veldig med munnskold/after og nå har jeg funnet det som jeg igjen er sikker på er kreft. Det begynte med at jeg kjente en stor og ganske øm lymfe rett under venstre mandel under på haken. I dag tidlig våknet jeg opp og la merke til litt ømhet i tannkjøttet på oversiden. Jeg tok en titt i speilet og fant noe som ser ut som en gigantisk munnskold. Men jeg med min hypokondri ser jo noe helt annet enn en munnskold. Det er en stor hvit "grop" inn i tannkjøttet på en måte som ser helt råttent ut på størrelse med en 10-øring. Ser ut som tannkjøttet rundt er hovent og rødt. Om jeg pusser det lett, begynner det å blø med en gang. Ligger helt på toppen av tannkjøttet litt til venstre for fortenna. Kjenner nå også en slags nummenhet i store deler av venstre kinn. Har til tider også lett svimmel/ørhet. Har vist det til både mor og far, men de sier at det bare en helt vanlig munnskold. Jeg vil med hele mitt hjerte tro på dem, men klarer det rett og slett ikke. Tenker som vanlig kreft. Røyker/snuser ikke. Blir en del alkohol i helgene. Bruker: Cipralex 10mg, Lyrica 350mg og Quetaipin 25mg. Hilsen Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...